PDA

View Full Version : onderdelen type 34


vwmark
30-08-2007, 21:46
hallo,

mijn broer wil misschien een karmann ghia type 34 aanschaffen maar er moet nog wat aan gebeuren (laswerk enz).
Ik ben op zoek gegaan naar onderdelen zoals plaatwerk enz maar kan eigenlijk niks vinden :mad:

weet iemand toevallig een adres waar ik wel terecht kan?

alvast bedankt

Area51
31-08-2007, 07:19
hey,

mijn broer wil een karmann ghia type 34 aanschaffen maar er moet nog het een en ander aan gebeuren maar ik kan niet zo snel onderdelen gevonden krijgen ( plaatwerk enz)

kan iemand mij hier mee helpen of kent misschien een adresje?

laat me dan effe weten

alvast bedankt
groeten mark

Plaatwerk voor een type34 is zeer moeilijk te vindehn en verkrijgbaar.
Anders dan bij een kefâh -waar je bijna alles op een dakplaat na nieuw kunt kopen-
is er voor de type34 nagenoeg niks verkrijgbaar.
Technisch deelt hij alles met de 'gewone' type3, maar plaatwerk is een probleem.
Daarom beter wat meer neertellen voor een harde body, dan voor weinâgh een wrak.

Succes !!

probeer www.typ3-konny.de eens .. die heeft nog wel eens wat, of Bert (www.bert3s.com) in België.

O ja, als je wat vind, 2 dingen .. niet schrikken van de prijs, en koop het nou maar gewoon ;) :tongue:

Marcski
31-08-2007, 08:13
één topic is genoeg, ik heb je andere verwijderd

vwmark
31-08-2007, 23:13
dat is wel minder eigenlijk maar beter dat we het nu weten dan dat we erachter komen als hij hem gekocht zou hebben
want dan wordt het wel een hele dure grap denk ik

maar bedankt voor de info

Beckz
12-10-2007, 15:09
Mijn vader heeft ook nog een 1964 karmann ghia type 34 1500s staan, maar hij staat al zeker 7 jaar stil en heeft restauratie nodig.
Ik zou hem wel graag restaureren maar mijn technische kennis rijkt helaas niet zo ver, van lassen en toestanden heb ik totaal geen verstand.
Heeft er iemand mss info over het restaureren van een type 34, want onderdelen zijn naar het schijnt niet makkelijk te vinden.
Zijn er hier karmann ghia type 34 kenners op het forum?
Groeten,
Koen

Henny
28-11-2007, 19:49
Mijn vader heeft ook nog een 1964 karmann ghia type 34 1500s staan, maar hij staat al zeker 7 jaar stil en heeft restauratie nodig.
Ik zou hem wel graag restaureren maar mijn technische kennis rijkt helaas niet zo ver, van lassen en toestanden heb ik totaal geen verstand.
Heeft er iemand mss info over het restaureren van een type 34, want onderdelen zijn naar het schijnt niet makkelijk te vinden.
Zijn er hier karmann ghia type 34 kenners op het forum?
Groeten,
Koen

Hee Koen wil jouw vader of jij er niet van af ?? wil jij mij die 34 er niet verkopen ? :)

Beckz
08-12-2007, 14:11
Hey Henny,
Ken je veel van T34's?
We hebben al eens nagedacht om hem te verkopen, maar het zou zonde zijn want de tye 34 is toch een zeldzaam model, en de verkoopprijzen liggen in verhouding maar redelijk laag. Ik ga hem eens van onder het stof moeten halen en kijken of er veel restauratiewerk aan te pas moet komen. Daarna kan ik nog met mijn vader beslissen of we er onze tijd en geld in gaan steken. Ik zal dan misschien ook eens een paar foto's uploaden.
Grtz, Koen

vwmark
14-12-2007, 17:08
de verkoop prijzen liggen inderdaad redelijk laag maar ik denk dat dat komt omdat de meeste type 34's niet compleet zijn en onderdelen echt moeilijk zijn aan te komen
op marktplaats wordt een complete aangeboden in een zeer nette staat( tenminst op de foto's) en daarvan is de prijs toch niet echt weinig.

Ik hoop dat je hem gaat restaureren want het is wel echt een erg mooi model en het restaureren waard denk ik

Henny
20-12-2007, 19:45
Hey Henny,
Ken je veel van T34's?
We hebben al eens nagedacht om hem te verkopen, maar het zou zonde zijn want de tye 34 is toch een zeldzaam model, en de verkoopprijzen liggen in verhouding maar redelijk laag. Ik ga hem eens van onder het stof moeten halen en kijken of er veel restauratiewerk aan te pas moet komen. Daarna kan ik nog met mijn vader beslissen of we er onze tijd en geld in gaan steken. Ik zal dan misschien ook eens een paar foto's uploaden.
Grtz, Koen


ben altijd op zoek naar onderdelen voor een 34er of gehele auto's , dus laat maar horen wat je wilt