PDA

View Full Version : Post hier je koninginnedag foto's


joostvw
29-04-2009, 19:03
hier mijn koninginnedag foto:

http://i44.tinypic.com/358xkps.jpg

kzoek aleen nog een oranje wimpel ;)

Alberto
29-04-2009, 22:24
http://www.volksforum.com/albums/files/7/9/5/4/barchem2009001.jpg

klaar ....

Arnaud
30-04-2009, 09:00
@Alberto: wat een S U P E R combinatie!!

Ronald
30-04-2009, 09:09
@Alberto: wat een S U P E R combinatie!!

Zeker! (de oranje)

robertjan007
30-04-2009, 10:01
Zeker ziet er goed uit ALberto!!!!!!

Alberto
30-04-2009, 10:35
:redface:

retro hans
30-04-2009, 10:50
:redface:



Alberto leg het nou eens uit dan......... :D (die oranje)

Alberto
30-04-2009, 11:00
de man zocht een oranje wimpel , denk post een MOOIE oranje wimpel
teminste ik vind het een mooie oranje bus :D

sixpack
30-04-2009, 13:48
Het feesje is er wel een beetje af nu met 2 doden en iets van 20 gewonden..

Wat een drama :eek:

Sterkte aan de nabestaande/slachtoffers :cry:

marcmk1
30-04-2009, 14:22
nou idd,wat een verstand!


http://www.ad.nl/binnenland/3186596/DODEN_ORANJEFEEST_APELDOORN.html

Gino89
30-04-2009, 14:30
Altijd als er zo iets is moeten mensen sterven die er niet eens wat mee hebben te maken :mad: Is er al een reden bekend hoezo hij dit deed? Denk niet echt dat het een ongeluk is. Als hij al 2 afzetrekken heeft geramd. :confused:

Alberto
30-04-2009, 14:34
de bestuurder van de swift (http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/photoalbum/detail/838201/726566/1/index.dhtml#album) :screwy:

Ronald
30-04-2009, 14:34
Het feesje is er wel een beetje af nu met 2 doden en iets van 20 gewonden..

Wat een drama :eek:

Sterkte aan de nabestaande/slachtoffers :cry:

Het is inderdaad diep triest... :screwy: Ik ben benieuwd wat de aanleiding is geweest, maar dat zal wel weer iets fantastisch zijn...

Gino89
30-04-2009, 14:42
pff. die foto's zijn niet mis. :eek: Die bestuurder moeten ze langzaam laten creperen dan overleggen de volgende het zich nog wel eens om zo iets te doen. doodstraf voor zo iemand.

Alberto
30-04-2009, 14:48
4 doden en 5 zwaar gewonden ........

tiefflieger
30-04-2009, 15:32
Wat een wereld...

Hij had het al eerder geprobeerd bij een andere afzetting en is daar tegengehouden, beetje raar dat zo iemand gewoon door kan rijden.

Marcski
30-04-2009, 16:20
..geschokt en sprakeloos..

mischatdi
30-04-2009, 16:56
Wat een wereld...

Hij had het al eerder geprobeerd bij een andere afzetting en is daar tegengehouden, beetje raar dat zo iemand gewoon door kan rijden.

zo doorrijden? heb je de auto gezien? dat is niet zo geweest...tis zelfs zo op het moment dat hij in beeld komt is die zelf al buiten westen... want hij doet vanaf dan geen manoufres meer :eek:

ach die agent die zijn hoofd vast had , had juist ff een ruk er aan moeten geven....

Alberto
30-04-2009, 17:21
nee juist niet , wil wel weten wat zijn idee er achter is

lijkt er nu op dat hij ontslag had gehad , bij een bewakings bedrijf
en zijn rekeningen niet meer kon betalen
hij kwam uit uit Huissen
(bron rtl4)

beetje vreemd want in de beveiliging is nu vol op werk :wow:

maar wat dit nu op lost voor z'n gast snap ik niet ...knap ziek

lowghia
30-04-2009, 17:54
Moet wel een wanhoops daad zijn, anders kom je niet in een swift volgens mij...
Hoe dan ook, erg triest wat er gebeurt is
Koniginnedag zal ons hier altijd aan blijven herinneren....

