PDA

View Full Version : knipperlicht amerikaanse look


jarnogti
06-12-2008, 20:29
vraagje heb mkII gti 16v 87;
met smalle bumpers wil graag knipperlicht zwak aan hebben en dat mijn knipperlicht wel gewoon doet hoe doe je dit ? evt foto,s erbij gr jarno :thumbup:

De Limburger
07-12-2008, 18:31
Jarno je kunt bij Mellyville hier op het forum zo`n setje kopen dat hoef je maar aan te sluiten en het werkt precies zo als jij dat wilt hebben..
Gr Ronnie, Ps ik ga ook zo`n setje bestellen.

SpiderClass
07-12-2008, 20:44
Heb 2 van die setjes van Melvin, werken echt super en heel gemakkelijk aan te sluiten!

jarnogti
07-12-2008, 21:57
bedankt jongens :thumbup:

De Limburger
07-12-2008, 22:17
graag gedaan daar is het forum voor hé.

gr ronnie

Rowan
20-12-2008, 17:27
Heb 2 van die setjes van Melvin, werken echt super en heel gemakkelijk aan te sluiten!

Wat doet dat setje precies?
Ben wel benieuwd, ik ben sinds gister ook eigenaar van een mk2 geworden en wil het opzich ook wel doen :)

stn1
22-12-2008, 11:19
bij een mk2 kun je heel simpel ook een extra fitting in de behuizing maken. Hoef je niet met weerstanden ed te werken.Bij de dikke bumpers zou je zelf de fittinghouder kunnen vervangen door een dubbele. Helemaal top net als bij een originele us dan.

Die setjes zoals omschreven werken ook goed, heb dat op mn golf IV gehad. Net wat je wilt.

Rowan
22-12-2008, 14:58
Bedankt voor de reactie, binnekort maar ff knutselen dan denk ik :)

SpiderClass
14-01-2009, 19:48
Wat doet dat setje precies?
Ben wel benieuwd, ik ben sinds gister ook eigenaar van een mk2 geworden en wil het opzich ook wel doen :)

Je plaatst dit tussen de draad van je knipperlicht en doet hiervan 1 draad naar je stadslicht. Hierdoor branden je knipperlichten tegelijk met je stadslichten (constant) maar net ietsje zwakker zodat het niet heel fel is.
Zodra je richting aangeeft branden ze zoals ze dat normaal doen (feller als dat ze dan constant doen). Dus je ziet heel goed het verschil als je richting aangeeft.

Doe je dit er niet tussen, branden je knipperlichten op volle sterkte en zie je geen onderscheid.

Voor meer info zal je MellyVille even moeten PB'en :thumbup:

LRR
15-01-2009, 09:50
Of gewoon een setje van die heldere meuk knipperlampen kopen (compleet met behuizing. Daar zitten extra fittingen in. Stroom even van je stadslicht halen en een ander glasje ervoor (als je dat wilt) en klaar !!!!

SpiderClass
15-01-2009, 12:09
Of gewoon een setje van die heldere meuk knipperlampen kopen (compleet met behuizing. Daar zitten extra fittingen in. Stroom even van je stadslicht halen en een ander glasje ervoor (als je dat wilt) en klaar !!!!

klopt, net zo makkelijk! :thumbup: maar die zijn er niet voor ieder (vw) model..

LRR
15-01-2009, 13:18
klopt, net zo makkelijk! :thumbup: maar die zijn er niet voor ieder (vw) model..


Nee, klopt daar heb je gelijk in. Maar in het geval van de topicstarter wil het wel op deze manier.

Rowan
15-01-2009, 20:01
Je plaatst dit tussen de draad van je knipperlicht en doet hiervan 1 draad naar je stadslicht. Hierdoor branden je knipperlichten tegelijk met je stadslichten (constant) maar net ietsje zwakker zodat het niet heel fel is.
Zodra je richting aangeeft branden ze zoals ze dat normaal doen (feller als dat ze dan constant doen). Dus je ziet heel goed het verschil als je richting aangeeft.

Doe je dit er niet tussen, branden je knipperlichten op volle sterkte en zie je geen onderscheid.

Voor meer info zal je MellyVille even moeten PB'en :thumbup:

Thanks voor de reactie alsnog.
Ik heb inmiddels een extra fitting in m'n originele behuizing.
Er was toch iets minder ruimte voor beschikbaar als ik dacht dus nu zie ik je zeg maar 1 helft van het knipperlicht constant branden. Denk dat ik mellyville binnekort even een pb stuur voor zo'n setje :)

eddyvwone
31-01-2009, 10:25
ik heb ook zo een setje van mijn schoonbroertje gekregen.
werk echt gemakkelijk.
zit binnen 20 min erin.
en het resultaat is echt super kijk maar de foto.

groeten eddy

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4STGXEJQ.jpg

vr6-maniac
21-02-2009, 21:59
hoe sluit je dit setje nou precies aan??

er staat blauwe draad op stadslicht + dat is de draad waar stroom op komt als je je stadslicht aanzet

en dan heb je de zwarte en de rode , er staat de zwarte op de knipperlicht + dus de draad als je knipper aan gaat de plus
en de rode moet richting knipperlicht staat er , maar welke draad is dat dan??

snap het ff niet ,weten jullie het??

grtz Eelco

swinz
22-02-2009, 22:16
iemand die weet op hoeveel watt die lampen nu branden? ik wil zelf ook een setje gaan maken (omdat het leuker is om zelf te doen) maar wil weten welke weerstanden ik moet gebruiken om ze ong zo te laten branden als op die golf2..

Arne
22-02-2009, 22:27
hoe sluit je dit setje nou precies aan??

er staat blauwe draad op stadslicht + dat is de draad waar stroom op komt als je je stadslicht aanzet

en dan heb je de zwarte en de rode , er staat de zwarte op de knipperlicht + dus de draad als je knipper aan gaat de plus
en de rode moet richting knipperlicht staat er , maar welke draad is dat dan??

snap het ff niet ,weten jullie het??

grtz Eelco

Je moet de knipperlicht plus doorknippen, de kant die naar je dashboard gaat zet je zwart op, en de rode zet je richting de knipperlichtunit zelf...