PDA

View Full Version : eehhhhmmmm VW forum.nl is weer online?


Edward
30-12-2003, 19:56
Hoe?
Wat?
Waar
En wanneer?
Mensen van hier?
Vervanger van dit forum?
Stunt van iemand?
Gaat deze dicht?

Heleen
30-12-2003, 21:11
Nope, zit nog steeds dezelfde achter, maar nu met een ander 'management'...

Tjaap
30-12-2003, 21:19
ED opletten..... deze gaat absoluut niet dicht en de meeste mensen hier hebben het ook helemaal gehad met VWF dus de vaste groep zal je daar waarschijnlijk niet meer terug vinden

Tommy
30-12-2003, 21:24
Ik snap ook niet wat men onder on-line verstaat... ik verwacht dan dat je er ook werkelijk wat kunt... niet dus. En de tijd zal snel genoeg uitwijzen of het succes er zal 'terugkomen'. Vrees dat het zowat bij terug bij af is.

Marcski
30-12-2003, 23:15
Edje, lees ff de andere topics hierover...
In het archief staan er ook al een paar, geloof ik, en bij Algemeen/mededelingen ook..

evilnyntje
30-12-2003, 23:16
We zullen zien wat het brengt...........

Golf freak
31-12-2003, 01:02
Ik hoorde dat iemand anders het vwforum had over genomen

Christiaan
31-12-2003, 09:19
Ik hoorde dat iemand anders het vwforum had over genomen

Lees gewoon de oude topics hierover ff door, daar is alles al in gezegd....

Antera
31-12-2003, 09:27
Vwforum is overgenomen en is compleet anders geworden. Nog even geduld en dan mogen jullie het ook aanschouwen tot dan veel geduld

Edward
31-12-2003, 10:38
ok ok rustig :D

da_vwfreak
31-12-2003, 17:11
ben benieuwd. Als het weer online is zal ik af en toe wel online zijn maar VWscene.nl is voor mij met een nieuwe opzet (les dus met fotoalbum ed) het "nieuwe forum.

Golf freak
31-12-2003, 22:00
Het is dat dit forum al online was zelf ook al bezig om een forum op zetten met fotoalbum erbij en nog wat andere dingen maar is al niet meer nodig omdat dit forum er nu is

Marco T
01-01-2004, 19:32
Ja en het ziet er goed.

Jeroentjuh
02-01-2004, 20:11
Hij is weer online.....

Yoran
03-01-2004, 17:24
Weet je dat wel zeker??

Redesign
03-01-2004, 17:46
Beste VW liefhebber,

Aan het nieuwe VW forum wordt momenteel hard gewerkt.

Over een paar weken zal er hier een totaal nieuwe site beschikbaar zijn met een nieuw management

Stay tuned!

Het VW Forum Team


Dit staat er bij mij als ik de url open :rolleyes:

Golf freak
03-01-2004, 17:53
Weet je dat wel zeker??

http://www.vwforum.nl/index.php

Zie link maar hij is al weer online

Redesign
03-01-2004, 18:02
Weet je dat wel zeker??

http://www.vwforum.nl/index.php

Zie link maar hij is al weer online

volgens mij is het de bedoeling dat de "insiders"daar test draaien

normaal gezien krijg je die intro. en daar kun je nog niet doorlinken

MMgolfnut1
03-01-2004, 20:13
Ik vind het op het eerste gezicht niet echt een verbetering van het oude forum, maar dat hoeft voor mij ook niet. Ik blijf namelijk lekker hier :twisted:
Ik zie wel wat namen van mensen die hier ook zitten :?:

Christiaan
03-01-2004, 20:20
Ben er net ook ff wezen kijken, en je kunt je er idd al registreren...

Maar dat wil niet zeggen dat ik daar blijf hoor......was gewoon van "ff checken"

Zestienkleppen
04-01-2004, 13:16
Waarom mag het VWforum wel het VW embleem gebruiken in hun logo????????????

