PDA

View Full Version : Gestolen Golf MK2


Avans17
25-01-2008, 23:46
Hallo,

Vanmiddag (25 januari) tussen 15.15 en 17.15 is mijn Volkswagen Golf MK2 gestolen.

Gestolen in GOES (prov Zeeland)

Kenteken: TS-86-ZY
Kleur: Blauw

Kenmerken:

- BBS velgen (14 inch) Banden: Dunlop sp1 en Fulda
- GT striping op de zijkant (1 kant redelijk slechte staat)
- Zeeuwse vlag op de hoedenplank

Verder zit er centrale vergrendeling op. De auto stond zeker weten op slot, hij moet dus opengebroken zijn. Er zat nog voor ongeveer 100 KM benzine in de tank.

Zou iedereen even extra willen opletten of ze deze auto zien.

Wat er allemaal in de auto aanwezig was:

- Versterker/woofer/speakers/cd wisselaar en opvallend zitten er 2 bakken in de deur die nog niet klaar waren. Deze zijn van hout (1 al bekleed) en zitten nog geen speakers in.

Tas met schoolboeken en rekenmachine (grafisch)

Ik hoop dat iemand hem tegen komt.

Alvast bedankt,

Arjen van Steenoven

FOTO's !!

http://img230.imageshack.us/my.php?image=auto2mq5zw8.jpg

http://img171.imageshack.us/my.php?image=auto3ko4zp1.jpg

breadfan83
26-01-2008, 04:25
Ben je lekker mee dan. :(

Ik zal m'n ogen open houden. Toevallig dat er net een paar dagen geleden wat foto's in een ander topic voorbij kwamen van een Golf met diezelfde striping, dus mocht ik hem zien, herken ik hem wel.
Zoveel zullen er niet rondtouren met die stickers.

Stel mafkezen, dat ze gewoon met hun knoken van andermans bezit afblijven...

Avans17
26-01-2008, 14:21
Ben je lekker mee dan. :(

Ik zal m'n ogen open houden. Toevallig dat er net een paar dagen geleden wat foto's in een ander topic voorbij kwamen van een Golf met diezelfde striping, dus mocht ik hem zien, herken ik hem wel.
Zoveel zullen er niet rondtouren met die stickers.

Stel mafkezen, dat ze gewoon met hun knoken van andermans bezit afblijven...

Deze striping is tegenwoordig idd vrij zeldzaam denk ik. Als deze striping eraf gehaald wordt dan zal je het zeker zien.

Het is allemaal zo onwerkelijk.

Ik hoop zó dat iemand hier van het forum de auto herkent en dat de dader achterhaald kan worden!

Avans17
27-01-2008, 13:04
Mensen hij is teruggevonden in Dordrecht vandaag!!

De politie moet nog onderzoek doen in de auto, waarschijnlijk krijg ik hem dinsdag terug.

Mitta
27-01-2008, 13:42
Oke dan... Gefeliciteerd!:P Heb je de auto zelf al gezien? (of er geen schade mee gereden is?)

classicline
27-01-2008, 14:08
Gefeliciteerd! Nou hopen dat ie nog een beetje heel gebleven is...

Djinn_4fun
27-01-2008, 14:54
Mensen hij is teruggevonden in Dordrecht vandaag!!

De politie moet nog onderzoek doen in de auto, waarschijnlijk krijg ik hem dinsdag terug.

Dat zou waarschijnlijk de 100km die nog in de tank zat zijn.
Hopelijk is er niets weg en of kapot gemaakt.

corrado-usa
27-01-2008, 18:36
gelukkig maar dat je hem weer hebt.

Edition-Blue
27-01-2008, 18:46
Idd gelukkig dat ie weer terecht is.
Nu maar hopen dat de schade meevalt !

Avans17
27-01-2008, 19:09
Ik heb de auto zelf nog niet gezien. Staat nu dus bij een bergingsbedrijf in Dordrecht.

Wat raden jullie mij aan voor het vervoer naar huis toe, is dat te vertrouwen of kan ik beter even een kar meenemen?

