PDA

View Full Version : voordringende uitkeringtrekkers.


1982kameiX1
01-12-2009, 10:03
nou sorry hoor, maar dit wil ik even kwijt.

er is momenteel bij de c1000 een actie voor 2 pakken chocomel voor 1 euro.
aangezien ik tot half 6 werk ben ik daar dus gewoon te laat voor.
maar waar ik dan helemaal dood aan erger is dat onze minder hard werkende medelander gewoon 20 (I shit you not) pakken in z'n karretje legt. en ik alleen nog maar de "light" kan pakken, wat ik dus niet gedaan heb.

Kom ik bij de kassa, ga netjes in de rij staan, zie ik ineens in die "impuls-aankoop" bakken een heleboel pakken chocomel liggen. En ja hoor, daar komt die %$#@ weer aan. en gaat zo voor mij in de rij staan (heeft dus alvast zijn waar veilig gesteld en is nog ff verder gaan shoppen.)

ik plofte zowat. maar goed, de winkel was vol. Ik ben vakkundig voorgedrongen. hij begon nog tegen te sputteren maar daar maakte mijn elleboog een einde aan.

deze maatschappij gaat naar de klote. we betalen ons suf aan al die uitkeringstrekkers. en ze jatten het aanbiedingen schap nog leeg ook. we betalen dus dubbel snap je wel?

tot zover.

Split52
01-12-2009, 10:38
hahahahahaha wat een post!

joossie
01-12-2009, 10:43
Ja het is wat he....... tjonge tjonge.... ha ha

Volgende x een paar uur eerder vrij nemen zeg ik.... iemand anders nog tips.....

martiepartie
01-12-2009, 10:56
Spitsheffing in de supermarkt voor uitkeringstrekkers. die hebben toch de hele dag de tijd :D

Edward
01-12-2009, 11:02
pure ellende

Tjaap
01-12-2009, 11:25
nog een chocomel verslaafde zie ik...

evilnyntje
01-12-2009, 11:30
Gewoon bestellen met Albert, scheelt ergernissen zoals volle parkeer plaatsen, aso shoppers en lege vakken. Ik moet zeggen dat het heerlijk werkt vanachter de pc!

1982kameiX1
01-12-2009, 12:03
Gewoon bestellen met Albert, scheelt ergernissen zoals volle parkeer plaatsen, aso shoppers en lege vakken. Ik moet zeggen dat het heerlijk werkt vanachter de pc!

Mag ik de link?

martiepartie
01-12-2009, 12:11
www.albert.nl

Zo simpel kan het soms zijn.... :D

breadfan83
01-12-2009, 12:16
Ik heb nog steeds 'n stuk of tien pakken roosvicee staan van toen die in de aanbieding was bij Super de Boer, 'n maand of twee geleden, en vorige week heb ik bij de AH de Enige Echte Chocomel groot ingeslagen. :D

Zelfde heb ik een tijdje terug gedaan bij achtereenvolgens de AH, de DA en het Kruitvat met de Syoss haarshampoo.

En ik heb geen uitkering. ;)

Waar ik me inderdaad wel aan erger is dat volk dat alvast de kar in de rij zet voor de kassa, en dan pas boodschappen gaat doen. Of meneer gaat in de rij staan, en mevrouw rent als een dolle door de winkel om de kar nog wat voller te gooien. Ander tuig zijn van die eikels met een mandje. Laat je de vrouw met het mandje voor gaan, komt haar man gelijk ook nog effe langs duwen met een overvolle kar: "ja ik hoor bij haar" :rolleyes:

Smaakt trouwens inderdaad veeeel beter, die echte chocomel, vergeleken met die Euroshopper prut. :thumbup:

martiepartie
01-12-2009, 12:23
Je moet je gewoon niet zo druk maken. 1 zo'n aso extra voor je kost je misschien een paar minuten extra, al dat geneuzel misschien wel meer. :D

@ Breadfan, had ik maar een uitkering, mijn inkomen is al jaren onder uitkeringsniveau. nog 6 maanden afstuderen en dan kan het geldscheppen beginnen :D

