PDA

View Full Version : Is het moeilijk om zelf een hemel in een type1 te plaatsen?


beckymk1freak
23-08-2004, 15:03
Als mijn auto straks klaar is zal er een nieuwe hemel in moeten.
Kan ik dat zelf of moet je daar heel handig mee zijn.En wat voor hemeltje kunnen jullie mij aanraden.Ik heb er nu wel een shuif / kantel dak in zitten.
Wie kan mij informatie geven.Alvast bedankt. ;)

René
23-08-2004, 17:01
Ik heb de mijne er ook uit gehaald, hoef ik me in ieder geval geen zorgen te maken als de auto word gespoten...

Ik heb gehoord dat het vrij pittig is om hem er strak in te krijgen, helemaal met een schuif/kanteldak.. (gelukkig heb ik dat niet)

Maar het is te doen hoor!

johangolf1
23-08-2004, 22:09
het is goed te doen hoor een hemeltje in een golf 1 zetten heb het zelf pas terug ook gedaan...
en chris die kan het ook goed zit echt zonder rimpeltje vouwtje of weet ik veel wat...
ohja een hele goeie tip van barry hadden chris en ik ook nog niet aangedacht...
neem een oud instap rubber van een golf 1 die je over de sponning schuif dat harde rubber dus...
knip dat aan stukken van enkele cm's dan kan je dat gebruiken om de hemel op te spannen dit ipv knijpers werk vele malen makkelijker en mooier namelijk...
als je nog wat wil weten vraag het gerust...

Stijn
23-08-2004, 23:11
Goeie tip!

René
24-08-2004, 00:51
Ja! echt goeie tip! ik wou ook met wasknijpers doen, maar dit klinkt stukken beter! Dank u!

bobby-digital
24-08-2004, 12:09
heb er bij mij een harde zwarte hemel inzitten, wil niet weten hoe ze die er hebben ingekregen.... best een k*t klus denk ik

beckymk1freak
25-08-2004, 17:17
het is goed te doen hoor een hemeltje in een golf 1 zetten heb het zelf pas terug ook gedaan...
en chris die kan het ook goed zit echt zonder rimpeltje vouwtje of weet ik veel wat...
ohja een hele goeie tip van barry hadden chris en ik ook nog niet aangedacht...
neem een oud instap rubber van een golf 1 die je over de sponning schuif dat harde rubber dus...
knip dat aan stukken van enkele cm's dan kan je dat gebruiken om de hemel op te spannen dit ipv knijpers werk vele malen makkelijker en mooier namelijk...
als je nog wat wil weten vraag het gerust...
bedankt voor deze handige tips!! :wink: ben toch bang dat ik het dus waarschijnlijk door een ander moet laten doen :confused: .durf het zelf denk ik niet als ik dit hoor :( .hier moet ik dus ff goed over na denken..