PDA

View Full Version : WEEDEATER vooras,de opbouw


krukab
30-06-2004, 20:42
--

volksfahrer.nl
30-06-2004, 21:08
Zo dan! Je mag Gilian wel goed vastzetten in z'n maxicosi!
Wat een remkracht voor een spijl! Hahahaha

Beetspeed
30-06-2004, 21:50
Tja,wat moet je anders als er niks zinnigs op tv is .... juist,sleutelen !! :p


één nadeel,ik kan nooit meer terug naar een 15" velg omdat de remklauwen
simpelweg te groot zijn,in combinatie met de Porsche 993 Carrera2 schijven.
Dus de bus is "doomed" tot de Fuchsen .... :cool:

Sterker nog: 16"Fuchsen passen ook niet meer :confused: Ik had voor m'n 03 met 944 turbo Cup Brembo's (voor ook 'haaks' gemonteerd) toendertijd ook een mooi setje 6 en 7J x 16 Fuchsen, maar helaas. Alleen achteraan paste het nog net. Vandaar 'The next best thing' voor mij destijds: 993 velgen.

Ziet er goed uit Alain! :)
De zilveren look is ook wat meer 'high'tech dan de rode kleur (maar dat is geheel persoonlijk hoor :wink: )

Groeten,
Walter

Split52
30-06-2004, 21:52
Hoe worden vervolgens de remschijven gemonteerd op de fusee? Pas je het 'binnenwerk' aan of past dat meteen? zoja, wat doe je er mee dan?

vwwastelands
30-06-2004, 22:03
Goed bezig Alain!!

Beetlefreak
30-06-2004, 23:28
Dus de bus is "doomed" tot de Fuchsen .... :cool:
Alsof je daar porblemen mee hebt :D

Ziet er goed uit hoor, ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!!

Beetspeed
01-07-2004, 06:59
Hmmm, ik denk dat de off-set van de schijf niet alleen je probleem zal zijn, maar vooral ook de diameter van de schijf. 'Naast' de ronding van de schijf, moet de klauw er natuurlijk nog omheen en aangezien de meeste van die grote Brembo's ongeveer dezelfde dikte hebben, zal de diameter schijf wel bepalend worden.

Kan goed zijn, dat je er toch mee wegkomt hoor, want mijn voorschijven zijn ook wel achterlijk groot: de dikte is al 33 mm! De diameter is me even ontschoten, maar zal ik nog wel eens opmeten.
De klauwen kwamen idd uiteindelijk wel tegen de spaken aan en niet tegen het 16" velgbed. De 16" 993 velgen pasten dan ook wel.
Er is dus hoop! :biggrin:

En wanneer komt er nu eens een motor uit jullie schuur die al die mooie remmen ook wat te doen geven?

Succes,
Walter