PDA

View Full Version : Heel veel geluk gehad!!!!


vw team extreme
24-10-2007, 22:28
Ik haalde vandaag me auto weer op van de garage distributieriem was vervangen en toen zeiden ze me dat ik heel veel geluk heb gehad.

Zie foto:

http://lh3.google.com/vwtuning/Rx-alJlXN1I/AAAAAAAAA1U/EQAUzQkGxqs/s400/DSC02903.JPG
Omhulsel van de spanrol


Ze haalden de kap er af bij de riemen en toen viel deze en de riem op de grond dus kap hield de onderdelen eigenlijk nog bij mekaar de riem was schuin afgeslepen. En het was eigenlijk nog helemaal nog niet nodig de distributieriem vervangen,het kwam eigenlijk zo door omdat me kleppendeksel pakking lek was hij had pas hoeven te vervangen rond januari. Dus heb ik echt geluk dat dit nu gebeurde anders had ik misschien een nieuw blok moeten kopen.

Alberto
25-10-2007, 07:50
en hij had geen raar geluid ??????????

henriant
25-10-2007, 12:00
waar heb je hem laten vervangen ??

ik ben zelf nl. ook opzoek naar een goeie goedkope garage ;)

vw team extreme
25-10-2007, 14:20
en hij had geen raar geluid ??????????
Nee hij had geen raar geluid, alleen hij stoekerde af en toe weleens maar verder geen problemen gehad

G-eert-40
25-10-2007, 17:54
dat is nog eens geluk hebben zeg! spanrol ziet er niet echt jofel meer uit :) :tongue:

Zeend
25-10-2007, 18:24
Nee hij had geen raar geluid, alleen hij stoekerde af en toe weleens maar verder geen problemen gehad

Stoekeren :confused:

Domi
25-10-2007, 18:47
Dus toen ze de kap eraf haalden toen viel ineens de DBriem ok op de grond :confused:

Lijkt mij vrij onmogelijk.Als de riem er erg slap omzit dan gaat ie zowieso verspringen cq ronddraaien.