PDA

View Full Version : Corrado stoelen in polo 6n lagere zit?


Michael-Polo
28-03-2008, 11:21
hoi ik heb een vraagje, in heb een polo 6n met milestone interieur, mooi motiefje enzo alleen ik vind de stoelen niet echt fijn zitten op de laagste stand. op de hoogste stand heb ik heb gevoel alsof ik tegen het hemeltje aanzit dus zit het liefst zo laag mogelijk.

het probleem is dat polo stoelen achterover kantelen in tegenstelling tot bijvoorbeel golf 3 stoelen waarbij de hele onderzitting recht naar beneden gaat. ik heb een keer gehoord dat corrado stoelen vrij laag zitten dus mijn vraag is nu of als ik dus kuipstoelen van bijvoorbeeld corrado pak mijn eigen bekleding zie over te zetten of ik dan in zijn geheel lager en een beetje rechter kom te zitten en of de stoelen erin passen.

is de polo leuning dan eventueel over te zetten op de corrado zitting?

iemand die dit weet?

Pedaalemmer
28-03-2008, 11:53
Volgens mij kun je dan beter alleen het onderstel omzetten, Overigens kantellen de stoelen van de corrado ook alleen naar achteren

Michael-Polo
28-03-2008, 11:56
maar een corrado heeft geen lagere stoel dan een golf 3 of iets?

mijn neef heeft namelijk beige leren golf 1 cabrio stoelen in zijn mk1 gti en die wilde nog een keer 2 corrado beige leren stoelen omdat deze lager zouden zitten.

Lexo
28-03-2008, 14:42
Corrado stoelen zijn idd een van de laagste. Maar volgens mij heeft een polo6n net als een golf 3 een ander onderstel. Dus zijn de stoelen niet zomaar uitwisselbaar..

Michael-Polo
28-03-2008, 14:48
maar zit dat ''lage'' hem in het onderstel / kantelmechanisme? of in de vorm van de stoel kortere leuning o.i.d.

ik wil dus eigenlijk gewoon dat mijn stoel in zijn geheel naar beneden gaat in plaats dat hij achterover kantelt zoals bij golf 4 bijvoorbeeld.



http://www.volksforum.com/albums/files/3/6/2/6/untitled.JPG

Tjaap
28-03-2008, 15:18
stoelen passen zowieso niet, dus als je toch moet gaan verlassen aan het frame kun je het net zo goed meteen lager plaatsen

DÁ-BRT
11-04-2008, 13:01
Volgens mij heb je gelijk en zit er net als bij de Caddy 2 ook in de 6N hetzelfde ophang principe als bij de Golf 3.

Pedaalemmer
11-04-2008, 13:37
Bij een corrado kantelt hij ook niet met de gehele zitten maar glijd de achterkant alleen omlaag.