PDA

View Full Version : zekering weggebrand


10us
14-05-2004, 19:48
De linker zekering bovenop mijn accu is doorgebrand! Als ik het goed heb is hij van de fan. Echter hoe kan dit gebeuren? Hij draaide wel nog. Dus motor is niet kapot. Dit zijn 30 Ampere zekeringen. Hij stond gewoon te smeulen/branden.

Heeft iemand dit al eerder gehad?

Marco
14-05-2004, 19:56
Denk dat je dat in je instructieboekje wle terug kunt vinden waar die van is....

Je hebt de auto toch pas gekocht? Zou even terug naar naar de dealer (of waar je em gekocht hebt) en vragen wat er gebeurd is

10us
14-05-2004, 23:04
ja kan ik doen, maar zit een half uur rijden hier vandaan. Ga morgen even naar locale dealer hier. Heb de zekering er uit getrokken en gemerkt dat de fan niet meer draait. Heb na de aankoop ook een alarm in laten bouwen! Misschien dat ik eerst naar die mensen toe moet. Om het te melden? Zou misschien ook aan de bekabeling van het alarm kunnen liggen?

Tommy
15-05-2004, 13:24
dat zou ook maar zo eens kunnen... zolang het rijdt zonder zekering... dan moet het niet veel kwaad kunnen.. Als je echt denk dat die van de fan is, wel even de temp in de gaten houden natuurlijk.... (ps. hoe sneller je rijdt, hoe beter hij gekoeld wordt... dus er in dat geval niet langzamer om gaan rijden... ;) )

10us
15-05-2004, 21:06
Het was gelukkig alleen de zekeringhouder die sluiting had gemaakt!
Kan weer rijden zonder zorgen!

Gelukkig..... :p

Pedaalemmer
17-05-2004, 08:53
ios dat een orginele zekeringhouder? of was die bijgeplaatst?

10us
18-05-2004, 08:31
Ja dat was de originele zekeringhouder van de fan. Boven op de accu. Er naast zitten er nog twee, namelijk voor de abs.

Heeft niemand toevallig nog zo'n dekseltje/kapje liggen voor over de zekeringhouders en de aansluitingen?