PDA

View Full Version : 16vg60mk2


16vg60mk2
24-12-2007, 23:05
Hallo mede vw liefhebbers, na een aantal jaren op het vwforum rond gesnord te hebben mezelf dan toch maar een aangemeld op volksforum.
Ik ben Peter , 25 jaar en kom uit Klundert in brabant.
Ben al mn levenlang autogek(vooral vw) en ben in het bezit van meerdere vw,s.
Ik heb een 87 er mk2 gti 16v welke ik van a tot z heb gerestaureerd, welke nu in de afbouwfase zit met een 16v g60 motor.

Ik heb voor mijn bedrijf (heb een garagebedrijf waarin ik vooral veel vag doe en ook veel nieuwe en gebruikte vag onderdelen verkoop) ook een 1997er Caddy 2 Sdi.

Verder heb ik ook nog 2 golfjes mk1 een waarvan ik er een in de toekomst ga restaureren en geheel ga ombouwen naar gti.Maar dit is echter een toekomst project want ben nu nog bezig met mijn mk2 16 v g60.

Ik heb voor dagelijks gebruik ook nog een Mercedes w124 230 coupe van 1991, nu zullen de meeste denken wat moet je daar nou mee?
Ik ben gewoon helemaal verliefd op dit model mercedes , heb er vroeger een gehad en heb deze verkocht en altijd spijt van gehad.
Tot ik vorig jaar mijn huidige voor een leuke prijs kon kopen, deze staat momenteel te wachten op een voledig gereviseerde 200 pk 6 in lijn met 200pk, motor staat al klaar maar inbouwen moet nog even wachten, je kan niet alles tegelijk en alles kost geld.

Heb sinds sinds 8 weken een kleine meid gekregen en die vraagt ook aandacht, dus ook wat minder tijd om te hobbyen maar alles op zijn tijd.

Ik zou graag een paar foto,s plaatsen maar ik ben een nul met computers en krijg dit nooit voor elkaar :iamwithst dus als iemand me dit nog een keer uit kan leggen graag !

Groeten Peter

Gijs
24-12-2007, 23:09
Ik zeg, kom maar op met die foto's! En ook zeker van die Mercedes! Schitterende auto's :cool:

16vg60mk2
24-12-2007, 23:33
Gelukkig zijn er meer mensen die dat vinden! :jacks: .
Kan iemand me nog eens uitleggen hoe dat zit met die foto,s want dat gaat me allemaal een beetje snel.

Dennis@polo86c.nl
25-12-2007, 00:39
Welkom, hier staat het plaatsen van foto's beschreven:
klik (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486)

vw roadwarrior
19-12-2008, 18:27
Hoe stata het met de 16v g60?