PDA

View Full Version : Gezocht informatie DT-19-FH


vwjopie
20-02-2009, 15:45
Goeiemiddag,

ik ben opzoek voor een collega van me naar zij oude auto.
het gaat om een Golf L diesel met kenteken DT-19-FH.

auto is origineel bruin volgens RDW maar is ooit door hem in 2 tone gespoten (was toen der tijd in de mode).

wie kan hem vertellen of ie nog ergens staat?
volgens de RDW is ie niet gekeurd en weten ze ook niet wanneer de laatste tenaam stelling is geweest.

heeft iemand hem hier soms in de schuur staan?

mvg en bedankt Johan en Ron.

vwjopie
21-02-2009, 11:14
niemand die deze auto kent?

vwjopie
23-02-2009, 09:44
jammer dat er niemand iets weet vn deze auto.

bcty01
25-03-2009, 15:33
Het RDW moet wel weten wanneer de auto uit hun bestanden is verwijderd cq. gesloopt is.

Bij de koop van mijn 1979-er GLD waar ik de kentekenbewijs deel 1, 2, en 3 bijkreeg kon deze niet worden overgeschreven omdat volgens de medewerker op het postkantoor het RDW het kenteken niet kende (?!?!?). Bij mijn navragen bij het RDW bleek dat de wagen (met kenteken met beginletters DV) in 1993 uit de bestanden was verwijderd. Volgens de medewerkster van het RDW bestond de auto simpelweg niet meer, terwijl de wagen incl. papieren in mijn bezit waren.

Toen kwam de aap uit de mouw: in de periode tot 1994 kon men aangeven een auto zelf te slopen, en men moest vervolgens de kentekenbewijzen naar het RDW opsturen. Dat werd echter nooit gecontroleerd (en is dus in mijn geval ook nooit gedaan), maar werd de auto na verloop van tijd automatisch uit de bestanden verwijderd.

Misschien dat je iets met deze info kan.

vwjopie
20-05-2009, 11:22
zie nu pas dat je er iets bijgezet heb bcty01, bedankt voor de info.

hier even wat foto's uit de oude doos opgespoord.

voor de verbouwing
http://www.vagaholics.nl/fotos/images/32/cimg3283.jpg

na de verbouwing
http://www.vagaholics.nl/fotos/images/32/cimg3284.jpg

Mitta
20-05-2009, 17:39
dat is pas oldschool :)

vwjopie
23-05-2009, 12:17
dat dacht ik ook heel fout maar toen zoals het was ;)