Worden de kosten van het bergingsbedrijf vergoed? Ze hebben mij er niet om gevraagd of het goed was dat de auto naar dit bedrijf ging.

Er lagen nog parkeerkaartjes etc in de auto zei de politieagent. Ik hoop dat er op deze plaatsen waar de auto geparkeerd heeft gestaan camera's aanwezig zijn. Al acht ik die kans klein.

Waarschijnlijk is de audio eruit, de Zeeuwse vlag was van de hoedenplank dus de kofferbak is open geweest.

breadfan83
27-01-2008, 19:11
Mooi dat ie weer terug is, helaas niet zo zoals ie was achtergelaten.
Nouja,is tenminste weer een goed excuus om er veel geld in te steken en er een dik project van te maken. :D

Avans17
29-01-2008, 22:37
Ok, de auto is weer thuis! Allemaal heel netjes geregeld, mijn dank is groot;)

De auto zelf ziet er nog prima uit, dat is dus mooi:)

Het stuurslot is zoals verwacht helemaal kapot, ik kan mijn sleutel niet meer doordraaien in het contact. De bedrading hebben ze gesloopt, ik kan de de startmotor laten draaien door 2 draadjes op elkaar te houden, de auto starten is nog niet gelukt! (de benzine zal wel op zijn)

Mijn rijbewijs is gestolen, de hele audio installatie in de kofferbak is weg op mijn cd wisselaar na. Dit komt denk ik omdat het ze niet gelukt is om mijn radio eruit te slopen (wel geprobeerd)

Ze hebben zelfs de + kabel vanaf de accu naar de versterker eruit gehaald!

Mijn vraag is of iemand mij misschien even kan vertellen hoe ik de bedrading bij het contactslot opnieuw moet aansluiten en hoe ik het contactslot (stuurslot) moet reparen bij de MK2.

Nog wel interessant, er lag een parkeerkaartje onder het raam. De auto stond om 17.09 tot ongeveer 17.30 in Dordecht aan de Spuiweg. Deze locatie is ongeveer 60 minuten hier vandaan, dit betekent dat de auto vrij snel nadat ik geparkeerd heb gestolen is!

RubenD
29-01-2008, 23:58
Mooi dat je hem terug hebt, moet je nu een ander onbeschadigd dashboard gaan monteren?

Ik kan wel een foto maken voor je, van de stekker achter je contactslot. Maar je moet toch naar de sloop voor een nieuw contactslot (en anders gelijk 2 deurgrepen, kofferklepslot) neem dan gelijk een tang mee en knip die stekker achter je contactslot er uit.

Pedaalemmer
30-01-2008, 08:21
Wat een hufters, Triest dat ze zo en auto jatten. Succes met het herstellen.

Alberto
31-01-2008, 10:33
heb wel een contact slot voor je
gratis

Avans17
31-01-2008, 12:26
heb wel een contact slot voor je
gratis

Dat is hartstikke mooi! Ik heb je even een e-mail gestuurd en toegevoegd op msn.

Bedankt!

Matheo
31-01-2008, 13:13
Ik heb eventueel ook nog wel een berg golf 2 spul liggen, weet niet of er verder nog iets beschadigd is..
ik zit iets dichter bij dan alberto ;)

dekilo
31-01-2008, 13:26
Als ik al een auto zou jatten dan ga ik toch geen parkeer kaartje kopen.

Alberto
01-02-2008, 12:36
Ik heb eventueel ook nog wel een berg golf 2 spul liggen, weet niet of er verder nog iets beschadigd is..
ik zit iets dichter bij dan alberto ;)
TNT is al onderweg ;)

Als ik al een auto zou jatten dan ga ik toch geen parkeer kaartje kopen.


gezien de werkwijze amateuren . wie trek nu de kabels los van het contact slot :screwy:

tja dan koop je wel een parkeer kaartje :D

Auke
01-02-2008, 23:08
Als ik al een auto zou jatten dan ga ik toch geen parkeer kaartje kopen.

volgens mij is er wel meer mis in de hoofden van mensen die spul van een ander gaan jatten en beschadigen

Avans17
04-02-2008, 19:56
De golf rijdt weer!

Met dank aan Alberto!