PDA

View Full Version : Geen kip leest dat sponsor topic, dus ik plaats het ff hier:


Carclean
17-12-2007, 16:10
Hi All,

Ik heb 2 dingen:

1) Verzoek tot aanmaak van 'poetsen en wassen' groep, zie:

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=37485

2) Nu verkrijgbaar: Meguiar's G220 Poetsmachine, top ding! Zie:

Meguiar's G220 Poetsmachine (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=37484)


Als dat groepje is aangemaakt kan ik ook beter mijn berichten kwijt en gerichter mensen helpen.

Ciao,

Tim

golf3freak
17-12-2007, 16:23
oow gewelding spul meguiar's heb zelf NXT Tech Wax en om de auto te wassen verkopen jullie dat ook

Carclean
17-12-2007, 16:33
oow gewelding spul meguiar's heb zelf NXT Tech Wax en om de auto te wassen verkopen jullie dat ook

Yep, we verkopen alles van de Meguiar's lijn en alles is op voorraad:

Kijk maar:

http://www.carclean.nl/merken/Meguiars.aspx

Groeten,

Tim

golf3freak
17-12-2007, 16:39
Kijk dat is geweldig bestelde het eerst via sgk maar daar is de levetijd zo lang.

PS mijn auto die heeft wat vaale plekken in de rode lak hij is tornadorod maar krijg het er niet uit heeft meqiuars er niet wat voor

Boeie
17-12-2007, 17:02
1) Verzoek tot aanmaak van 'poetsen en wassen' groep, zie:

Doe je dat soort dingen toch in je eigen subforum? Lijkt mij een beter plan...

Dit forum heeft al zoveel subfora's, ik zie soms door de bomen het bos niet meer!

Carclean
17-12-2007, 17:02
Kijk dat is geweldig bestelde het eerst via sgk maar daar is de levetijd zo lang.

PS mijn auto die heeft wat vaale plekken in de rode lak hij is tornadorod maar krijg het er niet uit heeft meqiuars er niet wat voor

Bij ons is het voor 16.00 (soms 16.30) besteld, de volgende dag in huis. Plus, we hebben ook ander (goede) merken, zoals Mothers Wax.

Ik raad het volgende voor je aan:

Step 1 Deep Crystal Paint Cleaner
Step 2 Deep Crystal Polish

En dan een wax naar keuze (NXT bijvoorbeeld).

Hierna is hij zeker weten weer helemaal glanzend en diep rood!

Groeten,

Tim

golf3freak
17-12-2007, 17:06
Geweldig gaan we dat ff bestellen

Carclean
17-12-2007, 17:24
Geweldig gaan we dat ff bestellen

Heb je al een kleisetje? Die heb je zeker nodig om de vervuiling op je lak weg te halen.

Groeten,

Tim

Carclean
17-12-2007, 17:33
Doe je dat soort dingen toch in je eigen subforum? Lijkt mij een beter plan...

Dit forum heeft al zoveel subfora's, ik zie soms door de bomen het bos niet meer!

Mijn keuze is het niet om voor elk VW model een groep te maken :)

golf3freak
17-12-2007, 17:37
kleisetje???? nee

Carclean
17-12-2007, 17:43
kleisetje???? nee

Klei is de onmisbare stap voordat je met de cleaner gaat werken.

Klei haalt de vervuiling op je lak weg. Denk aan teer, boomhars, insecten, industriele neerslag, vastzittende straatvervuiling etc.

Dus alles wat na het wassen blijft zitten haal je hiermee weg. Je krijgt daarna een spiegelgladde lak ervoor terug en alle vervuiling is weg.

Je zal verbaasd staan, het werkt echt super!

Groeten,

Tim

Alberto
17-12-2007, 17:48
Geen kip leest dat sponsor topic, dus ik plaats het ff hier:

:D en dan pleur je het hier neer .....

golf3freak
17-12-2007, 17:51
Oke bestelle we dat ook ff toppie dit man geweldig

Carclean
17-12-2007, 17:51
:D en dan pleur je het hier neer .....

Kan ik meteen ff met iedereen kletsen en dan weet ik ook wie verdraagzaam is en wie sjacherijnig :)

golf3freak
17-12-2007, 17:54
Gezelig toch even bij kletsen over autopoets erg handig hoor volkswien neem jij thee mee dan, wel zo lekker bij het kletse

Alberto
17-12-2007, 17:56
Kan ik meteen ff met iedereen kletsen en dan weet ik ook wie verdraagzaam is en wie sjacherijnig :)

:D :D

Gezelig toch even bij kletsen over autopoets erg handig hoor volkswien neem jij thee mee dan, wel zo lekker bij het kletse

:cheers:

golf3freak
17-12-2007, 18:01
Bier ook goed hahaahha maar wel na 4 uur dan

Tjaap
17-12-2007, 18:09
Carclean... gaat helemaal goed komen dat forum.
gr. het team..

