PDA

View Full Version : verlaging golf 3


erik87
26-06-2009, 22:16
hoi allemaal ik heb net een golfje 3 gekocht en wil hem nu lager hebben. Ik had hiervoor een polo 6n1 en nu is mijn vraag zouden die veren nu ook op de golf kunnen de veren lijken namenlijk heel veel op elkaar. Het is een golf 3 1.4 uit 94' heeft iemand hier ervaring mee.

lower_life
29-06-2009, 13:36
ik zou het eens proberen maar er zijn al goeie kopen verlagings sets regelbare schroefkits van v-maxx is 400€ nieuw prijs met papieren enz ook te bestellen bij mij weitec is iets van 700€ komen nog verzendings kosten bij maar ik zou het eens proberen van u polo 6n1 kan zijn dat ze gaan passen mvg

RemyVR6
05-07-2009, 23:08
ik zou het eens proberen maar er zijn al goeie kopen verlagings sets regelbare schroefkits van v-maxx is 400€ nieuw prijs met papieren enz ook te bestellen bij mij weitec is iets van 700€ komen nog verzendings kosten bij maar ik zou het eens proberen van u polo 6n1 kan zijn dat ze gaan passen mvg

Ongeloofelijk. Tip: dit is een forum. Hier hoef je dus niet te smsen en kan je dus gewoon punten en komma's gebruiken. :thumbup:

Maar ik zou niet kijken of ze passen, maar of ze het juiste gewicht kunnen dragen. Dat is iets belangrijker denk ik.

Mvg, Remy

VWJYI
06-07-2009, 09:42
bij de achterkant kan het problemen geven de schokbrekers van een 6n zijn korter als die voor een golf 3. voor zal het wel gaan. Maar zoals remy al zei moet je op het gewicht(aslast) letten.

angeleye
20-07-2009, 19:34
volgens mij is idd de achterpoot korter....

Ik heb in verleden een schroefset gekocht van een jongen met een ibiza cupra
en deze achterpoten waren een suk korter , heb weleens gehoord dat polo 6n en ibiza hetzelfde zijn , maar veringen blijven lastig , gewoon proberen zal ik maar zeggen.

voorkant kan het fusee iets dunner zijn , maar dit is op de vullen met een paar plaatjes!!