PDA

View Full Version : Ik wil CV en klapsleutels....iemand ervaring daarmee?


René
22-05-2008, 22:38
Op marktplaats word je er zowat mee doodgegooid...
Talloze setjes CV met of zonder klapsleutel, met of zonder alarm, schuifcontactshizzle, etc...etc...

Ik heb een Lupo en wil daar graag CV op hebben met klapsleutels.
Heeft iemand ervaring met zoiets of met een dergelijk setje?

Want ik zie door de bomen het bos ff niet meer...

Marcski
23-05-2008, 08:24
verplaatst, niet echt off-topic, he...

Ik heb wel eens van die aftermarket setjes CV ingebouwd in verschillende auto's, maar was daar nooit weg van.
Ik zou toch proberen te kijken of je een originele set kan scoren, eventueel met aftermarket klapsleutel set om ze aan te sturen

robertjan007
23-05-2008, 08:35
wat ik heb begrepen als je dus een dikke klapsleutel wilt hebben is dat je de modules (comp.) dus ook moet gaan vervangen en/of anders gaan inleren. Ook de modules van de electrische ramen e.d. omdat in die modules ook de centrale vergendeling zit. Daarbij zul je het nodige aan draden moeten trekken.

Het hier pas bij ons ook gedaan maar ik begreep van de monteur dat je beter een auto met dikke klapsleutel kunt kopen als je het echt wilt. Het is en blijft redelijk storings gevoelig omdat het namelijk niet meer echt orgineel af fabriek is.

Dit is wat ik ervan begrepen heb teminste... het is namelijk redelijk technisch allemaal.....

Gertjan
27-05-2008, 21:52
Ik heb in mijn Jetta zo'n cheap-ass setje van marktplaats ingebouwd.
Alarm, cv, klapsleutel alles in in 1.
Werkt tot nu toe prima, ook echt poepsimpel om in te bouwen.
Je krijgt er 2 sleutelbaarden bij, die moet je ff laten slijpen.
Tot nu toe nog helemaal geen problemen mee gehad. Voor het geld dat ik ervoor betaald heb (65 euro) vind ik het prima spul :thumbup:

martiepartie
27-05-2008, 21:59
Ik heb een setje van 15 euro (!!!!) ingebouwd. Werk(te) prima, maar begint na een klein jaar toch gebreken te vertonen. Had echter nog een deurmotor extra (4-drs setje) en na vervangen van die motor deed alles het weer goed.
Iedereen wordt wel wakker van het geluid van mijn CV als ik 's ochtends de deuren van 't slot haal; een rauwe tyfusherrie komt er vanaf:)

Mijn advies,

koop een goed setje (VDO/ orri VW). Dat ziet er beter uit, klinkt beter en zal ook langer blijven werken zonder problemen.

Misschien een complete set van VW kopen? Een highline lupo wordt vast wel eens kortgereden..

GJ007
24-02-2009, 12:49
heb net setje opgehaald van spy,

cv 4 deurs, met extra trunkrelease
en (helaas) klapsleutels

voor in de jetta... vind die sleutels niet zo passen, maarja

volksfahrer
12-04-2009, 20:45
ik heb het setje van Spy weleens ingebouwd, in combinatie met zo'n cheap alarmpje.die stuurde dan de motoren aan voor de centrale vergrendeling, dus: klik deuren open en alarm af, klik deuren dicht alarm erop.was er best tevreden over, werkte perfect.had alleenw at moeite met het afstellen van de sensors (ging af bij onweer of als de trein langskwam) op de lange termijn weet ik niet of ze het goed blijven doen.let wel op dat je de centrale van het alarm goed wegwerkt dat er geen vocht bij komt want daar zijn ze erg gevoelig voor.

Edit: ze maken wel herrie bij het openen vooral.je hoort dan een harde klik.

GS_Golf_3
25-04-2009, 12:25
Ik heb net als gertjan voor 65 € ter ook eentje gekocht op marktplaats.

Heel simpel te monteren. Bij mij had ik al centrale vergrendeling in mijn G3 dus gewoon draadjes aan elkaar solderen en wat krimpkous derover :thumbup:
Het enige wat ik nu nog moet zoeken is het kabeltje van de comfortmodule van de ramen en open dak (had ie standaard al).

Maar ik ben er wel te vreden van.
Greetz Giel

De Pul
25-04-2009, 14:48
Ik heb in mijn Jetta zo'n cheap-ass setje van marktplaats ingebouwd.
Alarm, cv, klapsleutel alles in in 1.
Werkt tot nu toe prima, ook echt poepsimpel om in te bouwen.
Je krijgt er 2 sleutelbaarden bij, die moet je ff laten slijpen.
Tot nu toe nog helemaal geen problemen mee gehad. Voor het geld dat ik ervoor betaald heb (65 euro) vind ik het prima spul :thumbup:
rij jij ook in die jetta?? heb precies datzelfde setje als jou ingebouwd in de golf... maand later flikkerden die klapsleutels uit elkaar :confused:

robertjan007
25-04-2009, 19:48
Ja maar waar jullie het over hebben is spul wat niet orgineel is... Als jullie goed lezen... dan staat er dat hij een orginele set wil, en dat is lastig, niet onmogelijk, maar lastig

neoninside
26-04-2009, 21:24
Die marktplaats spullen kom ik nog net niet wekelijks tegen door mensen die het ingebouwd hebben en uiteindelijk toch maar een serieus alarm systeem willen hebben omdat er na een jaar defecten op treden of centrales in rook opgaan
Maar je hoort die mensen ook niet klagen want het was lekker goedkoop voor een jaar

Uiteindelijk komt er een goedkope versie clifford in die weliswaar duurder is maar geen problemen heeft
En het bereik van die dingen zijn ook vele malen beter
En heb ook hele goede CPV motoren die kwalittief erg goed zijnvan ASN
Heb ooit een partij over genomen en begin er nu langzaam aan door heen te raken en nog geen enkele keer gezeur mee gehad
Als het maar goed ingebouwd word en daar vallen de meeste alarm sytemen door