PDA

View Full Version : probleempje met roofrack??? Thread split from threadid 3270 by Chrispy on 13-06-2004


Niels - AirMighty.com
11-06-2004, 08:32
Ik ben er ook weer!! Met kever met roofrack!! :biggrin:
Hey Bien, tijdje niet gesproken... Heb je een roofrack voor je beetle! Cool man!! :biggrin:

SplitBien
11-06-2004, 08:34
Ik heb een rekkie geleend, moet zelf nog ff zo eentje kopen met houten latjes....
Maar hij staat iig wel cool!! Oud bruin leren koffertje erop en nu kijkt echt iedereen!! :biggrin: Zit nu met een big smile op mijn werk omdat ik vanmorgen al veel duimen de lucht in heb zien gaan!! Krijg je in een stad waar maar maximaal 4 kevers rijden waarvan 2 originele, en 1 (die van mijn pa) die stil staat!!

Niels - AirMighty.com
11-06-2004, 08:41
Ik heb een rekkie geleend, moet zelf nog ff zo eentje kopen met houten latjes....
Maar hij staat iig wel cool!! Oud bruin leren koffertje erop en nu kijkt echt iedereen!! :biggrin: Zit nu met een big smile op mijn werk omdat ik vanmorgen al veel duimen de lucht in heb zien gaan!! Krijg je in een stad waar maar maximaal 4 kevers rijden waarvan 2 originele, en 1 (die van mijn pa) die stil staat!!
Dat hed ik ook in de gaten... men keek al om voor het Kevertje, maar sinds dat dakrekje met de koffer is het echt feest. Idd iedereen kijken en ff knikken of de duim opsteken... leuk is dat!! :biggrin:

SplitBien
11-06-2004, 08:46
En dat alleen omdat je een stom stalen rekje hebt en een verrotte koffer die zo fout en lelijk is dat hij juist goed en mooi is!! (lekker tegenstrijdig he?)

En ff offtopic; de keef rijdt weer en blijft stationair draaien!!! "nieuwe" carbje zit erop!! Thnx mr VA!!!!

Niels - AirMighty.com
11-06-2004, 08:51
En dat alleen omdat je een stom stalen rekje hebt en een verrotte koffer die zo fout en lelijk is dat hij juist goed en mooi is!! (lekker tegenstrijdig he?)

En ff offtopic; de keef rijdt weer en blijft stationair draaien!!! "nieuwe" carbje zit erop!! Thnx mr VA!!!!
Nou mooi toch Bien... alles werkt weer, met je mooie lelijke koffertje. Als je nu je kever van de winter helemaal strak gaat maken moet er natuurlijk weer wel een strakke koffer op?!? ...of niet?

Ik heb toevallig gisteren een heel mooi-strak ouderweds koffertje gekergen, alleen deze bind ik er alleen voor meetings met mooi weer op. Het andere koffertje is nu al zo verregent en ingezakt dat ik die maar voor altijd laat zitten...

volksfahrer.nl
11-06-2004, 08:54
Koffertje inspuiten met dat spul om suede jassen e.d. vochtwerend te maken doet wonderen!

Niels - AirMighty.com
11-06-2004, 08:56
Koffertje inspuiten met dat spul om suede jassen e.d. vochtwerend te maken doet wonderen!
Oh... kijk dat is nu een tip! Ga ik dan zeker ff doen met mijn nieuwe/oude koffertje! Thanx!

SplitBien
11-06-2004, 09:12
@erwin; zeker een gouden tip!! Toevallig werkt mijn ma bij een schoenenzaak dus die kan dat mooi voor mij meenemen!! Nooit aan gedacht om hem ff in te spuiten!!