PDA

View Full Version : relais of zekering electrische ramen


AryX
12-07-2009, 15:14
Hoi,

Wie weet waar het relais of zekering zit van de electrische ramen? Vandaag zei iemand me dat die onder de achterbank zat maar nader onderzoek wees uit dat er niks zat. Weet iemand waar het wel zit? Beide ramen reageren namelijk nergens meer op. Rechts is het mechaniek kapot maar het motortje reageerde wel. En tijdje terug ineens kapte alles ermee. Zat eerst aan te denken de motortjes te vervangen maar vind het wel heel toevallig dat allebei ineens niet meer reageren. Dus maar even proberen of het aan een zekering of relais ofzo ligt. Betreft een Golf 3 2.9 VR6 3-deurs

Graag jullie assistentie..

Groeten

angeleye
20-07-2009, 19:14
je zekeringen en relais zitten orgineel gewoon onder je dashbord , links onder je stuur.
Daar zit een kapje met 2groene vierkantjes , de groene vierkantjes moet je indrukken , dan klikt het kapje los.

Aan de binnenkant van de kap staan kleine afbeelingen met een nummer erbij.

deze nummers staan ook weer boven je zekeringen.
in je handleidingboek die je er orgineel bij hebt , staat uitgebreid wat op welke zekering geschakeld zit.

suc6 ermee

gr angeleye

AryX
20-07-2009, 21:15
Ja ik weet waar de zekeringkast is hoor ;)

Ging mij erom of er misschien ergens een relais of zekering zat die niet in de zekeringkast zat. Maar het probleem is inmiddels eergisteren verholpen..

Maar thx voor je reactie :)