PDA

View Full Version : Betreft; Reclame / Advertenties


Langedaik
25-11-2007, 16:36
Volgens mij loopt het forum prima, maar is het niet een idee om er een klein beetje reclame aan toe te voegen ?

Zodat we altijd 100% zeker van kunnen zijn dat we kunnen forummen :P

Of zijn de storingen van tijdelijke aard ?

Tjaap
25-11-2007, 16:41
We zijn altijd op zoek naar nieuwe sponsoren. maar voor dingen als google-ads passen we. Het moet wel een beetje bij de doelgroep passen natuurlijk.
Financiele situatie van het forum heeft echter helemaal niks te maken met de storingen. Dat ligt eraan dat we beetje bij beetje over aan het gaan zijn naar een nieuwe server. en met "we" bedoel ik Christiaan en vooral Marc, die achter de schermen lange nachten aan het maken zijn. Dus even geduld nog. Het word allemaal sneller binnenkort. maar bedenk ook dat de hele crew het als een hobby heeft en dat graag ook zo wil houden.

evilnyntje
25-11-2007, 16:43
Doneren mag altijd ;)

Ik wil heel graag doneren! (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=11931)

Langedaik
26-11-2007, 09:45
We zijn altijd op zoek naar nieuwe sponsoren. maar voor dingen als google-ads passen we. Het moet wel een beetje bij de doelgroep passen natuurlijk.
Financiele situatie van het forum heeft echter helemaal niks te maken met de storingen. Dat ligt eraan dat we beetje bij beetje over aan het gaan zijn naar een nieuwe server. en met "we" bedoel ik Christiaan en vooral Marc, die achter de schermen lange nachten aan het maken zijn. Dus even geduld nog. Het word allemaal sneller binnenkort. maar bedenk ook dat de hele crew het als een hobby heeft en dat graag ook zo wil houden.

Je kan toch bij google adsense, dingen echt voor de doelgroep kiezen ?

Alhoewel ik ook wel snap dat dat misschien zonde voor het forum is.

Maar dat het hobby is snap ik heel goed en ben er erg blij mee :) Was meer gewoon een idee.

Maar Marc suc6 ;) En laat die nieuwe server maar snel komen dan !