PDA

View Full Version : Liefhebbers onder elkaar .


tiefflieger
19-08-2008, 21:40
Beetje jammer is het wel, maar ja...

Je geeft dus in goed vertrouwen op een meeting aan een mede forummer wat spullen mee en die zal hij 's avonds wel ff overmaken.

Inmiddels zijn we 10 weken verder en zo'n 20 PM's en mails maar geld ho maar :mad: .

Nu zul je zeggen wat dom, en normaal doe ik dat natuurlijk ook niet maar iemand met duizenden posts op een forum waar je dagelijks op zit zal toch wel betalen ? Tenminste dat denk je dan...
Eerste tijd kreeg ik nog wel antwoord, liep steeds mis bij de bank, foutje, vakantie, vergeten enz. maar nu komt er al helemaal geen reaktie meer.

Inmiddels heb ik wel wat adresgegevens enzo, enige jammere is dat het aan de andere kant van NL is.

Wie heeft hier ervaring mee en hoe los je zoiets op, is zo iemand niet gewoon een dief waarvan je aangifte kan doen (geeft tenslotte per mail toe dat hij nog niet betaald heeft) of los je dat echt zelf op ???

Edition-Blue
19-08-2008, 21:44
waardeloos !
Hoop dat ie als nog het geld overmaakt !!!

Christiaan
19-08-2008, 21:46
Tis klote voor je... maar...

Ook al "ken" je iemand van 'n forum, zelf ben ik redelijk achterdochtig met dit soort zaken. Ik moet je toch wel heel goed kennen, wil ik iemand iets meegeven zonder te betalen.

Tis klote, hoop voor je dat het niet om een groot bedrag gaat, en tja, een leer voor de volgende keer??

Bootje
19-08-2008, 21:47
te ziellig voor woorden. op deze manier kan je helemaal niemand meer vertrouwen

tiefflieger
19-08-2008, 21:47
Hoop ook dat het goed komt, nu staat er NOG geen naam bij he ;) .

dekilo
19-08-2008, 21:50
Diep en diep triest.
Schandalig.
Ik hoop dat die persoon geband wordt en strafrechtelijk vervolgd voor zover dat mogelijk is.

Mitta
19-08-2008, 21:50
te ziellig voor woorden. op deze manier kan je helemaal niemand meer vertrouwen

kan ook niet meer tegenwoordig:D

Dasher
19-08-2008, 21:59
Hier in het noorden misschien? Kan altijd even langsgaan ;)

chris
19-08-2008, 22:03
Begint zn naam toevallig met MI......?

GerardMkIIVR6
19-08-2008, 22:07
Gewoon zijn naam posten.
Misschien komt schaamte naar boven.
Geen medelijden mee.

jetta mk1 '82
19-08-2008, 22:09
eigenlijk zou het ook gewoon moeten kunnen (kijk zelf ook naar het aantal post :screwy: ) !

balen, hoop dat hij het nog over maakt en anders ff de naam op op het forum zetten ;) !

succes !


gr. Martijn

mischatdi
19-08-2008, 22:59
dat is niet fijn idd, maar ik zou hem gewoon bezoeken... of het moet om een lullig bedrag gaan. maar dat denk ik niet want dan had je er geen topic voor geopend

tiefflieger
19-08-2008, 23:01
Gaat om 150 euro, dus niet om wakker van te liggen maar wel genoeg om ff achteraan te gaan ...

Der Einzer
19-08-2008, 23:24
gewoon de naam neer zetten hier, dan wil hij vast wel alsnog betalen ;) Wel erg jammer hoor !

skitzo
19-08-2008, 23:46
ik zeg stront gooien!!!! gewoon posten die naam

of eerst nog een mailtje eraan wagen dat je hem aan de schandpaal gaat nagelen
als hij niet snel met geld over de balk komt ;)

mischatdi
19-08-2008, 23:57
Gaat om 150 euro, dus niet om wakker van te liggen maar wel genoeg om ff achteraan te gaan ...

vind ik anders genoeg :shake:

breadfan83
20-08-2008, 00:07
Het zou voor mij ook de eerste keer niet zijn dat ik vergeet wat op de post te doen, of dat het wat langer duurt, geef ik eerlijk toe, maar uiteindelijk komt het er wel.

