PDA

View Full Version : Storing elektrische ramen Variant 1997


Buhrmann
05-08-2009, 16:30
Afgelopen winter is de slotcilinder van de bestuurdersportier afgebroken. Toen heb ik onlangs de hele deurgreep van de passagierskant erin gezet.
Centrale vergrendeling doet het gewoon.

maar nu: Ik kan nu vanaf de bestuurderskant alleen maar het passagiersraam open doen, niet meer dicht, en het raam aan de bestuuderskant doet helemaal niets meer. Van de buitenkant kan ik met de sleutel ook de ramen niet meer bedienen. Echt super irritant bij de McDrive...

Iemand tips voor mij? De centrale vergrendeling en de elektrische ramen zijn affabriek, dus niet zelf erin geknutselt...

In de zekeringgedeelte zit geen zekering voor elektrische ramen. In het boekje staat dat dat een gezamelijke zekering voor is boven relaiskast (geen idee welke het is)

indewarre
05-08-2009, 18:13
die zekering is zo'n met zo'n aluminium huis, deed het probleem zich direct voor of pas later? heb je ook comfortsluiting dus met de sleutel de ramen open en dicht doen?

Buhrmann
06-08-2009, 01:07
voor zover ik weet deed het probleem zich meteen voor. en ik had idd comfoorsluiting.

3wheel
06-08-2009, 06:50
voor zover ik weet deed het probleem zich meteen voor. en ik had idd comfoorsluiting.

even controleren of de micro switches in het slot nog wel goed "geraakt" worden. heb zelf ook behoorlijk moeten rommelen om na vervanging van de slotcylinder de boel weer goed aan de praat te krijgen.
is ook een Variant (98) met comfortsluiting

DUB
06-08-2009, 07:43
9 van de 10 keer heb je een kabelbreuk in de deur zitten, (golf 3 kwaal)
even de draden vanaf binnen volledig nalopen door de deur en vooral in de rubberen 'sok'