PDA

View Full Version : Firefox


polopower
12-11-2004, 16:39
Wie o wie gebruikt het? Ik sinds vandaag. Ben erg tevreden, alleen lijkt het downloaden van foto's en video's vanaf een site langzamer te gaan.

Verder nog geen foutmeldingen gehad die bij IE meer regel dan uitzondering waren.

Géén pop-ups zonder dat je daarvoor een blocker moest installeren.

Moet zeggen dat ik géén profi en veeleisende gebruiker ben, maar ik ben er erg over te spreken tot dusver.

Marcski
12-11-2004, 17:31
Ik gebruik het al bijna een jaar (alle beta's) en ben er zeer over te spreken..
Onder windows vind ik hem iets minder draaien dan onder Linux, daar draait hij net wat soepeler..

En ik ben een fan van tabbladen ipv nieuwe vensters

ghulst
12-11-2004, 17:58
Ik gebruik het ook al heel lang. Evenals mozilla en thunderbird. Goed programma en weinig fouten.

Arne

Gert
12-11-2004, 19:16
Ik gebruik het al bijna een jaar (alle beta's) en ben er zeer over te spreken..
Onder windows vind ik hem iets minder draaien dan onder Linux, daar draait hij net wat soepeler..

En ik ben een fan van tabbladen ipv nieuwe vensters

Maar je kan wel met nieuwe vensters werken ? Vind ik nog steeds ouderwets handig om meteen mijn hele scherm gevuld te hebben

Marcski
12-11-2004, 19:18
uiteraard, je kan beide gebruiken, ook samen, bv. meerdere pagina's van 1 forum in 1 venster, en meerdere vensters van een ander forum in het tweede venster ;)

Mark1
12-11-2004, 22:21
Ben er ook al een tijdje mee aan 't stoeien en kan 't echt aanbevelen.

Steeph
13-11-2004, 16:53
het trage van FireFox was me ook al op gevallen onder windhoos, ik al wel op de 1e dag een foutmelding, en nix geks gedaan!
Wilde online een spelletje spelen, waar 1st weer Flash opnieuwe voor geinstaleerd moest worden, en dat spelletje was rete traag met FireFox, IE daar deed het spel het super snel in.
En gone was FireFox, toen ik het wilde stoppen!!!



Grtzzz

Marco
15-11-2004, 22:27
Diegenen die Firefox al tijdje gebruiken of nog niet, download even de allernieuwste versie die is vorige week gereleased. Firefox 1.0 (dus niet 0.91 of 1.0 PR)

Ik gebruik het ook zeker al een half jaar en ik wil echt nie meer anders, de browser is VELE malen veiliger ook als IE en een stuk sneller, downloaden gaat af en toe idd wel wat trager, maar misschien dat ze daar nog wel eens iets aan gaan doen. Ik stoor me er nog niet echt aan

Jeff
15-11-2004, 22:36
Ik gebruik ook Firefox sinds dit weekend. Ja, het werkt fijn. Best wel tevreden. Alleen Rabo-telebankieren via Firefox dat wil nog niet.