Darkprojectx
30-04-2009, 18:20
welke kameel neemt dan ook een suzuki swift om een "aanslag" te plegen?
dan neem je toch een fijne 7 serie ofzo mee? krijg je tenminste nog de paal om.

echt out of this world dat iemand zoiets doet!
maar hoe lijp moet je ook zijn om BEWUST mensen over je motorkap te knallen en door drang hekken heen te klappen??

ik had hem lekker in zn wrak laten zitten

Arnaud
30-04-2009, 22:38
Ach gast praat niet zo onnozel man... als je me dan echt kwaad wil krijgen ga dan effe speculeren hoe het nog "beter" had gekunt... :angry:

Over de Swiftbestuurder: ...

jettaracing
30-04-2009, 22:52
Het was zo'n mooie dag vanmorgen ,na dit bericht was de lol er wel goed af ,dan begin je bij jezelf te denken 'waar gaat dit heen met nederland.............
Ben ook wel benieuwd wat deze man nu bezielde en wat de reden was voor deze vreselijke actie ..

joostvw
30-04-2009, 23:07
Moet wel een wanhoops daad zijn, anders kom je niet in een swift volgens mij...
Hoe dan ook, erg triest wat er gebeurt is
Koniginnedag zal ons hier altijd aan blijven herinneren....

dat is idd vreemd, als hij slim was had hij een hummer. maarja zodra we gekken kunne begrijpen zou er een hoop worden opgelost :screwy:

ik snap trouwens ook niet waarom ze zo snel die bestuurder eruit gingen redden. terwijl er na 3 kwartier nogsteeds mensen (van die menigte) op straat lagen :S beetje vreemde manier van prioriteiten stellen.
ik zou die bestuurder nog 3 weken laten kreperen in zn rotte swift.

sterkte aan de nabestaande...

dragracer
30-04-2009, 23:26
ik snap trouwens ook niet waarom ze zo snel die bestuurder eruit gingen redden. terwijl er na 3 kwartier nogsteeds mensen (van die menigte) op straat lagen :S beetje vreemde manier van prioriteiten stellen.
ik zou die bestuurder nog 3 weken laten kreperen in zn rotte swift.

sterkte aan de nabestaande...


Op dat moment dat het gebeurde was er nog niets bekend over de toedracht ,dus reageerden ze (de hulpverleners/politie) denk ik wel goed door naar de dichtsbijzijnde "gewonde(n)" te gaan en daar te assisteren.........


Ik las hetvolgende op 1 of ander forum.........:
Er was sprake van dat ie in geldproblemen zat of zo.............
Als hij dan bijv. een deurwaarder aan de deur heeft gehad met een dwangbevel.............
............die komt dan "in naam van de koningin" ............

.............En als je dan een beetje rare :screwy: gedachtenkronkel hebt dan kun je dat wel heel letterlijk opvatten.........en dan dus op die manier doorslaan zoals het vandaag gebeurt is............

Ik zeg niet dat het dat geweest is maar het zou zo maar kunnen..........

joostvw
30-04-2009, 23:40
ja ik snap wat je bedoeld.

VW-Bennozzz
30-04-2009, 23:48
het gaat in ieders geval helemaal nergens over
wie is er nou zo gek in zn hoofd om zoiets te doen ik persoonlijk ben van mening dat de bestuurder flink aan de rotzooi heeft gezeten want met je volle verstand doe je zoiets gewoon niet .

het is gewoon compleet gestoord

Sterkte aan de nabestaande

Gino89
01-05-2009, 00:10
Die gast zal wel op dat moment Ontoerekeningsvatbaarheid worden verklaart. Als ik het woord zo goed schrijf.

Mister Cool
01-05-2009, 01:01
echt heel verschrikkelijk! Sterkte aan de nabestaanden.

Heleen
01-05-2009, 05:47
Ontoerekeningsvatbaar word je echt niet zomaar verklaard. Het is inmiddels bekend dat dit een bewuste en vooraf geplande actie was gericht tegen het Koninklijk Huis. Dat er dan vervolgens alleen mensen bij overlijden die er helemaal niets mee te maken hebben, is natuurlijk typisch voor een aanslag van welke orde dan ook.

Problemen heeft iedereen, maar niet iedereen slaat door op deze manier. Er zijn grote individuele verschillen in belasting en belastbaarheid, dat wordt nu nog weer eens pijnlijk duidelijk. Het wil echter zeker niet zeggen dat de dader 'gek' was. Dat zou ook te makkelijk zijn geweest als ik eerlijk ben. Als je in staat bent zoiets bewust te plannen en vervolgens ook nog eens uit te voeren, dan ben je misschien heel wanhopig maar niet achterlijk.

Verder sluit ik me bij Arnaud aan betreffende de 'grapjes' over welke auto hij had moeten nemen. Gister op het terras hoorde mijn huisgenoot iemand zeggen: "Jammer dat hij die agent nog niet even heeft geraakt". Daar had ik niet zelf naast moeten zitten... Van dit soort uitspraken, net als de uitspraken hier over de auto's waarmee het beter was gelukt, wordt ik echt kotsmisselijk. Of het nou niet of wel zo bedoeld is.