Misschien 't beste inderdaad de naam gewoon te posten en dat iemand die hem persoonlijk kent hem even aan kan spreken. Zo ben ik zelf ook al eens door Erik op de hoogte gebracht dat iemand hier op het forum me zocht. Verzending was er toen helemaal bij ingeschoten, en door school ben ik destijds lang van het forum weggeweest. ;)

Kan altijd gebeuren, al is 't een beetje jammer als er opzet in 't spel is. :(

skitzo
20-08-2008, 00:10
een keer vergeten is wat anders dan dat het 10 weken moet duren, en er 20 mails aan vooraf moeten gaan

Ritske
20-08-2008, 00:10
Dit is inderdaad erg lullig, zelf had ik een forumlid met zoveel posts ook vertrouwt, zou als ik jou was, na het openen van dit topic, nog een paar dagen wachten met het bekend maken van zijn forumnaam. Misshien bedenkt hij/zij zich nog als ie dit leest.

ArjenE
20-08-2008, 00:23
inderdaad, nog even geduld ;)

Erik
20-08-2008, 06:59
Heb het zelf ook recent gehad. Komt uiteindelijk toch allemaal goed, maar een fijn gevoel heb je er niet bij.

Berserker
20-08-2008, 08:33
Ik vertrouw iedereen wel van t forum, als je tenminste beetje langer hier zit, en mensen vertrouwen mij ook wel geloof ik..

Is toch wel fijn gevoel om zo met elkaar om te gaan, je zou er eigenlijk niet bang voor hoeven zijn, maja je hebt er altijd wel een rotte appel tussenzitten..

ps ik ben het toch niet hè? Mijn geheugen laat me soms wel eens in de steek :redface:

breadfan83
20-08-2008, 12:44
Ik vertrouw iedereen wel van t forum, als je tenminste beetje langer hier zit, en mensen vertrouwen mij ook wel geloof ik..

:sly:

Berserker
20-08-2008, 12:54
:sly:
Hehehe ok, mensen uit de achterbuurten van Sittard vertrouw ik dan ook niet maja die hebben toch geen euro te besteden, en willen alles gratis voor hun prachtgolf.. :D

Prachtgolf in het kader van prachtbuurten en kansenjongeren.. :redface:

Misha
20-08-2008, 13:00
:giggle:

Pedaalemmer
20-08-2008, 13:19
maare...tis zeker een fries...tis ook altijd hetzelfde liedje met die friezen :D:D

breadfan83
20-08-2008, 13:23
Hehehe ok, mensen uit de achterbuurten van Sittard vertrouw ik dan ook niet maja die hebben toch geen euro te besteden, en willen alles gratis voor hun prachtgolf.. :D

Prachtgolf in het kader van prachtbuurten en kansenjongeren.. :redface:

Omhooggevallen Polo-drifter. :rolleyes: :D

Ritske
20-08-2008, 13:46
maare...tis zeker een fries...tis ook altijd hetzelfde liedje met die friezen :D:D

:chair:
Nee, bij jullie zijn ze beter :D

Pedaalemmer
20-08-2008, 13:53
:chair:
Nee, bij jullie zijn ze beter :D

Wat?

de wegen? Banen? scholen? vrouwen? huizen?

:D:D

Als iedereen nou 1 euro overmaakt naar tiefflieger en hij inruil daarvoor ons verteld wie het was...kunnen we hem alsnog aan de schandpaal nagellen en tiefflieger schadeloos gesteld.

Mocht hij alsnog betalen of tiefflieger ontvangt meer dan 150 dan word dat gestord in de volksforum kas :D

Misha
20-08-2008, 14:18
Wat?

de wegen? Banen? scholen? vrouwen? huizen?

:D:D


:goodpost:

Erik
20-08-2008, 14:32
Pas op Henk, dadelijk valt er weer een vrachtlading friezen over dit topic.... ;)

Misha
20-08-2008, 14:33
slotje voor het te laat is :D

Tjaap
20-08-2008, 14:35
houd het even ontopic jongens. Ik wil graag dat dit opgelost word, ook voor de goede naam van het forum natuurlijk.
Kan de OP contact met mij opnemen wie het is geweest. Of hem zelf op dit topic wijzen. Graag zou ik een wederwoord willen lezen voordat ik ga oordelen.

gr. Jaap

Berserker
20-08-2008, 14:46
houd het even ontopic jongens. Ik wil graag dat dit opgelost word, ook voor de goede naam van het forum natuurlijk.
Kan de OP contact met mij opnemen wie het is geweest. Of hem zelf op dit topic wijzen. Graag zou ik een wederwoord willen lezen voordat ik ga oordelen.

gr. Jaap

Ja stuur mij ook even een PM ik wil t ook graag opgelost zien, en zelf oordelen (ofzoiets).... :D

jetta mk1 '82
20-08-2008, 16:53
Als iedereen nou 1 euro overmaakt naar tiefflieger en hij inruil daarvoor ons verteld wie het was...kunnen we hem alsnog aan de schandpaal nagellen en tiefflieger schadeloos gesteld.

