PDA

View Full Version : Motor overzetten Caddy 1,9 Sdi


dezwartecaddy
28-01-2009, 07:12
Ik had een vraag

Mijn huidige caddy motor heeft bijna 400,000 km gelopen en krijgt wat mankementen ,nu heb ik via marktplaats een andere motor gekocht .Dezelfde maar met 100,000 erop..Nu is mijn vraag in mijn sleutel zit chipherkenning ,....Nu zegt degene waar ik de motor van gekocht heb dat ik zo mijn computer aan kan sluiten op de nieuwe motor ...Is dit zo...Misschien dat iemand het hier weet

Alvast bedankt

Groet uit alkmaar

jeroen doli
28-01-2009, 08:22
Ik had een vraag

Mijn huidige caddy motor heeft bijna 400,000 km gelopen en krijgt wat mankementen ,nu heb ik via marktplaats een andere motor gekocht .Dezelfde maar met 100,000 erop..Nu is mijn vraag in mijn sleutel zit chipherkenning ,....Nu zegt degene waar ik de motor van gekocht heb dat ik zo mijn computer aan kan sluiten op de nieuwe motor ...Is dit zo...Misschien dat iemand het hier weet

Alvast bedankt

Groet uit alkmaar

Als je je computer uit je oude motor houd dan zou die het lees goed KUNNEN doen, als het gewoon de zelfde motor is met de zelfde motor code zou die het moeten doen zonder aanpassingen.

carbreaker de autosloper
06-02-2009, 23:33
die gene van de motor ,heeft gelijk de immobelizer zir in het kleine kastje onder het dashboard volg de draad van de leesring maar ,,,,