1982kameiX1
01-12-2009, 12:34
Je moet je gewoon niet zo druk maken. 1 zo'n aso extra voor je kost je misschien een paar minuten extra, al dat geneuzel misschien wel meer. :D



mee eens, :thumbup: maar als ik de hele dag gewerkt heb, en ik sta hongerig met 1 pizza te wachten tot ik "mag" betalen... dan ben ik wat kortzochtiger. :)

martiepartie
01-12-2009, 12:37
hahaha, daar moet ik je ook weer gelijk in geven :D

breadfan83
01-12-2009, 12:48
@ Breadfan, had ik maar een uitkering, mijn inkomen is al jaren onder uitkeringsniveau. nog 6 maanden afstuderen en dan kan het geldscheppen beginnen :D

Ik weiger ook deels een uitkering te nemen als ik weet dat ik kan werken. Gelukkig kan ik nu al een tijdje ergens aan de slag, maar dik geld verdienen is inderdaad anders. :tongue:

1982kameiX1
01-12-2009, 12:51
jahaa, maaaaaaaaar: het gaat me erom dat die low-life alle goedkope producten wegkaait, terwijl er meer mensen zijn die iets willen kopen.

je moet sommigen hier eens zien bij de supermarkt als er rundergehakt in de aanbieding is. De ganze opel kaddett wordt volgepakt, inclusief neergeklapte achterbank. en ik moet gewoon duur vlees halen voor 1 spaghetti schotel.

en ja, dat reken ik ZE aan. want door hun asociale gedrag moeten andere mensen meer betalen.

(het feit dat het hier om een medelander gaat wil ik even naar de achtergrond laten verdwijnen, want ik ken ook genoeg neder-tokkies die dit gedrag vertonen, en daar denk ik hetzelfde over)

breadfan83
01-12-2009, 12:53
Voordeel bij de Appie is dat je dan gewoon een bonnetje kunt halen, om zodra de nieuwe levering weer binnen is net zo goed voor de kortingsprijs de spullen mee naar huis kunt nemen. ;)

ben zine
01-12-2009, 13:00
De ganze opel kaddett wordt volgepakt, inclusief neergeklapte achterbank. en ik moet gewoon duur vlees halen voor 1 spaghetti schotel.

en ja, dat reken ik ZE aan. want door hun asociale gedrag moeten andere mensen meer betalen.

Gelul, pure stemmingmakerij. Ik heb nog nooit lege schappen voor me gezien. Misschien moet je eindelijk eens verhuizen uit die pauperbuurt.

1982kameiX1
01-12-2009, 13:07
Gelul, pure stemmingmakerij. Ik heb nog nooit lege schappen voor me gezien. Misschien moet je eindelijk eens verhuizen uit die pauperbuurt.


De c1000 staat in de goeie buurt, :D :D

geen stemming makerij, die politiek correcte post van jou was tenenkrommend en daar moest ik even wat tegenover zetten.

ArjenE
01-12-2009, 13:33
haha, wat een ellende allemaal he! zou als ik jullie was maar niet meer boodschappen doen :D

breadfan83
01-12-2009, 13:35
haha, wat een ellende allemaal he! zou als ik jullie was maar niet meer boodschappen doen :D

Kijk 't me allemaal lekker aan onder genot van een bakkie Chocomel van de Appie in de bonus... vorige week. ;)

LuukGTI
01-12-2009, 13:58
Kijk 't me allemaal lekker aan onder genot van een bakkie Chocomel van de Appie in de bonus... vorige week. ;)


:goodpost:
Chocomel 4 life.. :jacks:
http://cmgtcontent.ahold.com/cmgtcontent/media/000340600/000/000340644_001_delixl_logo300_chocomel.gif

Rob g60
01-12-2009, 15:17
je moet sommigen hier eens zien bij de supermarkt als er rundergehakt in de aanbieding is. De ganze opel kaddett wordt volgepakt, inclusief neergeklapte achterbank. en ik moet gewoon duur vlees halen voor 1 spaghetti schotel.



hieruit blijkt wel dat de buurt idd heel slecht is hier rijden de uitkeringtrekkers in dikke bmw's,nieuwe audi's en nog grotere mercedessen :screwy:

1982kameiX1
01-12-2009, 15:27
:D baas boven baas hè...

:D

LuukGTI
01-12-2009, 18:05
http://i273.photobucket.com/albums/jj238/luukschiks/DSC02616.jpg
Ik snap hem helemaal, chocomel is onmisbaar tijdens het sleutelen aan je VW....