Marcski
04-01-2004, 17:27
Dat mogen ze niet... Gaan ze nog problemen mee krijgen

Prinz
04-01-2004, 17:52
We wachten af ;)
Wist je trouwens dat VW Scene een Duits en Nederlands blad is (trademark)

Michel B4
04-01-2004, 18:04
alleen als er geld verdient wordt aan hun logo door ons,dan is et verboden.zolang dat niet et geval is zal et juist gratis reklame zijn dat hun merk een populiar merk is.
dus ik denk niet dat men daar een halszaak van zal maken..

niels_g60-power
04-01-2004, 23:09
ik ben er ook al geweest ziet er wel goed uit maar vindt dit forum makkelijker en overzichtelijker

bugs
04-01-2004, 23:46
ik ga me zekers niet opnieuw registreren, als ze de oude info allemaal nog hebben, hoeft dat toch ook niet.
anders kun je niet eens naar je eigen fotoalbum e.d

snellesjaak
05-01-2004, 12:18
Wordt dit forum dan opgeheven nu vw forum weer actief is?
Echt duidelijk is het mij nog niet... :rolleyes:

MaceNL
05-01-2004, 12:29
Nee dit forum wordt ZEKER niet opgeheven.

Dit forum is een tijdelijk forum van http://www.vwscene.nl we zijn op de achtergrond bezig met een nieuw en beter forum.

Tommy
05-01-2004, 12:56
Ik vind het op het eerste gezicht niet echt een verbetering van het oude forum, maar dat hoeft voor mij ook niet. Ik blijf namelijk lekker hier :twisted:
Ik zie wel wat namen van mensen die hier ook zitten :?:

Ik heb me ook aangemeld, heb ik me auto weer online staan... Heb zelf ok geen webspace of whatever. En ben blij dat ik weer foto's online heb nu. Kan ik iedereen op de hoogte houden... :P ;) (zitten jullie op te wachten... ghehehe)

Conan
05-01-2004, 12:59
als je nog duizenden vw's wilt zien, check dan http://www.gtiweb.tk ;)

snellesjaak
05-01-2004, 13:09
Nee dit forum wordt ZEKER niet opgeheven.


gelukkig maar! Toch zou een enkel vw forum ipv meerdere overzichtelijker zijn.

Tjaap
05-01-2004, 13:11
alleen als er geld verdient wordt aan hun logo door ons,dan is et verboden.zolang dat niet et geval is zal et juist gratis reklame zijn dat hun merk een populiar merk is.
dus ik denk niet dat men daar een halszaak van zal maken..
das niet waar, VWOA heeft verleden jaar meer dan 400 rechtzaken aangespannen tegen fansites die het logo gebruikten..... nu slaan ze in Amerika wel vaker een beetje door maar legaal is het zeker niet.

in amerika was de oplossing dat de meeste sites als protest een logo op z'n kop gingen gebruiken.

Prinz
05-01-2004, 13:16
We wachten af ;)
Wist je trouwens dat VW Scene een Duits en Nederlands blad is (trademark)

Dit ook gezien?
Kan net zo goed problemen opleveren lijkt me.
't is maar hoe zwaar je eraan tilt.

SmiL
05-01-2004, 13:22
Dat scheelt dan weer.

MaceNL
05-01-2004, 14:53
Nee dit forum wordt ZEKER niet opgeheven.


gelukkig maar! Toch zou een enkel vw forum ipv meerdere overzichtelijker zijn.

Jij bent vrij om te gaan en staan waar je wilt ;)

snellesjaak
05-01-2004, 15:43
Jij bent vrij om te gaan en staan waar je wilt


dat is waar,zit hier eigenlijk wel lkkr :D :D

evilnyntje
06-01-2004, 00:04
Jij bent vrij om te gaan en staan waar je wilt


dat is waar,zit hier eigenlijk wel lkkr :D :D

Ik ook, heb net ff gekeken op forum, het is iig niks voor mij, ik word er onrustig van.

GTD Special
06-01-2004, 12:11
Jij bent vrij om te gaan en staan waar je wilt


dat is waar,zit hier eigenlijk wel lkkr :D :D Je moet toch keuzes maken in je leven :P

Ik denk dat ik het ook maar bij 1 forum houd...en dat wordt deze ;) Voor mij hoeft er alleen nog maar een fotoalbum bij en ik vind het best zo.

