PDA

View Full Version : Foto uitlaat 1.5JB


kwaroks
27-01-2009, 19:18
Hoi

Ik reed zondag over de snelweg, en ineens een harde klap. Sindsdien lijkt het of de auto er ergens bij de uitlaat langs pist met de uitlaatgassen. Maar ik kan niets vinden.
Wel heb ik gezien dat ik de rubbers moet vervangen omdat ze aan het verouderen zijn.

Heeft iemand een foto van een 1.5JB van onderen, zodat ik kan zien waar de uitlaat allemaal opgehangen is onder de auto?

Auke
27-01-2009, 21:32
Er zit er 1 bij je thv je versnellingspook 2 naast elkaar voor je eind demper en 1 achter je eind demper

als je je uitlaat hoort sissen zal die ergens beschadigd zijn of bij een koppeling een beetje zijn losgekomen

Kaj_A
27-01-2009, 22:07
Auto starten uitlaat ergens mee dicht houden en kijken waar er rook uit komt onder de auto is ook een optie. Of ff opkrikken.
Foto heb ik niet voor je, maar kan ik wel maken als het niet via de beschrijving van m'n bovenbuurman vindt, of als niemand anders een foto post.

kwaroks
27-01-2009, 22:17
Ja met dichthouden ga ik morgen ook doen. Helaas gaat ie zaterdag pas de brug op, ivm dat ik nu op kamers zit.
Maar iig die 2 rubbers worden vervangen

Mitta
27-01-2009, 22:25
Als je hem dicht houd hoef je niet eens te kijken, dan hoor je het wel omdat ie dan druk gaat opbouwen hoor je em ergens onder de auto zuisen...

Kaj_A
27-01-2009, 22:32
Hij hoort hem toch al suisen, dan moet ie toch weten waar het precies vandaan komt en dan moet je wel kijken.

kwaroks
28-01-2009, 06:58
Ik hoor hem alleen suizen als ik wat gas geef. En als ik rijd en wil bijv iemand inhalen, en als ik dan meer gas geef hoor ik hem suizen. Maar met constante snelheid hoor ik het niet. En bij stationair draaien ook niet.