MONDY
01-12-2009, 18:12
snap niet wat 20 pakken chocomel die iemand koopt met uitkeringtrekkers te maken heeft.
magoed, waar ik me aan erger net zoals breadfan83 zijn die verlaten winkelwagens in de rij voor de kassa, sorry dan ga ik lekker voordringen.

MONDY
01-12-2009, 18:13
Wat nou als een witte "origineel" Nederlander morgen voordringt bij de kassa. Dan deugen alle autochtone Nederlanders vanaf morgen ook niet meer? Of gelden daar andere normen voor?
Als je gewoon beweert dat die ene vent een hufter is -ongeacht zijn afkomst- zul je mij niet horen. Maar vreemdelingenhaat aanwakkeren vanwege zo'n Chocomel incident is te goedkoop.
:thumbup:

hajee
01-12-2009, 18:15
ja, en wat is er mis met witte melk?

MONDY
01-12-2009, 18:16
ja, en wat is er mis met witte melk?
hoe ging die leus ook alweer?
meld de biologische motor of zo ?

ben zine
01-12-2009, 18:17
Ben blij dat je het met me eens bent maar ik heb mijn reactie zojuist weer gewist. Ik heb geen zin in zo'n discussie.

MONDY
01-12-2009, 18:19
Ben blij dat je het met me eens bent maar ik heb mijn reactie zojuist weer gewist. Ik heb geen zin in zo'n discussie.
heheh ben zelf van autochtone afkomst maar wel hier geboren en getogen.
ik vind hier alleen de link met pakken chocomel en uitkeringtrekkers erg vaag :D

Gertjan
01-12-2009, 18:37
Ik stem trouwens voor de perzik ice thea van de Aldi, maar wie ben ik :D

Jurgen Santana
01-12-2009, 18:47
Ja het is wat he....... tjonge tjonge.... ha ha

Volgende x een paar uur eerder vrij nemen zeg ik.... iemand anders nog tips.....

Zoek gewoon een vriendin met een uitkering of eentje die in ieder geval overdag vrij is.

Dan kan die op aanbiedingenjacht.

breadfan83
01-12-2009, 18:54
Zoek gewoon een vriendin met een uitkering of eentje die in ieder geval overdag vrij is.

Dan kan die op aanbiedingenjacht.

Zoek gewoon een stinkend rijke vriendin zodat je zelf met een uitkering Chocomel kunt gaan kopen! :D

chris
01-12-2009, 19:02
heheh ben zelf van autochtone afkomst maar wel hier geboren en getogen.
ik vind hier alleen de link met pakken chocomel en uitkeringtrekkers erg vaag :D

Autochtone afkomst=van Nederlandse afkomst.....lijkt me dan ook logisch als je hier bent geboren en getogen ;)

jettaracing
01-12-2009, 19:28
Ik ben vakkundig voorgedrongen. hij begon nog tegen te sputteren maar daar maakte mijn elleboog een einde aan.







:D

steven16v
01-12-2009, 19:31
Ik stem trouwens voor de perzik ice thea van de Aldi, maar wie ben ik :D

Ja die is goed. Net zoals de citroen ice thea. Maar de perzik is beter!

B-ram
01-12-2009, 19:32
zijn beide meesterlijk...liter per dag hiero:P

MONDY
01-12-2009, 23:18
Autochtone afkomst=van Nederlandse afkomst.....lijkt me dan ook logisch als je hier bent geboren en getogen ;)
heb het verkeerd neergezet zien ik :D
ben dus van allochtoon afkomst :D
ook al ben ik hier geboren en getogen ze zien mij als een allochtoon :shake:

breadfan83
01-12-2009, 23:31
heb het verkeerd neergezet zien ik :D
ben dus van allochtoon afkomst :D
ook al ben ik hier geboren en getogen ze zien mij als een allochtoon :shake:

Haha, Altan, kan me nog herinneren dat ik met jou voor op de parkeerplaats voor je garage stond, en je die mafkees met die, volgens mij Peugeot, stond uit te schelden voor stomme buitenlander. :tongue: :D

De Pul
01-12-2009, 23:40
Zoek gewoon een stinkend rijke vriendin zodat je zelf met een uitkering Chocomel kunt gaan kopen! :D
of een vriendin nemen die op haar rug geld verdient,kun je zelf thuis blijven om de aanbiedingen in de gaten te houden........

maar wat een gezemel hier over chocomel,die zooi is niet te zuipen...aangelengde diarree :D :D

FEMME
01-12-2009, 23:46
En no ophalde mei dit onozele praat!!! Kin dit ir ek ouw ik kin wol janke!!

breadfan83
01-12-2009, 23:56
En no ophalde mei dit onozele praat!!! Kin dit ir ek ouw ik kin wol janke!!

