PDA

View Full Version : Caddy <--> Polo


Patrick86
21-10-2008, 15:51
Even wat vraagjes over de gelijkenis van een Polo en een Caddy :D

Er zijn caddy's met een achterbank. Is deze achterbank gelijk aan een achterbank van een Polo? Is het mogelijk om een achterbank te plaatsen in een dichte caddy? Met andere woorden, zijn de bevestigingen voorbereid?

De voorkant van een caddy..
Zijn de zijschermen gelijk aan de zijschermen van een polo?

Interieur..
De middenconsole is niet helemaal gelijk aan de middenconsole van een polo. Het onderste opbergvak, is dat zo bij te plaatsen in een caddy?

Gr Patrick.

Caddy Jelle
21-10-2008, 17:30
op je eerste vragen kan ik geen antwoord geven maar het onderste opbergvak past gewoon in je caddy!
ik heb hem er ook inzitten.
Daarnaast past die van een ibiza 6k ook.

ik denk dat de zijschermen niet passen omdat de voorkant van een polo korter is volgens mij.
maar dat weet ik niet zeker

Jurgen Santana
21-10-2008, 18:12
De achterbank van de Caddy is een stuk breder. De gaten voor de bevestigingen zitten er en onder de vloer zit ook de "kuil" voor de achterbank.

Patrick86
22-10-2008, 07:46
Jurgen,

Weet je dan ook toevallig wat een caddy doet na verlaging?
Wanneer ik er een aanhanger achter hang of de laadbak laad, gaat hij dan ver door de veren? Hoe gedragen die bladveren zich? Volgens mij zijn ze redelijk stug?

maxx007at
29-12-2010, 20:46
Onder het mom van beter laat dan nooit:

Bij een Caddy Mk2 past de bank van een Polo Variant uit hetzelfde bouwjaar.
(Heb hem er zelf ingehad, toen ik nog een Caddy Mk2 reed.)
Polo Classic past niet, is te smal.

De hele auto is erop voorbereidt dat er een bank in kan, echter de gordel bevestiging boven in (aan de zijkant) is tricky... je moet de gordel aan de binnenkant vastzetten met een moer .. :screwy: dus een plaatje lassen met deze moer is de easy way.

De bankvangers en zijwanden kun je nog gewoon nieuw bestellen bij de dealer.

Tjaap
30-12-2010, 00:06
wel logisch idd dat hij overeenkomt met een variant.. dat is ook een Seat.