MaceNL
06-01-2004, 15:40
Prettig om te horen jongens :D

vwsyncro
10-01-2004, 04:12
heb beide sites nu gevonden , en zal ze in de gaten blijven houden , wat mij niet beviel op het oude vwforum was de soms vijandige houding en ruzies , met motorforum, het weghalen van posts zonder opgaaf van reden, :evil: .
dan vind ik het jammer dat er nu een beetje wrijving ontstaat tussen de 2 forums, :? tussen 2 vw forums nog wel :rolleyes: .
hopenlijk valt het allemaal wel mee , en kunnen de 2 forums naast elkaar bestaan op het net , dus hou er maar over op welk forum beter is en ga gewoon elk je gang ;)

Marcski
10-01-2004, 05:55
Er is geen wrijving tussen beide fora, hoor...

Antera
10-01-2004, 10:26
Wij kunnen netjes naast elkaar bestaan zonder een enkel probleem.Wij zien dit ook graag zo.

Tommy
11-01-2004, 21:25
inderdaad.. VW Forum voor het stallen van mijn foto's en VW Scene voor de topic's en off-topic gelul.. :D

RedJet
11-01-2004, 23:01
inderdaad.. VW Forum voor het stallen van mijn foto's en VW Scene voor de topic's en off-topic gelul.. :D

Whehehe, subliem idee Tommy! Daar je foto's naar uploaden en ze hier met een URL-linkje in de topics zetten. :twisted: :twisted:

vwleusden
11-01-2004, 23:03
Doen ik ook... alleen dat logo in de hoek is dan minder :(

Marcski
11-01-2004, 23:07
ah joh, daar kijken we overheen...

En heel snel hebben wij ook een foto-album...

Tommy
11-01-2004, 23:38
inderdaad.. VW Forum voor het stallen van mijn foto's en VW Scene voor de topic's en off-topic gelul.. :D

Whehehe, subliem idee Tommy! Daar je foto's naar uploaden en ze hier met een URL-linkje in de topics zetten. :twisted: :twisted:

Nu alleen nog Scene.. VW Forum las het ^ waarschijnlijk ook en voelt zich er niet blij mee, mijn foto's zijn verwijderd, de rest heb ik zelf verwijderd, en laat me nu uitschrijven als lid.

Black Devil
11-01-2004, 23:43
hahaha, sorry Tommy maar het is wel een beetje grappig....LOL

Tommy
11-01-2004, 23:43
zo, ben nu uitgeschreven op VW Forum...

RedJet
11-01-2004, 23:45
Vreemde regels daar....

Marcski
11-01-2004, 23:48
hahaha, sorry Tommy maar het is wel een beetje grappig....LOL

Ik vind er niks grappigs aan...
Zet dan doorlinken naar andere sites uit, maar verwijder niet zomaar foto's van een gebruiker, met een lullig excuus dat het bandwidth kost...

Tjaap
11-01-2004, 23:52
tis zeker niet netjes nee.... Ik zie het probleem ook niet.... als ze die optie aan hebben staan is dat als promo voor hun site (vandaar ook het logo op de foto's) Als ze vervolgens het niet kunnen hebben dat ze als photohost gebruikt worden moeten ze even naar zichzelf en hun eigen foto-album regels kijken.

Gert
11-01-2004, 23:57
Jongens : hou nou op :(

Het is duidelijk dat dit forum op ander publiek mikt dan het VW Forum .. so what ?
Ik vind het ook niet zo slim van Tommy om het triomfantelijk te gaan vermelden ..

En zij mogen daar de regels bepalen toch ?
Kennelijk doen ze dat nu .. niks mis mee lijkt mij .

Marcski
11-01-2004, 23:58
Is ook nix mis mee, geef alleen mijn mening erover maar...
Zie het als opbouwende kritiek ;)

Gert
11-01-2004, 23:59
Sorry .. die ken ik persoonlijk niet ;)

Black Devil
12-01-2004, 00:03
Als ik VWforum was zou ik ze ook verwijderen, wel eerst een mail met reden sturen natuurlijk maar kijk zoiets is toch te verwachten of niet. Alleen je foto's daar stallen is niet echt slim of wel

Tjaap
12-01-2004, 00:10
als ik naar het ledenaantal versus het berichtenaantal kijk doen er dat wel meer hoor

RedJet
12-01-2004, 00:11
Als je lid bent van het vwforum heb je toch het recht foto's te uploaden? Verdere deelname aan de topics staat daar los van lijkt mij. Het is begrijpelijk dat er naar die foto's gelinkt kan worden en als ze dat niet hadden gewild hadden ze daaraan beter moeten denken bij de opstart van het fotoalbum.

