PDA

View Full Version : Spuiters Noord-Holland


vwmk2driver
23-11-2007, 18:19
hallo,

ik ben opzoek naar een goede spuiter welke mijn golf 1 als deze straks klaar is helemaal mag gaan spuiten en strak maken.

het gaat om de buitenkant,binnenkant,en motorruimte.

zoek iemand die zeer goed werk afleverd en die kan garanderen dat er een super mooien strakke lak opkomt,

ik zoek op het forum omdat hier liefhebbers zitten en omdat ik de gemiddelde schadeherstel bedrijven niet mooi genoeg vind spuiten,

uiteraard ben ik bereid voor een goede spuiter meer tebetalen dan bij de spuiter om de hoek.

als er iemand is die denkt mij te kunnen helpen of iemand weet die goed werk leverd meld het mij dan :D

gr frank

ArwinG60
24-11-2007, 16:32
ik ben ook naar zo'n persoon opzoek, maar dan voor een corrado opnieuw in de lak zetten en strak maken natuurlijk.
maar dan wel het liefst in de buurt van den haag.
bied maar alle goede adressen door.


ps sorry voor de topic vervuiling

M.I.V.W
25-11-2007, 14:27
................

vwmk2driver
25-11-2007, 21:54
................

dat is waar ja, ik zal van de week even contact met je opnemen. :D

arno Derby
25-11-2007, 22:36
Bij een bedrijf betaal je wel vaak veel aan uurloon enzo. Ik heb ook vaker auto`s overgespoten toen ik nog peugeotjes deed pimpen :)
Ik heb toen ooit een auto helemaal strak gemaakt, sloten dicht gemaakt, logo`s weg gewerkt, kunstof bumpers glad en strak gemaakt voor heel weinig. Tot dat mijn baas daar niet meer zo blij mee was want ik betaalde alleen de lak koste. Een liter lak kost gemiddeld 100euro + nog blanke lak dan, op een auto gaat gemiddeld 4 tot 5 liter lak dus reken maar uit hoe goedkoop ik het toen kon doen.

Jammer genoeg mag ik het niet meer bij mijn eigen baas. Ik ben daarna opzoek gegaan naar een ander bedrijf waar ik ook nog verschillende dingen gespoten heb (was wel iets duurder) maar nog wel goedkoper als laten doen.
Ik ben nu al meer dan een jaar niet meer bij dat bedrijf geweest maar ik kan eens gaan informeren of hij het nog goed vind dat ik daar op een zaterdag een auto kom spuiten.

gr

vwmk2driver
26-11-2007, 12:22
Bij een bedrijf betaal je wel vaak veel aan uurloon enzo. Ik heb ook vaker auto`s overgespoten toen ik nog peugeotjes deed pimpen :)
Ik heb toen ooit een auto helemaal strak gemaakt, sloten dicht gemaakt, logo`s weg gewerkt, kunstof bumpers glad en strak gemaakt voor heel weinig. Tot dat mijn baas daar niet meer zo blij mee was want ik betaalde alleen de lak koste. Een liter lak kost gemiddeld 100euro + nog blanke lak dan, op een auto gaat gemiddeld 4 tot 5 liter lak dus reken maar uit hoe goedkoop ik het toen kon doen.

Jammer genoeg mag ik het niet meer bij mijn eigen baas. Ik ben daarna opzoek gegaan naar een ander bedrijf waar ik ook nog verschillende dingen gespoten heb (was wel iets duurder) maar nog wel goedkoper als laten doen.
Ik ben nu al meer dan een jaar niet meer bij dat bedrijf geweest maar ik kan eens gaan informeren of hij het nog goed vind dat ik daar op een zaterdag een auto kom spuiten.

gr

is heel aardig van je, maar wil sowieso wel eerst wat ander werk zien van jouw.

ik werk bij een autogarage en wij doen ook schade's die besteden we uit aan een schade bedrijf,maar ik heb die lak lagen diversen keren bekeken en het is niet wat ik zoek, zitten gaan schare plekken of druipers in maar ik vind de laag niet strak genoeg als je goed kijkt zie je van die bobbeltjes overal, de leek die alleen naar de kleur en de totale auto kijkt ziet dat niet maar ik wel.

wil dus een laag die er opzit als een spiegel, ik heb tot nu toe een aantal wagens gezien onderandere die bij mivw (emiel) vandaan komen, en de golf 1 van theowob, gespoten door chris ook een mede forummer, dat zijn wagen die goed in de lak staan en zoals ik het ook hebben wil.

het punt is ok dat het een hele klus is de auto moet haast op elk punt wel bijgewerkt worden en van binnen en buiten gespoten dus daar zit gewoon een paar dagen werk in.

vw dennis
26-11-2007, 18:27
Persoonlijk zal ik gewoon bij MIVW het zooitje laten spuiten, daar is het gewoon gegarandeerde kwaliteit, en gebeurt het niet in 1 over andere beunschuur zonder licht en water, het is nog betaalbaar ook :cool:

vwmk2driver
26-11-2007, 23:56
Persoonlijk zal ik gewoon bij MIVW het zooitje laten spuiten, daar is het gewoon gegarandeerde kwaliteit, en gebeurt het niet in 1 over andere beunschuur zonder licht en water, het is nog betaalbaar ook :cool:


je hebt volkomen gelijk ik ga zeker weer even contact zoeken met emiel, :D

blackphantom
27-11-2007, 15:43
ik ben ook al tijdje op zoek, leuk topic, inmiddel mail gestuurd naar M.I.V.W. eens kijken wat ze voor me kunnen betekenen :)

dekilo
05-12-2007, 15:30
Heeft het verschil in spuitwerk ook niet te maken met kwaliteit v/d lak bv 2k tov watergedragen basis?
BV spuiters in restauratie bedrijven gebruiken veelal 2k lakken terwiijl schadehersteller lak op watergedragen basis moeten gebruiken.

Koele
12-01-2008, 18:40
Hoe glad je ook spuit,sinasappel effect hou je altijd..dus die bobbeltjes die jij bedoeld.

De echte gladde auto's zijn allemaal gepolijst!

Ik zou je auto ook wel willen spuiten maar heb nergens geen ruimte meer:(

Als ik op mezelf woon dan komt er een spuitcabine achter het huis :D

veel succes ermee!

donny keijzer
11-06-2012, 19:18
Goedendag wie kan mij helpen aan een spuiter in noord-holland.

heb een golf1 cabrio uit '83 en hij moet nodig eens gespoten worden.

EelcoB
12-06-2012, 17:41
Weet wel helpen, maar dan moet je Noord-Holland veranderen door zuid-Holland.