PDA

View Full Version : Toch maar een tandje lager gezet


Beetspeed
22-12-2004, 21:21
Dusss.
Met de 55 liter LPG tank die voorin lag-ie iets lager dan een standaard auto, maar de platte bandje (195/45/16) vroegen toch wel om een tandje lager...
Een halftandje was eigenlijk gewenst, maar dat kan helaas niet, dus maar meteen gasgevulde rode Koni's vooraan eronder gezet, maar nee, veel hoger ging-ie er niet van, zeker niet als beide tanks (benzine en gas) redelijk vol zitten ;)
De aanslagrubbers van de Koni's moesten fors ingekort worden om nog een beetje veerweg te houden, maar de wegligging is erg strak nu en doorveren na een verkeersdrempel is er helemaalniet meer bij (en maar goed ook want ik raakte nogal eens de bodem met de oude (nog originele!) doorverende schokdempers.

http://www.keversite.com/fotoalbum/fotos/221220041910341.jpg
http://www.keversite.com/fotoalbum/fotos/221220041910342.jpg

En nee, hij is niet gewassen... :D

Groeten,
Walter

Matheo
22-12-2004, 21:46
ziet er goed uit! stoere wagen!!

Bussie komt zo
22-12-2004, 22:34
Ziet er goed uit zo Walter, al zou ik hem persoonlijk nog een half tandje lager zetten.

aangezien dat dus niet kan is dit een betere uitkomst.
en wat zijn die foto's van jou groot joh. ik heb een 19" scherm en ze passen er nog niet eens op!!Spiegel reflex zeker.

René
22-12-2004, 23:02
lijkt inderdaad lekker zo!!

heb jij een speciaal voorraamrubber?

Beetspeed
23-12-2004, 07:48
Klopt Erwin; 'gewone' spiegelreflex met een echte lens :wink: en dan een CD'tje van het rolletje laten maken bij ontwikkelen. Kost 5 euro extra, maar bespaart mij een digitale camera investering :biggrin: en ik ben nogal gehect aan mijn ouderwetse mechanische F1 Canon. Hij is net zo oud als de auto.

Het voorruitrubber is een nieuwe originele vw, maar dan zonder pees gemonteerd. Dicht net zo goed af en ik vind een chroomkleurig opstaand randje in het voorruitrubber niet 'mooi'. Zonder pees past meer bij mijn idee over de auto. Ik wil echter absoluut geen 'callook' rubber want dat is altijd een mindere kwaliteit pasvorm en rubber. Bij de 03 heb ik hem er ook uitgelaten en ook met een origineel vw nieuw rubber.
Er is dus heel bewust over nagedacht zoals je ziet :wink:

Walter

Stijn
23-12-2004, 09:22
Gewoon stoeah, staat er goed bij zo!