PDA

View Full Version : Sloop GTI 8V 900euri compleet of het blok voor 600


Menace
05-01-2004, 23:34
Doe m'n GTI weg in onderdelen:

Blok incl koeling enz enz, dus alles wat onder de kap zit... : 600 euri

Hele wagen met goede onderdelen: velgen, interier,achterklep,einddemper,achterlichten, met het draaiende blok: 900

vwleusden
06-01-2004, 17:00
2 achterkleppen ? :D

Vind je 900 euro niet een beetje veel ? aangezien je ook voor 900 euro een rijdende GTI kan kopen.

Menace
06-01-2004, 18:08
Misschien wel maar dan moet je niet kijken WAT voor GTI dat je dan hebt...nu heb je 4 goede velgen+ banden en een blok die 173dkm gelopen heeft ipv dik 200dkmje doet je eigen toch ook niet voor 1000 euri weg?heb um zelf ook moeten kopen voor 2400 dus ga maar na...

vwleusden
06-01-2004, 21:55
Ja maar interieur was niet veel bijzonders moet eerlijk zeggen, geen dik recaro ofzo. En als jij over de kop bent gegaan hebben die velgen een optater gehad ;) dus je kan niet zeggen dat ze 100% recht zijn en een PF motorblok haal je ook voor 200 euro.

Menace
06-01-2004, 23:53
ook incl, radiator bougiekabels ed...?dus met MOTOR bedoel ik alles wat er dus onder de motorkap zit he...

vwleusden
07-01-2004, 00:06
Bougiekabels e.d. krijg je altijd en radiateur is niet duur op de sloop, denk 20 tot 50 euro max. Weet niet hoe je de auto had verzekerd maar dit heb geen zin Dennis. Wat naar mijn mening het beste is, is zoeken naar een GTI 8V PF waarvan het chassis goed is maar de motor verrot. Die koop je echt voor een appel en een ei en die dan opbouwen met de spullen die je zelf heb ;)

Ik kocht 4 jaar terug een GTI voor 1000 gulden met een defecte versnellingsbak, verder een puik wagentje. Denk dat het financieel beter is om dat te doen. Je moet het zelf weten maar dat is mijn visie.

domenico g60
07-01-2004, 02:26
nou idd die golfjes brengen echt niks meer op heb mijn gti 8v uit 88 verkocht voor 400
echt daar zaten bijna alle opties op die je maar kon wensen maar de automarkt is zo slecht deze had:
opendak
recaro interieur
m3 spiegels
abs remsysteem
dichte gril met booskijker
sebring einddemper
k&n openlucht filter
motorkappowerlifts
alu versn pook
alu/carbon handremhendel
smoke achterlichten
chroom sportstuur
vdo cd speler
en nog eens dik verlaagd gele koni's
getuned bij jero tuning

nou geloof me niemand kwam kijken en heeft lang te koop gestaan voor 1000 euro totdat ik het zo zat was heeft eindelijk iemand hem gekocht voor 400 met deze opties dus een auto met schade krijg je zeker op dit moment die prijs niet voor ik neem aan dat die opties van jou niet zoveel zijn als deze

MaceNL
07-01-2004, 08:11
Heren dit onderdeel van het forum is niet om een discussie te starten over het feit of iets te duur is of niet. Laat iedereen in zijn waarde en verkopen wat hij/zij wilt.

Zou het op prijs stellen als jullie je commentaar willen wijzigen.

domenico g60
07-01-2004, 15:01
dit is geen commentaar maar ik laat gewoon zien dat ik er ook weinig voor kreeg ff als voorbeeld is dat dus geen commentaar van mij
of bedoelde je mij niet ?

Menace
08-01-2004, 10:12
Ok de boel gaat nie door, de boel gaat omgebouwd worden naar een andere auto.