Carclean
17-12-2007, 18:09
Carclean... gaat helemaal goed komen dat forum.
gr. het team..

Kijk, Toppie :thumbup:

golf3freak
17-12-2007, 18:13
zo zien we het graag mensen vraag ma raak carclean heeft super advies nog bedankt voor de tip ga het morgen even bestellen

Carclean
17-12-2007, 21:04
zo zien we het graag mensen vraag ma raak carclean heeft super advies nog bedankt voor de tip ga het morgen even bestellen


Ja hoor kom maar op met die vragen, ik beantwoord ze wel.

Groeten,

Tim

Kevin20v
17-12-2007, 21:55
Ik heb geen vragen hoor, vermaak me alweer een geruime tijd met het Meguiars spul :D

Maar hoeveel moet ik inkopen om een keer mee te mogen in die R8? :D:D:D

Carclean
17-12-2007, 22:01
Ik heb geen vragen hoor, vermaak me alweer een geruime tijd met het Meguiars spul :D

Maar hoeveel moet ik inkopen om een keer mee te mogen in die R8? :D:D:D


Aha, ik ben alweer ontmaskerd :) Als je een mooi setje koopt en dze komt halen, dan doen we even een rondje.

Groeten,

Tim

golf3freak
17-12-2007, 22:10
enne ik dan

Carclean
17-12-2007, 22:12
enne ik dan

Dan ga jij toch in de kofferbak? :D

Kevin20v
17-12-2007, 22:25
Aha, ik ben alweer ontmaskerd :) Als je een mooi setje koopt en dze komt halen, dan doen we even een rondje.

Groeten,

Tim

:woowoo: Je bent een schat :tongue:

Was toen straks weer eens aan het rondneuzen op het Meguiars forum, was er al lang niet meer geweest en kwam toen wat plaatjes tegen :eek:
Meest geweldige kleur ook om een R8 in te kopen, lijkt best wel op de kleur van m'n mk4!!
Wordt tijd dat ik de mk4 weer eens kan verwennen met een uitgebreide Meguiars beurt dat vind ie best fijn. :D

Als ik weer mijn collectie ga aanvullen laat ik je zeker even weten wanneer ik langskom! :D

Carclean
17-12-2007, 22:45
;) Prima!

Erik
18-12-2007, 08:29
Wordt tijd dat ik de mk4 weer eens kan verwennen met een uitgebreide Meguiars beurt dat vind ie best fijn. :D Dat ding stond afgelopen vrijdag stijf van de Meguiars! :D :eek:
En blinken dat ie deed.

Kevin20v
18-12-2007, 08:40
Dat ding lag afgelopen vrijdag stijf van de Meguiars! :D :eek:
En blinken dat ie deed.

ohwja joh? LOL :D :screwy:

Had em al 3 weken niet meer gewassen, en daarvoor was de laatste keer september :D :tongue:

Carclean
18-12-2007, 09:27
ohwja joh? LOL :D :screwy:

Had em al 3 weken niet meer gewassen, en daarvoor was de laatste keer september :D :tongue:

Kan je nagaan hoe Meguiar's glimt :)

chris
18-12-2007, 18:21
Klei werkt zeker goed...pas mn TT ermee gedaan,gewoon eng hoe glad hij dan aanvoelt....(de TT he..)...:D

Christiaan
18-12-2007, 18:26
Topic verplaatst naar het "nieuwe" wassen en poetsen forum.....

golf3freak
18-12-2007, 18:31
maar een ding scheelt ik mag in de kofferbak

RubenD
18-12-2007, 19:27
En waar is die kofferbak volgens jouw? :D

Maar als ik al die verhalen zo lees. Ga er maar paar centen voor sparen en tegen de tijd dat de auto de garage uit kan maar eens heel goed poetsen!

Carclean
18-12-2007, 19:58
Klei werkt zeker goed...pas mn TT ermee gedaan,gewoon eng hoe glad hij dan aanvoelt....(de TT he..)...:D

:D Inderdaad, zo glas als een ....

Carclean
18-12-2007, 20:00
Topic verplaatst naar het "nieuwe" wassen en poetsen forum.....


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Many thanx!

Carclean
18-12-2007, 20:00
En waar is die kofferbak volgens jouw? :D

Maar als ik al die verhalen zo lees. Ga er maar paar centen voor sparen en tegen de tijd dat de auto de garage uit kan maar eens heel goed poetsen!


