PDA

View Full Version : Voorstellen: -= Longstreet Engineering =-

Herm Schreurs
04-03-2010, 16:58
Hallo mede-volksforummers!

Hierbij wil ik graag mij en mijn bedrijf bij het publiek bekend maken omdat ik sinds vorige week ook officieel adverteerder op het volksforum ben.

Een aantal van jullie zullen mij wel al kennen onder de naam Herrum.
Ik ben zeg maar van de oude garde toen het nog VW-forum was maar ik ben een tijdje weggeweest i.v.m. de grondige verbouwing van het huis.
Sinds een jaar of twee heb ik de draad weer opgepakt en heb ik mijn VW Corrado afgemaakt.

Een mooi in-actie-foto van de Corrado op de Nordschleife:
http://longstreet-engineering.com/images/stories/igallery/projecten/lightbox/621.jpg

Tijdens de afbouw hiervan bleek dat er veel interesse was voor de manier van bouwen die ik toepas en voor het grondig (her-)bouwen van auto's. Vooral omdat het motorsport gerelateerde is. De vraag voor het ombouwen, het aanpassen en het leveren van onderdelen werd steeds groter en daarom ben ik eind 2009 begonnen met het opzetten van een eigen bedrijf.

Ik heb een hoop tijd geïnvesteerd in het opzetten van de website en webshop met daarin een mooie lijst van leveranciers en hun producten omdat ik alleen kwaliteits-materialen wil aanbieden.
Bezoek nu de:
- website:www.longstreet-engineering.com (http://longstreet-engineering.com)
- webshop: www.longstreet-engineering.com/webshop (http://longstreet-engineering.com/webshop)
voor meer informatie.

De webshop is nog lang niet gevuld met alle producten, deze zal met de tijd steeds meer gevuld worden, als je naar iets op zoek bent van Spal ventilator tot Samco silicone set of schroefset. stuur even een mailtje naar info@longstreet-engineering.com

Op de website zijn verder uitgebreid de werkzaamheden te vinden die ik aanbied:
- Uiteraard kunnen de geleverde producten professioneel gemonteerd en afgewerkt worden.
- Carrosserie werkzaamheden als plaatwerk, laswerkzaamheden en het constructie-technisch aanpassen van de koets om bepaalde zaken passend te maken.
- Ombouw werkzaamheden als motor- en /of versnellingsbak ombouw maar ook het aanpassen van het onderstel voor speciale doeleinden. Ombouw naar 4wd is ook zeer goed mogelijk.
- Kabelboom en auto-elektronica kunnen op maat gemaakt worden of aangepast worden na bijvoorbeeld een gemaakte ombouw.
- Het ontwikkelen en maken van custom onderdelen in de breedste zin van het woord. Er zijn bijvoorbeeld UniBall verbindingen leverbaar voor de stuurkogel, draagarmen en achteras.

Tevens is er een sectie gewijdt aan de Nordschleife omdat we hier tijdens het seizoen regelmatig te vinden zijn voor testdoeleinden, en ook zeker voor ons plezier!

De bezoeken aan de Nordschleife en meetings zullen aangekondigd worden op de website, neem rustig eens een kijkje en neem gerust contact op voor vragen, opmerkingen of...

Veel plezier en drive safe!

Herm Schreurs

Longstreet Engineering
Langstraat 99
5912 PA Venlo
T: +31(0)651271013
E: herm@longstreet-engineering.com
W: www.longstreet-engineering.com
KvK: 14122603

Op alle aanbiedingen van Longstreet Engineering en op alle door ons gesloten overeenkomsten zijn algemene voorwaarden van toepassing. Deze algemene voorwaarden kunt U bekijken of downloaden door hier (http://longstreet-engineering.com/index.php?option=com_content&view=article&id=60&Itemid=76&lang=nl) te klikken. Wij wijzen de toepassing van eventueel door U gehanteerde algemene (inkoop)voorwaarden hierbij uitdrukkelijk van de hand.

breadfan83
04-03-2010, 17:03
Een aantal van jullie zullen mij wel al kennen onder de naam Herrum.

Joh, hoe kom je daar bij? :D

We spreken elkaar nog!
In ieder geval een adverteerder die alles aanbiedt wat ik graag wil hebben, maar nog niet kan betalen. :D

Succes! :thumbup:

EelcoB
04-03-2010, 17:12
We hebben elkaar al even via de mail gesproken, maar nog een keer dan;

Het ziet er allemaal erg netjes en duidelijk uit.

Succes ermee! :thumbup:

knarfmk1
04-03-2010, 17:37
Succes, en erg mooie site! Met veel spullen die ik nog moet hebben :D

Herm Schreurs
04-03-2010, 18:28
Bedankt voor de reacties!
Het begint weer beter weer te worden dus ook weer tijd om de corrado van stal te halen en voor te bereiden op het nieuwe seizoen.

Wijzigingen die gepland staan:
- extra motorsteun aan achterzijde motor-subframe
- Remsysteem ombouwen naar Balance bar
- Spal koelventilator extra plaatsen op radiateur
- Aerocatch vlakke sluitingen in de motorkap
- Stuurkogels omzetten naar UniBall-set
- Schroefset aanpassen, andere veren.
- Uitlaat aanpassen
- Intercom systeem voor communicatie IN de auto en met andere bestuurders

VeeDubber
04-03-2010, 20:25
Succes Herm!

marving60
05-03-2010, 06:28
Heb reeds het een en ander besteld bij longstreet engineering.

Levering perfect!
Super service.
En heel veel kunde van zaken!

Keep up the good work!

Ruud's VW Shop
11-03-2010, 12:15
Hey Herrum,

Héél véél succes jongen met je eigen zaak!
De kennis, kunde en vriendelijkheid heb je sowieso in huis.
Ik kom binnenkort eens op de koffie bij je om even te kijken.

Groetje Ruud

Herm Schreurs
12-03-2010, 15:37
@ Ruud:
Bedankt kerel, het bevalt me ook goed. Komt heel wat bij kijken maar dat komt wel goed. Ik heb ook nog gewoon mijn 40 urige baan dus het is vrij druk zo op het moment.
Je bent van harte welkom, bel me maar een keer als je deze richting uit komt voor het een of ander dan spreken we wel af. 0651271013

@ Marvin:
Ook bedankt, daar gaan we ook voor. Heb je de leidingen al gemonteerd of gepast?

breadfan83
12-03-2010, 15:44
Herm, ik zag trouwens op je site ook dat je Schmidt leverancier bent... kun je ook aan die Radinox van ze randen komen?

D'r staan hier en daar wat aanbieders op Ebay.de, maar volgens mij is dat allemaal nep-spul als ik zo naar de prijzen kijk. Reviews over die Ebay aanbieders spreken ook niet bepaald voor ze...

knedel16vweber
12-03-2010, 15:53
hey herRUm...
nog gefeliciteerd met de zaak cq webshop!
komt in de doekomst nog zeker van pas!
veel succes!
groet frank

marving60
16-03-2010, 14:17
Heb nog geen tijd gehad herrum.
Misschien komend weekend.

Grt