Nee die Friezen zijn goed voor de stimulatie van de integratie! :tongue:

MONDY
01-12-2009, 23:58
Haha, Altan, kan me nog herinneren dat ik met jou voor op de parkeerplaats voor je garage stond, en je die mafkees met die, volgens mij Peugeot, stond uit te schelden voor stomme buitenlander. :tongue: :D
ssssst niet te hard man :D
zeg nou zelf het was wel een vaaaag ventje hahaha

Edward
02-12-2009, 06:56
Hoofddorp heeft weinig uitkering trekkers.....stonden 2 pallets in de winkel, heb de shit ff gelaaien

1982kameiX1
02-12-2009, 10:07
Originally Posted by ben zine
Wat nou als een witte "origineel" Nederlander morgen voordringt bij de kassa. Dan deugen alle autochtone Nederlanders vanaf morgen ook niet meer? Of gelden daar andere normen voor?
Als je gewoon beweert dat die ene vent een hufter is -ongeacht zijn afkomst- zul je mij niet horen. Maar vreemdelingenhaat aanwakkeren vanwege zo'n Chocomel incident is te goedkoop.

jij vraagt, wij leveren:
Ik beweer dat die ene vent een hufter is -ongeacht zijn afkomst-.


Volgens mij ben ik niet degene die er een "binnen/buitenlander" discussie van gemaakt heeft. was ik ook niet van plan.
het goeie nieuws: er schijnt ergens nog een c1000 te zitten waar volgens een maat van me nooit iets is uitverkocht. dus daar ga ik vanavond ff heen.
:D :D

breadfan83
02-12-2009, 11:59
er schijnt ergens nog een c1000 te zitten waar volgens een maat van me nooit iets is uitverkocht. dus daar ga ik vanavond ff heen.
:D :D

Behalve de Chocomel, hoorde ik vanochtend...

Tjeerd
02-12-2009, 12:23
Hoorde ik ook.

richard-polo
02-12-2009, 13:44
Hoofddorp heeft weinig uitkering trekkers.....stonden 2 pallets in de winkel, heb de shit ff gelaaien


De shit :rolleyes: hahaha.. is dat straat taal!
@ femme, leer is nederlands joh ;)

joostvw
02-12-2009, 13:59
als die uitkering trekkers gewoon weer aan het werk gaan, hoeven wij minder belasting te betalen over ons loon en krijgen wij dus meer en hoef je niet meer naar de aanbiedingen te graaien :D de oplossing.

ik vind het trouwens heel vreemd dat heer een binnen/buitenlander discussie uit ontstaat want in de eerste post staat heel duidelijk : medelander. lijkt mij iemand uit hetzelfde land?

@mondy: iemand die hier geboren en getogen is kon tot voor kort ook nog allochtoon zijn.
allochtoon ben je ook als je ouders uit een ander land komen (zelfs onze kroonprins is dus allochtoon)

maar sorry ik zal dat "akelige" woord niet meer gebruiken ;);)
het is nu: "Nieuwe Nederlander" :D

PimVW
02-12-2009, 14:03
Wat n gezeur over iemand die n uitkering heeft.

Ik heb er ook 1 maar ik hoef iig niet te wachten tot de chocomel in de aanbieding is.

Tjaap
02-12-2009, 14:12
leer is nederlands joh
:wow:

Zweiter
02-12-2009, 14:20
De shit :rolleyes: hahaha.. is dat straat taal!



nee joh, hij stond echt stront te scheppen... :thumbup: :D

breadfan83
02-12-2009, 14:25
Wat n gezeur over iemand die n uitkering heeft.

Ik heb er ook 1 maar ik hoef iig niet te wachten tot de chocomel in de aanbieding is.