Ik kan er 2 kratjes bier in kwijt :thumbup:

golf3freak
18-12-2007, 20:27
sparen voor die audi????
Maar als ik al die verhalen zo lees. Ga er maar paar centen voor sparen en tegen de tijd dat de auto de garage uit kan maar eens heel goed poetsen?????mijn auto staat niet in de garage maar netjes buiten

Carclean
18-12-2007, 21:03
sparen voor die audi????
Maar als ik al die verhalen zo lees. Ga er maar paar centen voor sparen en tegen de tijd dat de auto de garage uit kan maar eens heel goed poetsen?????mijn auto staat niet in de garage maar netjes buiten


Ik heb een topic geplaatst waarin het stap voor stap beschreven wordt.

Zal straks nog een voorbeeldje erop zetten.

Groeten,

Tim

RubenD
18-12-2007, 21:37
Nee, ik heb het over mijn auto (zie project) en dat ik die maar eens moet gaan poetsen.

En de vraag aan jouw was, of je wel zo blij moet zijn als je in de kofferbak mag met de klep dicht terwijl de R8 even een goed stukje accelereert ;)

Carclean
18-12-2007, 21:41
Nee, ik heb het over mijn auto (zie project) en dat ik die maar eens moet gaan poetsen.

En de vraag aan jouw was, of je wel zo blij moet zijn als je in de kofferbak mag met de klep dicht terwijl de R8 even een goed stukje accelereert ;)


Aha :)

En ik geef een kotszakje mee :) Vooruit, de passagiersstoel is ook goed :D

RubenD
18-12-2007, 22:02
Humm, dat was een spelfout, moest jou zijn. En jou als golf3freak, haha. Dus geeft nog de verkeerde antwoord.

Carclean
18-12-2007, 22:05
Humm, dat was een spelfout, moest jou zijn. En jou als golf3freak, haha. Dus geeft nog de verkeerde antwoord.

LOL :nana: :nana:

Berserker
19-12-2007, 08:56
:offtopic: als je zelf een topic wilt moet je commentaar geven :offtopic:


Maar uuh:


Quote:
Originally Posted by Berserker
Ochal poets ik nooit mijn auto's ik vind t een super id, goeie bijdrage aan t forum...



Dan gaan we jouw auto als demo gebruiken bij een meeting

Dat vind ik wel een goeie, ding is begin dit jaar gespoten dus veel bijwerken zal je nog niet hoeven doen. Zitten wel paa kleine imperfecties in de lak ben benieuwd of jij er iets mee kunt doen... :thumbup:

Carclean
19-12-2007, 09:18
:offtopic: als je zelf een topic wilt moet je commentaar geven :offtopic:


Maar uuh:

Dat vind ik wel een goeie, ding is begin dit jaar gespoten dus veel bijwerken zal je nog niet hoeven doen. Zitten wel paa kleine imperfecties in de lak ben benieuwd of jij er iets mee kunt doen... :thumbup:

Hij zegt dus zelf dat de vraag niet aan mij gesteld was (over de kofferbak dus), dus dan geef ik ook niet voor de 2e keer antwoord :) EN offtopic kan best wel een beetje :)

Wat voor imperfecties zitten in de lak? Zakkertjes en pikkeltjes enzo zullen gewetsand moeten worden en daarna gepolijst. Heb je foto's?

Groeten,

Tim

Berserker
19-12-2007, 09:55
Hij zegt dus zelf dat de vraag niet aan mij gesteld was (over de kofferbak dus), dus dan geef ik ook niet voor de 2e keer antwoord :) EN offtopic kan best wel een beetje :)

Wat voor imperfecties zitten in de lak? Zakkertjes en pikkeltjes enzo zullen gewetsand moeten worden en daarna gepolijst. Heb je foto's?

Groeten,

Tim

Haha dat off-topic was gericht op de Berserkers' commentaar topic van gisteravond..
Niet op reacties in dit topic, heb een aantal pikkeltjes in de lak, eigenlijk te weinig om me druk om te maken, de spuiter zou t eigenlijk nog doen, maar ben totnutoe te lui geweest om langs te gaan... :redface:

Mijn autootje:
Vies:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/8/0/4/DSC_3169.JPG
Schoon:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/8/0/4/IMG_4243.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/1/8/0/4/IMG_4257.JPG

Ben eigenlijk wel beetje benieuwd wat je me aanraadt, heb geen zin in schuurkrasjes en andere rommel...

**edit**

Zojuist je poetstopic gelezen, ga me toch eens meer hierop orienteren...

golf3freak
19-12-2007, 20:02
Leuke audi nice and shiny hahah[I]