PDA

View Full Version : DTM Zandvoort


Zestienkleppen
06-09-2004, 07:44
Soow, wie is er nog meer getuige geweest van het spektakel? Was mijn eerste keer en ik moet zeggen dat het erg leuk was, al is het op tv een stuk beter te volgen.
Door de onvoorziene uitloop van een uur ben ik zelfs redelijk verbrand. :mad: Gelukkig wist Albers nog 3e te worden al vond ik hem geen goede race rijden.
Al met al ben je de hele dag bezig (Enschede - Zandvoort) en in de toekomst ga ik lekker tv kijken!

Groeten,

Derk

Airtime
06-09-2004, 09:21
Ben geweest, vond het wel leuk (was voor mij ook de 1e keer DTM). Ben ook aardig verkleurd :cool:

Jasper Ovaal
06-09-2004, 10:05
was wel in zandvoort, maar was daar lekekr op het strand even wat wezen drinken, :biggrin:

lekekr met de kever. :cool:

ploon
06-09-2004, 10:12
heb het op tv gezien, die wagen was echt goed kapot! dat hij daar zo uit stapte verbaasde me echt

Steeph
06-09-2004, 10:18
Was wel een spektakel stukje om te zien.
Die rolkooi houdt echt goed stand!
En ook natuurlijk die nekbeschermer die ze om hebben, doet wonderen!

Leuk voor 'm dat ie nog 3e is geworden, de adrenaline zat 'm nog goed in het bloed! ;)

Grtzzz

Zestienkleppen
06-09-2004, 12:16
Ik vond het uur wachten tussendoor wel een grote tegenvaller. Aangezien ik niet aan het rechte stuk zat was het volslagen onduidelijk wat er allemaal ging gebeuren. De tribune is toen ook zeker voor de helft leeggelopen.

ploon
06-09-2004, 12:32
lees net in de krant dat bleekemolen zijn nieuwe wagen gelijk weer mag inleveren, het was namelijk de reserve wagen van die brokkenpilot

Marco
06-09-2004, 12:51
Spectaculaire race, albers was idd in de race zelf beetje aan de matige kant maar dat kon ie goedmaken met de herstart. De eerste start was ook errug goed.

En verder vind ik dat ze de arie luyendijk aka bos uit, echt moeten veranderen, veel te weinig uitloop

Brazen
06-09-2004, 14:33
Ben twee jaar geleden es een x geweest...een relatie had VIP kaarten....echt tof ...ff door de pitstraat struinen....mooie oto's.....
Jullie hebben idd heel wat spektakel afgelopen weekend gezien....

Arno
10-09-2004, 19:06
[QUOTE=Zestienkleppen]Soow, wie is er nog meer getuige geweest van het spektakel?



Nou mijn schoonvader is er naar toe geweest.
En hij heeft nogal wat aardige kiekjes geschoten :)

Ach misschien is dit ook wel leuk om te zien.

www.fabian-plentz.de

Tjaap
10-09-2004, 19:21
godverdomme dat gastje is 16.... kijk dan wat een ukkie... en in de states mogen al die ukkies gewoon de weg op

Airtime
10-09-2004, 20:08
Voor degenen die de crash niet hebben gezien:

http://www.emb-alarm.nl/HorrorCubed/Works/video/dtm_04_zandvoort_dumbreck.wmv