Wie denk je dat die uitkering van je betaalt?
En dan jat jij ons de Chocomel weg, goddomme! :screwy:

1982kameiX1
02-12-2009, 14:27
Wat n gezeur over iemand die n uitkering heeft.

Ik heb er ook 1.

en waarom heb je die uitkering?


maar ik hoef iig niet te wachten tot de chocomel in de aanbieding is.

wat wil je hiermee zeggen? dat ik dat wel moet omdat ik weinig geld heb? of dat je alle tijd van de wereld hebt omdat je van andermans geld leeft? leg eens uit??

joostvw
02-12-2009, 14:34
oei oei, kruisverhoor.....

Pedaalemmer
02-12-2009, 15:12
Nutteloze topic dit, ik snap dat er frustratie is maar moet dit op een vw forum?

Misha
02-12-2009, 15:17
@ femme, leer is nederlands joh ;)
BAM! :D

:thumbup:

PimVW
02-12-2009, 15:23
en waarom heb je die uitkering?



wat wil je hiermee zeggen? dat ik dat wel moet omdat ik weinig geld heb? of dat je alle tijd van de wereld hebt omdat je van andermans geld leeft? leg eens uit??

Geloof niet dat t je zaken zyn waarom ik n uitkering heb.

Heb echt geen vette uitkering maar om nou te zeggen dat ik moet wachten op n aanbieding... Nee. Denk dat je dan idd weinig geld hebt.

Snap je hele frustratie trouwens ook niet over n paar pakken chocomel waar je naast grypt.

Ebut
02-12-2009, 15:26
Ik werk 40 uur per week, en kan me ook geen a-merken veroorloven hoor, aanbieding of niet...

Richard
02-12-2009, 15:27
Nee die Friezen zijn goed voor de stimulatie van de integratie! :tongue:


chocomel=Friese Vlag...

1982kameiX1
02-12-2009, 15:41
Geloof niet dat t je zaken zijn waarom ik n uitkering heb.

Heb echt geen vette uitkering maar om nou te zeggen dat ik moet wachten op n aanbieding... Nee. Denk dat je dan idd weinig geld hebt.

Snap je hele frustratie trouwens ook niet over n paar pakken chocomel waar je naast grijpt.


-mijn frustratie was het asociale gedrag van de klant bij de c1000.
-als het mijn zaken niet zijn dat jij een uitkering hebt, begin er dan niet over!
-en als jij denkt dat ik weinig geld heb, blijf dat maar lekker denken dan.

bestaat er zoiets als een "vette" uitkering????


maar goed, om nou niet verder af te dwalen.
in post 1 heb ik mijn frustratie ge-uit, verderop nog wat toelichting gegeven en volgens mij is het verhaal nu ook wel klaar. moddergooien/ontvangen heb ik geen zin, en de rest geloof ik ook niet.

jettaracing
02-12-2009, 15:49
chocomel=Friese Vlag...

:rock:

Nutteloze topic dit, ik snap dat er frustratie is maar moet dit op een vw forum?


Volksforum zijn we hier hoor ...... :D

PimVW
02-12-2009, 15:53
-mijn frustratie was het asociale gedrag van de klant bij de c1000.
-als het mijn zaken niet zijn dat jij een uitkering hebt, begin er dan niet over!
-en als jij denkt dat ik weinig geld heb, blijf dat maar lekker denken dan.

bestaat er zoiets als een "vette" uitkering????


maar goed, om nou niet verder af te dwalen.
in post 1 heb ik mijn frustratie ge-uit, verderop nog wat toelichting gegeven en volgens mij is het verhaal nu ook wel klaar. moddergooien/ontvangen heb ik geen zin, en de rest geloof ik ook niet.

- Ga dan tegen die klant lopen zeuren, niet hier.
- Zal t er niet meer over hebben, sorry hoor!
- Zal ik zeker doen, chocomel vd Aldi is ook lekker en niet duur.

En ja, er bestaan vette uitkeringen.

Als je bent uitgefrustreerd en je hebt t er lekker over kunnen hebben kan er wel n slot op toch?

Tjaap
02-12-2009, 16:26
chocomel=Friese Vlag...
nutricia = zoetermeer ;)

Richard
02-12-2009, 16:28
nutricia = zoetermeer ;)

was nutricia is nu frieslandcampina :thumbup: ( en klant van mij)

oftewel.. BAM :thumbup: