PDA

View Full Version : Foto's plaatsen


Ralph
15-02-2008, 17:59
Ik vroeg me af waarom het nodig is eerst foto's te uploaden ?
Waarom kan je niet gewoon een foto knippen en plakken vanuit een map op je eigen PC ?
Nogmaals het zal zijn reden wel hebben, maar vroeg het me gewoon af.

Groeten. :thumbup:

classic-edition
15-02-2008, 18:07
Ik vroeg me af waarom het nodig is eerst foto's te uploaden ?
Waarom kan je niet gewoon een foto knippen en plakken vanuit een map op je eigen PC ?
Nogmaals het zal zijn reden wel hebben, maar vroeg het me gewoon af.

Groeten. :thumbup:

Wel een erg flauwe smoes ;) .Schiet op met die foto's van die nieuwe 3 gti. :thumbup:

Tjaap
15-02-2008, 18:09
omdat die niet online staan???????????

Jazzblue
15-02-2008, 18:14
Op marktplaats plaats je toch ook je foto's vanuit een map op je pc:D?

Ralph
15-02-2008, 18:15
Op marktplaats plaats je toch ook je foto's vanuit een map op je pc:D?



Kijk dat bedoel ik ! :thumbup:

Ralph
15-02-2008, 18:17
Wel een erg flauwe smoes ;) .Schiet op met die foto's van die nieuwe 3 gti. :thumbup:


Geen paniek dat komt ook wel goed dit weekend !! :)

Marcski
15-02-2008, 18:29
Op marktplaats plaats je toch ook je foto's vanuit een map op je pc:D?

en hoe doe je dat? precies, uploaden.....

Ralph
15-02-2008, 18:31
Ja dat klopt maar wel op een eenvoudigere manier !

Tjaap
16-02-2008, 00:33
dat hebben we zelf ook gehad, attachments bij elke post... werkte niet naar behoren.

Ralph
16-02-2008, 08:49
dat hebben we zelf ook gehad, attachments bij elke post... werkte niet naar behoren.


Kijk dat is nou een duidelijk antwoord op mijn vraag. Wel jammer dat dit niet goed werkt, was in mijn ogen toch makkelijker geweest. :thumbup:

Groeten.

Klaas-jan
26-02-2008, 21:17
Maar wat ik ook wel eens om merk dat ik van een bepaald iemand fotos wil opzoeken die hij bij zijn desbetrefende thread heeft staan maar ik die niet kan vinden bij -gallery- , hebben ze dan gevraagd na het plaatsen van de fotos om dezen daarna weer te verwijderen door 1 van jullie . :confused:

Tjaap
26-02-2008, 21:28
zolang ze in de thread zichtbaar zijn staan ze nog in het album..

Klaas-jan
26-02-2008, 21:32
zolang ze in de thread zichtbaar zijn staan ze nog in het album..
Zal ik beter moeten kijken denk ik . toch bedanke .

Klaas-jan
05-03-2008, 17:27
Nog ff een vraag over het plaatsen van foto uit een post , denk zoek die foto ff op in de gallery onder de naam die hem geplaatst heeft maar niets .
voorbeeld : foto geplaatst door breadfan83 in 6th midwintermeeting post137.
dezelfde foto door eigenaar geplaatst op post 143 ,
Waar heeft hij dan die code ?? of iets weg om dat zo te plaatsen .

Wil zelf ook zo wel eens een foto plaatsen maar ik zou niet weten hoe ik deze moet kopieeren of iets .
Wat ik net nog zie dat mijn geplaatste fotos rechts onderin het logo volksforum.com heeft staan en bij anderen gebruikers soms niet , hoe kan dat dan .

Tjaap
05-03-2008, 19:57
die zonder logo zijn niet op het forum gehost
als je een reply aan het tikken bent zie je boven je post dat gele vakje.
als je dat aanklikt komt er [img][/img ] in je tekst te staan. als je dan een foto wilt plaatsen ga je naar die foto (hier of op een andere site) klik je met je rechte muisknop op die foto en selecteer je "eigenschappen" in eigenschappen staat het web adres van die foto (begint dus met http://) als je die kopieert en tussen de haakjes van de [img] zet staat de foto bij de post