PDA

View Full Version : Motoragent zwaargewond na aanrijding


VW_Mannetje
01-09-2009, 22:11
Wilde jullie het hier ook niet onthouden, via de Telegraaf met filmpje :eek: :shake:

WOGNUM - Een motoragent is dinsdagmiddag zwaargewond geraakt door een aanrijding op de A7 ter hoogte van Wognum in Noord-Holland. Dat maakte de politie dinsdag bekend.

De agent reed terug van een ongeval op de andere zijde van de rijbaan eerder die middag, toen hij van achter werd geschept door een personenauto. Hij is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis. Inmiddels is hij buiten levensgevaar.

De bestuurder van de auto die de agent aanreed, is aangehouden.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4...g__.html?p=3,1







Vind dat de bestuurder vd auto niet op heeft zitten letten, je ziet em geeneens actie ondernemen door te remmen of wat dan ook...
Die heeft echt zitten slapen!!!!!!


Anderzijds, de motoragent zet zijn motor wel erg snel op de rijstrook.
Verkeer achter de vrachtwagen moet een gangetje van 90 hebben gehad, en achter een vrachtwagen is het zicht slecht!!!
Agent mag blij zijn dat de vrachtwagenchauffeur niet heeft zitten slapen!


Laten we het nu maar niet hebben over DVD schermen in de auto......


Maar hopelijk overleeft de agent dit!!!

mk2 td driver
01-09-2009, 22:20
heftig :eek:

je ziet de agent nog wegspringen, maar hij was net te laat.

hij had net 1 of 2 sec eerder moeten bedenken.

maar die auto zat gewoon niet op te letten inderdaad. :screwy:

maar dit was echt een beste klapper, wonder dat die agent nog leeft.

het beste ermaar van hopen

De Pul
01-09-2009, 22:20
ik wil niet lullig doen maar die agent is vanzelf een grote oen:screwy:dit kun je toch op je kousevoeten aanvoelen,je hebt totaal geen zicht achter een vrachtwagen en wie onder ons verwacht er nou zo'n gekleurde l*l de behanger op de rechter-baan,al helemaal als je met z'n allen naar het ongeluk naast je zit te kijken??

breadfan83
01-09-2009, 22:43
Kan zijn dat het alleen bij mij zo is, maar het filmpje werkt niet... op youtube kwam ik deze tegen, ik ga er van uit dat dat dezelfde is: http://www.youtube.com/watch?v=DnxegzQ8buw

Beetje domme actie van die agent, maar wens hem in ieder geval veel sterkte, net als die drie anderen. Die kerel heeft gewoon zijn werk gedaan, en dan gebeurt er zoiets. :(

Ga er van uit dat de bestuurder van die auto gewoon naar dat ongeluk heeft zitten kijken aan de andere kant van de weg, en die agent niet eens heeft zien staan tot het te laat was.

Zal zeker Nankang-bandjes d'r onder hebben gehad, en niet op tijd hebben kunnen stoppen. Nja, misschien dat er nog handelaren op 't forum zitten die met die Seat wat kunnen verdienen. ;)

Wat ik dan trouwens zo onnozel vind, is dat ze aan het end van dat youtube filmpje nog effe moeten zeggen dat het verkeer op de A7 ernstige vertraging opliep... Vier man in 't ziekenhuis, waarvan eentje zeker zwaargewond, en we gaan nog effe wat zeggen over die file, maar 't was wel mooi zonnig weer die middag. :screwy:

De Pul
01-09-2009, 22:48
bij mij doet ie het wel,inmiddels al een paar keer de stijvolle salto's van deze motorluis bekeken.....

VW_Mannetje
01-09-2009, 22:50
@ breadfan:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4731186/__Motoragent_gewond_na_aanrijding__.html

Als het goed is krijg je eerst een reclame filmpje en dan het filmpje waarop de aanrijding te zien is.

VW_Mannetje
01-09-2009, 22:52
bij mij doet ie het wel,inmiddels al een paar keer de stijvolle salto's van deze motorluis bekeken.....


Je bent zo kwetsbaar! Misschien heeft ie nog enige mazzel gehad door de afstap vd motor.

breadfan83
01-09-2009, 22:58
Doet 't hier nou ook... sjezus wat een achterlijke actie van die agent. :screwy: Dat ie dan een stukje verder door was gereden, tot het einde van de doorgetrokken streep / begin invoegstrook, of gewoon langs de weg was blijven staan in plaats van er midden op...

Maar waarom die Seat hem niet ziet...? D'r zit niks voor hem, en die agent staat met zwaailicht en sirene midden op de weg. Of ie dan zo gefucussed was op dat ongeluk aan de andere kant van de vangrail?

:(

breadfan83
01-09-2009, 23:00
Je bent zo kwetsbaar! Misschien heeft ie nog enige mazzel gehad door de afstap vd motor.

Denk ook inderdaad dat die motor een aardige klap heeft opgevangen, en die Seat flink heeft afgeremd.

De Pul
01-09-2009, 23:02
Maar waarom die Seat hem niet ziet...? D'r zit niks voor hem, en die agent staat met zwaailicht en sirene midden op de weg. Of ie dan zo gefucussed was op dat ongeluk aan de andere kant van de vangrail?

:(
als je van jezelf uitgaat ;)
ik zou hem ook geraakt hebben,absoluut...
aan de andere kant was traumaheli en al in de weer,logisch dat iedereen die kant op kijkt.hij heeft nog vies geluk dat die vrachtwagen hem wel zag.

breadfan83
01-09-2009, 23:05
Komt ook bij dat die andere agenten en de ambu op dat moment de invoegstrook op rijden, ver rechts van de Seat uit gezien, en hij aan alle kanten sirenes hoorde en lichten zag flitsen.

Maar man wat een puinzooi. Die man in de Seat beseft als ie uitstapt volgens mij totaal nog niet wat er precies gebeurd is.

maartenunplukt
01-09-2009, 23:10
goed; laten we stellen dat die agent gewacht had op de vrachtwagen, dan betekent het dat de andere motoragenten en ambulance er allang waren geweest terwijl de baan vrij had moeten zijn. Dat ie zijn motor midden op de weg parkeert bij die vrachtwagen is miss niet al te slim; maar er is zat reactie tijd. Mijns inziens is het die nerd in die gele seat die hier de plank volledig misslaat.

Madison
02-09-2009, 08:12
link werkt bij mij niet,is verlopen ofzo

starsky
05-09-2009, 17:40
Mijns inziens is het die nerd in die gele seat die hier de plank volledig misslaat.

:goodpost:

Blijft het feit dat je als bestuurder verantwoordelijk blijft en je daarom moet blijven opletten wat er voor je gebeurd.

Roy 1.6
05-09-2009, 17:44
Dat is zo, maar goed je verwacht niet ineens een motor midden op de snelweg...

starsky
05-09-2009, 17:52
Haha je zegt het net alsof je geen file kan verwachten op de autobaan..

jetta91
05-09-2009, 17:55
die motormuis had daar niks te zoeken,
het was rustig op de weg, niet veel verkeer, dus was het totaal overbodig om daar te gaan staan,

mocht het wel nodig zijn dan stond ie daar veel te vroeg want het duurde nog even voordat de ambulance kwam
denk een stukkie onervarenheid,

maar blijft erg natuurlijk..