PDA

View Full Version : Inbouwen Xenon Look Golf V


marco roos
25-12-2008, 14:07
Ik heb een golf v gti uit 2008 en wil de orginele koplampen vervangen door xenon look koplampen, maar weet niet precies hoe.
Is er geen schema hoe de lampen uit te bouwen en weer in natuurlijk.
Moet ik de hele voorkant demonteren en hoe?
Kan iemand mij hiermee helpen????

Arnaud
25-12-2008, 14:27
Hoi.
Hier de verkoper van je linker koplamp. :D
Je moet de voorbumper demonteren om de koplampunits te kunnen vervangen. Schroejes aan beide zijden uit de wielkuipen, grille eruit hieronder zitten ook 2 of 4 bouten en onderkant bumper zitten nog een handvol schroefjes en boutjes. Met de bumper gedemonteerd wijst de rest zichzelf. :thumbup:

marco roos
25-12-2008, 15:01
Hallo Arnoud
Dus als ik de schroeven eruit haal kan ik de bumper er zo af halen.
Of zitten de mistlampen hier ook nog aan vast.
Is dit wel te doen voor een leek of is dit toch wel veel werk.
In iedergeval bedankt voor je snelle reactie

Arnaud
25-12-2008, 16:21
Hallo Arnoud
Dus als ik de schroeven eruit haal kan ik de bumper er zo af halen.
Of zitten de mistlampen hier ook nog aan vast.
Is dit wel te doen voor een leek of is dit toch wel veel werk.
In iedergeval bedankt voor je snelle reactie

De mistlampen zitten aan de bumper vast. Kwestie van even de stekkers los halen.
Het valt allemaal wel wat mee, is best te doen. De zijkanten van de bumper zit in een railtje geschoven dus denk daar met montage wel weer om (kun je het beste even met 2 man doen).

marco roos
26-12-2008, 13:03
Hallo Arnoud
Weet jij toevallig ook hoe ik het lampje van het knipperlicht in de buitenspiegel kan vervangen? Staat negens in de handleiding.
Alvast bedankt.

Arnaud
26-12-2008, 13:07
Nee sorry, heb ik helaas geen ervaring mee.

matt8
05-01-2009, 09:56
hm weet niet of je dit nog ziet maar reageer toch maar even.
er zit een led licht in als het goed is. dus daar kun je niks aan vervangen je moet echt het hele knipperlicht unitje vervangen. je kunt heel voorzichtig het spiegel glas eruit wippen (echt voorzichtig anders knapt het zo doormidden) dan zie je wel schroefjes zitten (torxjes) en kun je het spiegelkapje losdraaien en vervolgens het knipperlicht.

succes ermee