Mocht hij alsnog betalen of tiefflieger ontvangt meer dan 150 dan word dat gestord in de volksforum kas :D


:goodpost:


gr. Martijn

dekilo
20-08-2008, 17:11
Ja stuur mij ook even een PM ik wil t ook graag opgelost zien, en zelf oordelen (ofzoiets).... :D


nuujsjerig?

gtitdi
20-08-2008, 17:20
Waarom post je de naam niet van diegene, dat weet de rest ook dat ze niet handel moeten doen met deze wanbetaler.

tiefflieger
20-08-2008, 19:36
Er is een goede reden waarom er nog geen naam bij staat...

Jaap --> PM ;) .

Alberto
22-08-2008, 20:21
Waarom post je de naam niet van diegene.
toevallig weet ik om wie het gaat ;) denk dat het beter is van niet Eddie
denk ook zeker dat het om een misverstand gaat ...( hoop ik )

Jan en ik hebben elkaar vaak genoeg spullen toe gezonden
voor het betaald werd .
zo iets moet ook kunnen vind ik
zeker via dit forum waar veel zitten die elkaar goed kennen of
regelmatig treffen

al gaat het bij mij ook wel eens mis
ik heb laast een spoiler gekocht van z'n liefhebber
zat beetje schade aan , beetje krassen . op de foto leek het ook zo te zijn
bleek toen ik het ding thuis kreeg , een gat in te zitten .. :screwy:
de kerel zei geld terug te storten maar tot op de dag van vandaag
nog niks ....bedankt wim dekens uit riemst belgie ...( ja ik zet zijn naam er wel bij ) ;)


hoop ook zeker dat dit snel op gelost kan worden
zo dat Jan zijn vertrouwen in de "Liefhebber'' terug komt

P.S ..Jan koop nu gewoon een Passat 35i ;)
wens je vrouw/vriendin ff sterkte de komende tijd :thumbup:

Miabel
22-08-2008, 20:55
10 Weken is wel erg lang hoor......Wat een LOZERT :shake:

Daar is geen vertrouwen meer voor lijkt me.

Knap van je geduld,ik had het allang bekend gemaakt.... :D

Tjaap
22-08-2008, 21:03
Het team is op de hoogte van de naam en probeert ook betreffende persoon te bereiken. Tot dat gelukt is en er een reactie is verkregen doen wij verder nog geen uitspraken.

Domi
22-08-2008, 21:15
Het team is op de hoogte van de naam en probeert ook betreffende persoon te bereiken. Tot dat gelukt is en er een reactie is verkregen doen wij verder nog geen uitspraken.

Kan nog wel een jaar duren zo.

ACTIE ondernemen. Niet mailen of wat dan ook. Of gewoon ff heen gaan.

Alberto
22-08-2008, 21:24
Kan nog wel een jaar duren zo.

ACTIE ondernemen. Niet mailen of wat dan ook. Of gewoon ff heen gaan.
komt wel goed denk ik .... :thumbup:

Miabel
22-08-2008, 22:04
Het team is op de hoogte van de naam en probeert ook betreffende persoon te bereiken. Tot dat gelukt is en er een reactie is verkregen doen wij verder nog geen uitspraken.


Okay.

Gaarne horen wij de uitspraak :D

SUCCES :thumbup:

tiefflieger
23-08-2008, 11:35
We wachten af, heb goede hoop dat het nog in orde komt...


@Alberto : Zie maar eens een leuke 35i te vinden, of wil je me er een aanbieden :D ?
Met mijn vriendin gaat het nu redelijk/ stabiel, dus ook daar hebben we goede hoop ;) .

tiefflieger
23-08-2008, 16:51
Kreeg gisteren een berichtje van de betreffende persoon dat het overgemaakt was en ja hoor, het geld is bijgeschreven...

Jammer dat het zo moest, maar iig weer geregeld.

Skeez
23-08-2008, 17:35
Fijn om te lezen :thumbup:

Maar krijgen we nog te horen waarom het zo lang moets duren? Was er idd opzet in het spel?

Domi
23-08-2008, 18:20
Kreeg gisteren een berichtje van de betreffende persoon dat het overgemaakt was en ja hoor, het geld is bijgeschreven...

Jammer dat het zo moest, maar iig weer geregeld.

incl rente ??? :D

Ritske
23-08-2008, 18:30
Mooi dat het opgelost is

Alberto
23-08-2008, 18:31
fijn . kan hier ook weer een slot op ...