PDA

View Full Version : welke blanke lak gebruiken jullie


Arno
14-09-2004, 19:25
Ik heb laatst mijn plekjes behandelt, en nou hoor ik hier in de wandelgangen over blanke lak.
om verder roest uit te sluiten natuurlijk.

Euhm welke blanke lak gebruiken jullie of welke lak adviseren jullie mij?

Verder wil ik mijn banden laten glimmen, zoals bij een nieuwe auto.

Wat voor spul is dat eigenlijk???

Tjaap
14-09-2004, 19:49
ligt helemaal aan welke lak je hebt gebruikt.. moet wel bij elkaar aansluiten want als het elkaar niet verdraagd heb je een probleem

Arno
14-09-2004, 19:52
Ik moet eens kijken op de spuitbus wat voor verf lak ik gebruikt heb.
Dan hoor ik het wel wat voor blanke lak ik het beste kan gebruiken

Marco
14-09-2004, 21:06
Als je gewoon Motip spuitlak hebt, dan gewoon de blanke lak van de Motip nemen, daar is er maar 1tje van.

JR
15-09-2004, 07:51
Verder wil ik mijn banden laten glimmen, zoals bij een nieuwe auto.
Wat voor spul is dat eigenlijk???

Ja laat eens wat horen??

Tjaap
15-09-2004, 08:59
tyregel, bij elke Halfords te koop... niet te veel gebruiken hoor, ziet er al gauw uit alsof hij bij zo'n foute handelaar uit de showroom komt

evilnyntje
15-09-2004, 09:38
tyregel, bij elke Halfords te koop... niet te veel gebruiken hoor, ziet er al gauw uit alsof hij bij zo'n foute handelaar uit de showroom komt

Cockpitspay van het Kruidvat, goedkoop en ook een goed resultaat. Voordeel is dat je geen vieze handen krijgt. En zeg nou zelf, spelen met een spuitbus is veel leuker :D

Arno
15-09-2004, 18:06
Spelen met een spuitbus is ook inderdaad veel leuker

Pedaalemmer
20-09-2004, 16:03
tyregel, bij elke Halfords te koop... niet te veel gebruiken hoor, ziet er al gauw uit alsof hij bij zo'n foute handelaar uit de showroom komt

een autogigantbrabant auto..alleen nog wat letter op de vooruit en klaar is kees:D

Edward
20-09-2004, 16:07
polyurethaan blanke lak gebruiken, heeft de beste buitenduurzaamheid

René
21-10-2004, 00:20
Blanke lak is geen middel dat nog meer beschermd tegen roest. Je moet de plekker goed blank maken, zinkspray met primerfunctie of gewoon primer, daarna lakken, dan roest het ook niet meer...

Er zijn heel veel verschillende soorten bandenzwart, HEMA heeft het ook en een vriend van me gebruikt het, hij is er zeer positief over en gebruikt het ook voor zijn bumpers (of was het nou bumperzwart :D) en het is helemaal niet duur..

verder bij automaterialenzaken verkopen ze talloze productjes daarvoor, heb een keer van dat spul gehad, ook in een spuitbus:) dat net scheerschuim is, dat trekt erin, 1 keer met schone doek erover en voila, glimmende rollers! succes ermee!!

Koen is sleeping
21-10-2004, 16:58
banden glimmen? Geloof het of niet : COLA!

Christiaan
21-10-2004, 17:28
banden glimmen? Geloof het of niet : COLA!

Wat zal het bij jouw auto een beestenboel zijn in de zomer :p

Turtle Wax heeft een of ander goedje om je bumpers weer netjes zwart te maken. Zit veel kleurstof in, en blijft ook lang zitten. En daar kun je ook heel mooi je bandjes zwart mee maken....

User_Name:
21-10-2004, 18:05
Turtle Wax heeft 10.001 middeltjes, 1 daarvan is Extreme TyreGel (in gif groene verpakking).

Voor je bumpers, voor je dash, voor je voorhoofd: allemaal verschillende middeltjes..