PDA

View Full Version : Electra


Lroy
24-01-2009, 18:56
Alvast bedankt om ef een kijkje tenemen...
Nou heb een golf1 Gld 1979.

Heb me golf helemaal onderhanden genomen, roestvrij gemaakt, heb de radiateur er af gehad, raam sproeier Reservoir, en nog wat dingen wat in het blok, aan de wandden zaten. Tenslotte was hij eidelijk af maar nu start hij niet meer, licht knipper licht rem alles doet het Alleen geen teken van leven in het motorblock hij gloeit niet, het lampje van ut voorgloeien sprinkt meteen uit terwijl dat normaal tog wel ef duurt voor hij gegloeit heeft, als ik hem op contact zet gaat het lampje van het groot licht branden dat brand dan ook,En zo bij ander lapjes op de dash is ook vanalles Bv 1 tietklok verlichting brand terwijl de schakelaar van licht uit is..

Hoe kan dit en hoe krijg ik hem weer aan de praat ?

Gegroet L,dingemans

golf_karman
24-01-2009, 19:06
zit de relai van de voor gloeisysteem wel goed in ze plaats?

Lroy
24-01-2009, 19:10
dat zit innd allemaal goed daar ben ik niet aan geweest, maar de hele electra ligt ondersteboven

Bertus_01
24-01-2009, 19:11
Geen draden omgewisselt of massa punten vergeten terug te plaatsen..?
Moet toch iets verkeerd gegaan zijn, waar je bezig bent geweest.
Gewoon even goed kijken...

Lroy
31-01-2009, 18:26
Het was indd de massa :D

ralph38
26-05-2010, 21:18
hallo allemaal
ik heb een golf 1 uit 83 waar de koel vin niet van draaid
hoe zou ik het beste kunnen zoeken waar het probleem zit
had de stekkers van de sensor wat in de radiateur zit en alaf gehaald en aan elkaar gehouden
maar deed het nog steeds niet
alle advies is welkom

KoeAuto
27-05-2010, 01:20
Als je vin niet draait wanneer je die twee draden van je sensor doorverbindt zal het hoogstwaarschijnlijk je motor of een kabelbreukje zijn. Neem tenminste aan dat je de zekering gecontroleerd hebt:) zou gewoon de draden doormeten en als dat allemaal goed is kan het niet anders dan dat je motor ermee opgehouden is;)