Ik heb gister zitten huilen bij de beelden. Een vriendin van mij woont in Apeldoorn met d'r vriend en de kleine. Het zal je maar gebeuren.

Overigens is de dader helaas hersendood. Een veel te snelle en milde manier van doodgaan voor iemand die van mij de rest van zijn lange, lange leven in zijn cel de gruwelijkheid van zijn daad had mogen overdenken en doorleven. Vijf uitvergrotingen van foto's van zijn slachtoffers bij leven in zijn cel, en elke dag verplicht een stukje over hun leven lezen dat hij nu zo abrupt heeft afgebroken.

VW-Bennozzz
01-05-2009, 07:52
ik ben het helemaal met heleen eens

netjus gesproken

retro hans
01-05-2009, 07:59
geen woorden voor...................

sterkte aan de nabestaande...

Alberto
01-05-2009, 08:03
de swift bestuurder is vanacht om 10 voor 3 overleden ........we zullen het nooit weten :(

Der Ghopmeister
01-05-2009, 08:20
de swift bestuurder is vanacht om 10 voor 3 overleden ........we zullen het nooit weten :(


idd..... :(

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article2746575.ece/_Dader_van_aanslag_Apeldoorn_overleden_.html

Der Ghopmeister
01-05-2009, 08:21
Hier nog enkele schokkende beelden.... (http://www.nieuws.be/nieuws/Apeldoorn_schokkende_beelden_van_de_gewonden_fb2e3e33.aspx)

lowghia
01-05-2009, 08:23
de swift bestuurder is vanacht om 10 voor 3 overleden ........we zullen het nooit weten :(

Wellicht hebben ze bij hem thuis iets kunnen vinden waarom hij dit gedaan heeft
Zou vooral voor de nabestaanden van de slachtoffers wel belangerijk zijn ook al krijgen ze hun dierbaren er niet mee terug...

sdi-tje
01-05-2009, 08:25
in mijn ogen was deze man gisterenmorgen al hersendood
net wat alberto zegt we zullen het nooit weten helaas
nabestaanden blijven nu altijd met de vragen zitten zeer triest

Alberto
01-05-2009, 08:44
Wellicht hebben ze bij hem thuis iets kunnen vinden waarom hij dit gedaan heeft
was net op het nieuws , van niet .
ze hebben niks kunnen vinden in Huissen

Jan-Jelle
01-05-2009, 10:06
inmiddels 6 doden en de man zelf. sfeer van koninginnedag was er wel vanaf!
erg jammer dat de dader dood is. had gewoon levenslang vast mogen blijven zitten om eens goed over zijn daad na te kunnen denken!
en nog wat; W.G.A.F. over de auto waarin hij dit gedaan heeft?!
heel erg dat dit kan gebeuren...

Heleen
01-05-2009, 11:58
Ben ik het ook mee eens, je bent wel voorbereid en getraind op een grootse terroristische aanslag maar 1 man kun je niet tegenhouden? Natuurlijk is het onverwacht, en dat is maar goed ook... op het moment dat je dit soort dingen gaat verwachten is er pas echt iets mis :). Anyway... back to work...

Arnaud
01-05-2009, 16:29
En inmiddels is de zevende dode een feit... :(

hajong
02-05-2009, 23:02
Omdat het topic 'Post hier je Koninginnedag foto's' heet, zullen we dat toch maar doen dan.

Gespot op Westerstrand of Strand West (hoe het precies heette weet ik niet meer) tijdens een of ander festival-achtig feest op Koninginnedag in Amsterdam. De eigenaar (en tevens DJ) kon mij er weinig van vertellen.
Achter het prachtige designwerk in de motorkap zaten wel radiatorfans. (en dan bedoel ik geen mensen die fan zijn van radiators...)

http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/3/8/T2_01.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/3/8/T2_02.jpg

VW-Bennozzz
04-05-2009, 22:02
gigantisch mooie bus

echt n klasieker

knedel16vweber
04-05-2009, 22:30
ik ben dus net terug uit luxemburg en had weer zon hyves doorstuur mail met "steun aan apeldoorn".
gewoon als alle andere doorstuur mail gewist en nu pas kom ik dit hier tegen!

hartslag 220 hoor hier zijn geen woorden voor gewoon...
je moet toch wel gestoord zijn om zoiets te KUNNEN doen?
ik bedoel, ik rem al voor een kat!

ongeloofelijk!!!