PDA

View Full Version : Hoger stuur?


huinkroese
29-12-2007, 00:54
Ik zit met een situatie; ik heb vorige week een Passat Variant uit december '92 gekocht en de auto rijdt heerlijk en heeft zeeën van ruimte!
Echter het volgende;

Ik ben met 2 meter en 8 centimeter niet de kleinste, en om echt lekker te kunnen zitten zou ik mijn stuur het liefst 5 tot 10 centimeter meer naar me toe zetten... nieuwe auto's hebben vaak zo'n stuur wat je omhoog kunt klappen, én naar je toe kan trekken. Nou is het eerst niet echt nodig, maar het zou ideaal zijn als ik het stuur wat dichterbij kon krijgen, het hoeft niet persé verstelbaar te zijn, maar bijvoorbeeld een Momo stuurtje met een aparte naaf zat ik te denken zou misschien ook werken?!
Ik heb geen idee hoe diep het stuur nu is, misschien dat iemand me kan vertellen of er sportsturen zijn die dieper/hoger zijn dan origineel en dus dichter naar de bestuurder (moi) toekomen.

Omdat mijn vriendinnetje ook in de auto moet kunnen rijden met 'r magere 1.70 kan ik mijn stoel niet helemaal op de grond zetten... maar als tweede vraag zou ik wel willen weten of het lastig is om de stoelrails te verlengen/verder naar achteren te plaatsen.

Hoor het wel,
Cheers!

:D