PDA

View Full Version : golf 4 recaro's in de polo 6n2


onemirrorman
18-05-2007, 12:10
Wie heeft er ervaring met het inbouwen van golf 4 recaro's in een polo 6n2?
Ik kan me voorstellen dat de stoelen nog redelijk eenvoudig is, maar een acterbank?

Alle info is welkom.

PS: ik zoek ook nog het benodigde materiaal......

Maurice

classic-edition
13-06-2007, 21:26
Ik heb zondag op de meeting zelf de uitleg van iemand gekregen die het in zijn 6n2 had zitten.

De wieltjes van het golf 4 onderstel moeten kleiner worden gemaakt.
Het frame zelf moet wat worden ingekort in de hoogte
Aan de voorkant (onder) van een golf 4 stoel zit een andere bevestiging dan die in een 6n2.
Hiervoor moet een bredere geleider gemaakt worden (slijpen en lassen aan de vloer dus).

De achterbank zit ook anders bevestigd dan een polo.
De rugleuning van een golf 4 is breder dan een 6n2 en moet in de vorm van de wielbak smaller worden gemaakt.
Boven past ie wel.Dan nog de originele bevestigings punten van een golf vier eruit slijpen en lassen in de polo.

Dit is even wat ik ervan gezien en begrepen heb.
Ik heb er zelf dus(nog) geen ervaring mee.

Suc6 ermee

n6vwpolo
12-11-2008, 20:32
Hoi,

Ik rij zelf in een polo 6 N en ben van plan om een golf 4 interieur te bouwen. Ik zag dat hier al wat over staat, maar ik wil met zekerheid weten of het passend te maken is. Met niet al te veel aanpassingen.





Ik heb zondag op de meeting zelf de uitleg van iemand gekregen die het in zijn 6n2 had zitten.

De wieltjes van het golf 4 onderstel moeten kleiner worden gemaakt.
Het frame zelf moet wat worden ingekort in de hoogte
Aan de voorkant (onder) van een golf 4 stoel zit een andere bevestiging dan die in een 6n2.
Hiervoor moet een bredere geleider gemaakt worden (slijpen en lassen aan de vloer dus).

De achterbank zit ook anders bevestigd dan een polo.
De rugleuning van een golf 4 is breder dan een 6n2 en moet in de vorm van de wielbak smaller worden gemaakt.
Boven past ie wel.Dan nog de originele bevestigings punten van een golf vier eruit slijpen en lassen in de polo.

Dit is even wat ik ervan gezien en begrepen heb.
Ik heb er zelf dus(nog) geen ervaring mee.

Suc6 ermee