PDA

View Full Version : Chrome bumpers uitdeuken (derby1) waar kan dit??


Golfzilla
07-06-2007, 16:40
Heeft iemand ervaring met Chrome bumpers repareren??

Ik heb een setje bumpers voor een Derby1 en die heeft een "golving" aan de boven- en onderzijde.
ben er al mee naar de plaatselijke bumper-boer geweest maar die begint er niet aan, die houdt het bij de plastice.

de bumpers zijn kei-hard dus is er niet zomaar uit te duwen.
iemand ervaring hiermee of weet iemand adressen??

Arnaud
07-06-2007, 18:17
Houtklossen in de workmate/bankschroef en daar de bumper tussen, en een poosje zo laten staan. Zo heb ik eens een Golf stalen bumpertje weer knap recht gekregen!

Melvin
07-06-2007, 23:47
http://www.nl-gr.com/

Die ken je wel, ben je zelf al eens binnnen geweest, zit daar in Volkel... Ze kunnen die ook wel weer rechtkloppen voor je! Heb het hem eens zien doen!!

Golfzilla
08-06-2007, 07:17
thanks melvin, niet eens meer aan gedacht
ik ga daar eens ff informeren. !!

Mr.Markos
08-06-2007, 08:17
Is de kans bij uitdeuken niet groot dat het chroom gaat barsten en loszitten? Vooral wanneer je het gaat uitkloppen. Klemmen lijkt mij dan de beste manier. Maar als zo'n bedrijf dat doet zullen die het wel beter weten :tongue:

Melvin
08-06-2007, 23:24
Die derby bumper is van vroagah, toen chroom nog echt chroom was!

Golfzilla
28-06-2007, 10:39
http://www.nl-gr.com/

Die ken je wel, ben je zelf al eens binnnen geweest, zit daar in Volkel... Ze kunnen die ook wel weer rechtkloppen voor je! Heb het hem eens zien doen!!

ben er gisteren geweest met m'n bumpert, toch wel een beetje een vaag zaakje daar :D.

maar hij kan ze uitdeuken maar dan incl. verchromen, alleen uitdeuken doet ie niet en kost 425,- per bumpert :D:D

dus was maar weer naar huis gegaan :D, maar hij had wel tips hoe ik de deuken eruit kon krijgen (met houtblokjes en rubber hamer en stof tegen beschadiging), maar het kon niet zonder beschadigen vertelde de beste man.

maargoed thuis aan de gang gegaan, want tja niets te verliezen ;), maar bumper is weer kaars recht, zou er zo kunnen gaan werken daaro :D en niks beschadigd als je maar goed afdekt alles :D

Golfzilla
28-06-2007, 10:41
oja hij vond het trouwens geen chroom, de bumpers van me :S.

spiegelde niet genoeg, ja wat wil je met bumpers van 30 jaar oud, zullen ze heus wel iets valer worden :D

Melvin
28-06-2007, 14:50
sja, ze zijn idd vrij apart daar, dat wist je al van de vorige keer!!! Bij wie was je trouwens? Die ouwe man of die grote kale?

Mja, jouw 30 jaar oude bumper heb je zo weer bling met chroompoets toch?

Golfzilla
28-06-2007, 22:20
ja hoor, is gewoon een spiegel, niks van te zeggen, kunt je haar erin kammen, maarja hij was toch niet te spreken erover :D

het was trouwens een oude(re) man met langer haar??

Melvin
28-06-2007, 22:53
aha die ouwe... dat is verhoeven... mooie kerel.. Kan enorm veel, kan je veel van leren :|