Tommy
12-01-2004, 00:39
Ik heb niks triompfantelijk vermeld Gert. Naja.. tis op meer manier te lezen, tis wat je er van wilt maken.

Ik had nadat het oude VW Forum offline ging geen foto's van mijn Jetta meer online. Erg jammer... ben er toch wel trots op, en als ie online staat kun je eens een link geven i.p.v. iedereen te overstromen met Gb's aan foto's. :P Ben vanaf het begin van het tijdelijke VW Scene forum lid, en voel me er inmiddels erg thuis. Nu komt VW Forum weer online... naja.. natuurlijk even kijken, vind het nog wat onoverzichtelijk, maar das logisch. Meld me gelijk aan, en wil gelijk mijn foto's uploaden. Nu heb ik weer foto's online... Net als ik dat had op het oude VW Forum. Naja... inmiddels al topic's lopen op Scene.. en wat is nou leuker om de leden daar mijn foto's ook te laten zien. Heb inmiddels een rolkooi, kuipstoelen, vierpuntsgordels... vanalles gekocht, en dat wou ik graag toelichten met mijn foto's. Dat spreekt wat meer. Dus de foto's die ik op VW Forum heb staan heb ik doorgelinkt hierheen. Niks mis mee toch?

Nu valt me op dat ik opeens kruisjes krijg op Scene... terwijl mijn foto's nog op VW Forum staan... hoewel, ik mis een aantal foto's... vaag. Gelijk kijekn of ik PB heb, en jah, die heb ik... i.v.m. de snelheid van het forum is e.e.a. gewijzigd. Bij mij zijn 3 foto's dus verwijderd, en doorlinken van de andere foto's kan niet meer... oke, dat laatste begrijp ik, maar waarom drie foto's verwijderd? waren mijn luchtfilter, kuipstoelen, en mijn einddemperoplasstuk.

Ik was me van geen kwaad bewust, en dan worden er gewoon drie foto's verwijderd... dat ze niet willen hebben dat men doorlinkt... oke, dat zal wel snelheid kosten dan, dus is wel wat voor te zeggen, maar dat 3 foto's worden verwijderd.. dat vind ik minder. Laat me dan zelf kiezen wat ik wil verwijderen.

Tommy
12-01-2004, 00:40
kortom.. waarom zet je foto's op bijv. VW Forum.. om mensen te laten zien... mijn trots te tonen. nothing more or less

Michel B4
12-01-2004, 09:01
tommy,je foto's waren niet zomaar verwijderd maar de naam ervan was veranderd zodat je foto's niet meer zichtbaar zijn.
je keuze om jezelf te verwijderen is jouw keuze geweest.

Gert
12-01-2004, 11:11
En Tom : ik snap je verontwaardiging maar heb je die ook op het andere forum uigesproken ?
Wij hier kunnen het lezen en voor de rest kunnen we er totaal niks mee . Ik denk dat het gros wat hier komt bijna niet daar komt .
Er zijn er een paar die duidelijk overgestapt zijn : hun goed recht

Post het daar is dan ook mijn advies ;)

Prinz
12-01-2004, 11:26
Ongelooflijk Gert, heb je je pillen op tijd ingenomen of heb je gewoon een helder moment? ;)

Gert
12-01-2004, 11:55
Je moet niet geloven wat ze allemaal zeggen ( en zeker niet de oude FE of zijn trawanten ) : never judge a book by the cover ;)

Tommy
12-01-2004, 12:08
tommy,je foto's waren niet zomaar verwijderd maar de naam ervan was veranderd zodat je foto's niet meer zichtbaar zijn.
je keuze om jezelf te verwijderen is jouw keuze geweest.

ik miste een drietal foto's namelijk: luchtfilter, kuipstoel en uitlaatstuk. de rest heb ik inderdaad zelf verwijderd, was inderdaad mijn keuze.

