PDA

View Full Version : 6N -> 6N2


VW--Man
09-04-2008, 11:59
Na veel rondkijken en lezen op dit forum en toch een vraag te hebben, heb ik mij toch maar eindelijk een keer aangemeld hier :)

Kun je de voorschermen van een 6N2 gewoon overzetten op een 6N? En wat moet je dan allemaal overzetten? Alleen de voorschermen, motorkap, gril, koplampen en bumper? Of ook nog andere dingen (zoals bijv. frontpaneel)

En wat zijn naast de voorkant en de achterlichten nog meer verschillend tussen een 6N en een 6N2? Het interieur toch? Is deze ook zo over te zetten? En welke dashboards passen er allemaal in een 6N? Die van een Lupo, Arosa? Ook nog andere?

Michael-Polo
09-04-2008, 12:59
het is vaker gedaan, zal idd voorschermen zijn motorkap,koplampen,voorbumper,voorfront,gril.

of het allemaal schroefwerk is of dat er e.e.a. aangepast moet worden weet ik niet..... mischien makkelijker om een 6n2 te kopen?

kwa dash zijn er al veel dingen gedaan zoals audi tt dashboard, 6n2 dashboard enz.

denk zelf dat een 6n2 dash het makkelijkst zal zijn omdat de koetsen aardig overeen komen. net als bij polo 2 en polo 2f.

een lupo dash weet ik niet maar weet wel dat een arosa een polo 6n dashboard heeft en de arosa is dan weer een broertje van de lupo.

VW--Man
09-04-2008, 19:08
Op de vraag waarom geen 6N2, dit omdat een polo 6N met voorschade niet duur is. En als je dan toch al een ander scherm(en), bumper en motorkap moet, kan je natuurlijk ook meteen gaan voor 6N2.

Michael-Polo
09-04-2008, 19:59
daar zit idd wat in al vink ik het 6n front zelf ook mooi, maar dat terzijde.