PDA

View Full Version : ervaren iemand die spruitstuk kan vervangen voor rvs spaghettiespruitstuk? T


wimkis
31-01-2008, 19:04
Ik wil mijn spruitstuk laten vervangen door rvs spaghetti spruitstuk. Weet iemand een persoon die dit voor 50euro kan doen? Iemand die wat bij wil verdienen. Ik hoor het graag. Ik woon in noord holland. Groet willem.

jetta mk1 '82
31-01-2008, 19:22
denk niet dat er veel mensen zijn die dat voor 5 tientjes willlen doen !?


gr. Martijn

wimkis
31-01-2008, 20:02
Ik weet niet wat er voor gerekend word! Ik wil er ook meer voor betalen. Laten jullie me maar weten wat jullie voor zoiets willen hebben!? Groet willem

classic line
31-01-2008, 21:07
ik denk dat ,dat moeilijk is als er namelijk een tapeind afbreekt wat vaker voor komt
heb je gewoon een hoop werk met een beetje pech moet je blok er zelfs uit
maar het kan ook goed gaan en dan hoeft het niet veel werk te zijn

maar waarom doe je het niet zelf en niet komen met ik kan het niet
want als je nergens aan begint leer je het ook nooit het is gewoon een kwestie van
eerst veel tips vragen en er is altijd wel iemand in je kennisen of familie kring
die wel handig in die dingen is

zo ben ik zelf ook begonnen en het geeft veel zelf voldoening als het goed gelukt is

en tips kan je hier volop krijgen

gr mike

RubenD
31-01-2008, 21:56
Ik zou het wel kunnen doen voor, maargoed Raalte is aan de andere kant van het land.

Wat wel een mogelijkheid is, Jelmer. Die doet veel met RVS uitlaten. http://www.volksforum.com/forum/member.php?userid=3828

Even hem een pbtje sturen.