Lig er ook niet wakker van, tis alleen dat ik denk dat het gedaan is omdat ik die drie foto's hierheen had gelinkt in het advertentie gedeelte... En dat vind ik wel vreemd.

En Tom : ik snap je verontwaardiging maar heb je die ook op het andere forum uigesproken ?
Wij hier kunnen het lezen en voor de rest kunnen we er totaal niks mee . Ik denk dat het gros wat hier komt bijna niet daar komt .
Er zijn er een paar die duidelijk overgestapt zijn : hun goed recht

Post het daar is dan ook mijn advies ;)

Jullie hoeven het ook alleen maar te lezen. Wie er wat mee wil doen, die doet maar. Van Prinz, Michel VR6 en Antera weet ik iig. dat ze hier lid zijn, en zij zullen het wel lezen.

Kortom:

Ik deel het hier alleen even mee, want ik weet dat de admins/mods hier ook wel lezen. En het uit laten schrijven en verwijderen van de rest van de foto was inderdaad mijn keuze. Heb er begrip voor dat men niet wil dat er doorgelinkt wordt. Zal dan inderdaad wel ten koste gaan van de snelheid. Maar is dat echt de reden? (dat is mijn argwaan. Ja, ik ben een raar mens. :D "zelfkennis")

Ben daarintegen kwa handelen verder niet negatief over VW Forum. Mijn uitschrijven heeft er veel mee te maken dat ik toch voornamelijk hier ben, kwa topic's en posts. Als ik daar een album heb waar ik niet weg mag linken, en de mensen hier niet in mijn foto's kan delen met onderschrift van VW Forum, dan heb ik ook zoiets... kan beter wachten tot ik op Scene mijn foto's kan stallen... (stallen wordt misschien ook negatief opgevat?) Ik kies nu uiteindelijk toch voor 1 forum, en dat wordt VW Scene, tuurlijk kijk ik nog wel op VW Forum. maar ben er niet meer actief. Ben er achter dat het niet werkt. Heb daar wel gepost... maar ben gewoon hier meer actief.

Tis ook niet mijn bedoeling hier iets mee te bereiken, maar als ik eerst in deze topic zet dat ik op beide forums ben ingeschreven, dan deel ik later mee dat ik me ook weer uit heb geschreven, de reacties van 'vreemde regels daar..' bijvoorbeeld, dat is niet mijn mening. Mijn mening staat in mijn reacties. En wie vind dat er iets mee moet doen, of dat iets moet worden toegevoegd of aangepast mag dat melden.

Groeten Thom. NHF :D

Michel B4
12-01-2004, 12:15
ik miste een drietal foto's namelijk: luchtfilter, kuipstoel en uitlaatstuk. de rest heb ik inderdaad zelf verwijderd, was inderdaad mijn keuze.

Lig er ook niet wakker van, tis alleen dat ik denk dat het gedaan is omdat ik die drie foto's hierheen had gelinkt in het advertentie gedeelte... En dat vind ik wel vreemd.

dat die foto's weg waren had ik niet mee gekregen,ik had enkeld de foto's die van o.a. je jetta en kooi qua naam veranderd om het doorlinken te stoppen.
en wij hebben nu eenmaal als regel dat als je je alleen aangemeld hebt om je foto's te "stallen"je beter een lycos account kan nemen zodat het ons geen ruimte kost dat is alles :|

Michel B4
12-01-2004, 12:17
btw: het doorlinken is nu voor iedereen gestopt,dus niet alleen voor jou thom.

Tommy
12-01-2004, 12:40
naja.. Weet wel dat het voor iedereen is... maar oke. En ik miste echt 3 foto's, de rest heb ik zelf verwijderd.. tot de laatste aan toe.. maar 'de' 3 waren er niet meer bij, stonden dus ook niet op een 2e pagina ofzo. Heb er nu gewoon niks meer te zoeken. that's all...

Marcski
12-01-2004, 14:05
Tis wel duidelijk zo nu...
Verdere discussies mogen op dát forum plaatvinden ;)

Slotje dus..