PDA

View Full Version : trilling van Gaspedaal


Tjerk-Jan
18-10-2004, 17:08
Hallo,

Ik heb een Vento waarbij het gaspedaal trilt. Het pedaal beweegt niet echt maar trilt erg door in mijn voet. Ik word er gek van...
Heeft iemand hier ook problemen mee?? (of gehad) en weet iemand mischien een oplossing???

Het is een Vento van 1998 1.9 TD

Alvast Bedankt!!

René
18-10-2004, 18:51
ik weet wat je bedoelt!!

kheb vorig jaar een keer in een golf 3 uit 1993 gereden GTD uitvoering met volgens mij een 1.6TD erin.... die deed exact hetzelfde, maar kheb echt geen flauw idee waar dat wegkomt...heel raar en zeker irritant!! sterkte ermee!! groeten rene

Pedaalemmer
18-10-2004, 22:24
gaspedaal misschien te strak gespannen (ik noem maar een dwarsstraat) bij een diesel trilt het zowiezo meer dan een benzine maar irritant moet het niet zijn.

vento tdi
08-11-2004, 16:36
schokbrekertje van de dieselpomp defect heb ik namelijk zelf ook gehad

VW Golfdriver
23-08-2013, 23:54
Hallo Tjerk-Jan,

Wat heb je toen gedaan?
Ik heb nl. nu precies hetzelfde met mijn VW Golf VI 1.4 TSI Highline. Trillingen in het gaspedaal. Volgens mij is het het doortrillen van de motor naar het gaspedaal, ook ietswat remmen en pookje. Daar voel ik ook trillingen.
En inderdaad om gek van re worden en erg irritant!
Ik heb het momenteel al een hele tijd.

Heb je er nog iets aan laten doen en waar ben je ervoor geweest?

Dank je wel!

Met vriendelijke groet,

VW Golfdriver

Hallo,



Ik heb een Vento waarbij het gaspedaal trilt. Het pedaal beweegt niet echt maar trilt erg door in mijn voet. Ik word er gek van...
Heeft iemand hier ook problemen mee?? (of gehad) en weet iemand mischien een oplossing???

Het is een Vento van 1998 1.9 TD

Alvast Bedankt!!

Romulus
26-08-2013, 13:03
Tjerk-Jan heeft zich in bijna 9 jaar niet meer gemeld, dus ik denk niet dat dat nog gebeurt ;)

Verder zijn zijn Vento en jouw Golf niet te vergelijken. De Vento had nog een gaskabel, jouw Golf heeft e-gas (en geen gaskabel meer). Probeer het eens in de juiste forumsectie (http://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=18)