PDA

View Full Version : Hela tuning G-lader revisie??


vw-unit
20-03-2010, 13:27
Heey mensen,

ben op zoek naar wat leuks voor me vrouwtje en kwam o.a. een G40 tegen.
De lader is gereviseerd bij hela tuning, kent iemand dit bedrijf? en
maken deze gebruik van originele of immi onderdelen?

ronnie_v
20-03-2010, 15:22
Zit die niet in gelderland?

vw-unit
20-03-2010, 15:47
nee bedrijf zit in kootwijkerbroek

Richard
20-03-2010, 16:16
http://www.volksforum.com/forum/search.php?searchid=3512454

Ralph
20-03-2010, 17:29
Destijds mijn G60 lader laten reviseren daar. Goede ervaring mee...

polo 3
23-03-2010, 21:49
Verschillende kapotte laders van gehad, allemaal met imitatie onderdelen.
En het bewerken van laders is om te janken...
Dat is mijn ervaring ermee...

Arno

golf mkII 16v
23-03-2010, 21:58
Verschillende kapotte laders van gehad, allemaal met imitatie onderdelen.
En het bewerken van laders is om te janken...
Dat is mijn ervaring ermee...

Arno
Daar kiest dan denk ik de klant voor
Wil wel maar mag niks kosten :thumbup:

Tjaap
23-03-2010, 22:03
Verschillende kapotte laders van gehad,
degene die heel blijven komen niet bij jou natuurlijk. dus helemaal helder is dat beeld niet.

polo 3
23-03-2010, 22:16
Glashelder, want t gaat allemaal kapot na een tijd met immitatie rommel.
En t komt niet alleen bij mij terecht, ook bij ruud 16v G60, en die bevestigd het ook.
Maargoed, ik kan het blijven zeggen, er zijn altijd mensen die het niet willen geloven, of enkel naar de prijs kijken, of denken Arno Lader praat alleen voor zichzelf om klanten te winnen...
Maakt me niks uit,maar als je lang met een betrouwbare goede lader wil rijden, kun je ook naar ruud of peter uit belgie gaan.
Gewoon originele onderdelen, en goed gemonteerd.

Arno

Ralph
23-03-2010, 22:58
Verschillende kapotte laders van gehad, allemaal met imitatie onderdelen.
En het bewerken van laders is om te janken...
Dat is mijn ervaring ermee...

Arno


Overal kan wel eens iets minder goed gaan. Nogmaal ik ben destijds goed geholpen, en ben de hele dag bij de werkzaamheden aanwezig geweest. Ook ik heb wel wat technisch inzicht en ben van mening dat alles goed is gebeurt...

Jurgen Santana
23-03-2010, 23:35
Glashelder, want t gaat allemaal kapot na een tijd met immitatie rommel.
En t komt niet alleen bij mij terecht, ook bij ruud 16v G60, en die bevestigd het ook.
Maargoed, ik kan het blijven zeggen, er zijn altijd mensen die het niet willen geloven, of enkel naar de prijs kijken, of denken Arno Lader praat alleen voor zichzelf om klanten te winnen...
Maakt me niks uit,maar als je lang met een betrouwbare goede lader wil rijden, kun je ook naar ruud of peter uit belgie gaan.
Gewoon originele onderdelen, en goed gemonteerd.

Arno

Volgens mij snap je niet helemaal wat Tjaap bedoelt. Je hoeft je niet te gaan verdedigen.

rallye16vt
24-03-2010, 08:46
Als ik dit zo lees zijn er dus maar drie personen in nederland die het goed kunnen! :screwy: ,,nou iedereen die een borgveertang ,bakoven, een paar sleutels en goede ogen heeft kan een g60 reviseren.
Ik denk dat je het beter anders kunt zeggen,,,de een wil snel en veel verdienen aan een revisie ( revisiedelen).

richard-polo
24-03-2010, 09:04
iedereen die een borgveertang ,bakoven, een paar sleutels en goede ogen heeft kan een g60 reviseren

en zo is dat :thumbup:

Dub-Detail
24-03-2010, 09:29
Iedereen met een beetje verstand en twee rechter handen kan het zelf doen.
Er wordt allemaal zo geheimzinnig over gedaan maar veel steld het niet voor.

Mijn ervaring met bedrijven als hella grs en g-force is dat ze spullen van vele mindere kwaliteit monteren dan origineel. En omdat dat allemaal niet goed past. Dan passen ze met een stanley mes de keerring aan. en knallen met een centerpons deuken in het huis cq. verdinger om de keering te laten passen. daarna smeren ze de zaak af met epoxy hars.

Teminste zo zagen alle laders eruit die ik va hun heb gezien. Stuk of 4

Gr, Pim

martiepartie
24-03-2010, 09:38
Is dat niet met alles zo? Als je eenmaal weet hoe het moet is het niet lastig meer.

vw-unit
24-03-2010, 12:56
Mannen bedankt voor de info, heb overigens zelf ook hele goede ervaringen met Anro (Polo3) alleen
was de lader van de auto die werd aangeboden net gereviseerd vandaar
dat ik dus even nagraag wou doen over het bedrijf waar de lader gereviseerd was.
Achteraf gezien was het allemaal al niet echt nodig meer want
toen ik de beste man belde voor een bezichtiging vertelde hij mij dat die nacht iemand
met ze auto vol op de G40 was gevlogen en de auto zo goed als zeker total-loss was.

bivw 16vg60
24-03-2010, 19:13
Glashelder, want t gaat allemaal kapot na een tijd met immitatie rommel.
En t komt niet alleen bij mij terecht, ook bij ruud 16v G60, en die bevestigd het ook.
Maargoed, ik kan het blijven zeggen, er zijn altijd mensen die het niet willen geloven, of enkel naar de prijs kijken, of denken Arno Lader praat alleen voor zichzelf om klanten te winnen...
Maakt me niks uit,maar als je lang met een betrouwbare goede lader wil rijden, kun je ook naar ruud of peter uit belgie gaan.
Gewoon originele onderdelen, en goed gemonteerd.

Arno

dat harold imitatie spullen pakt klopt en er zijn voor een glader gewoon weg geen goede imitatie spullen alleen maar rommel
maar heb genoeg zooi van een hoop bedrijven gezien
en heb ook wel eens een lader van ruud gezien met imitatie lekke keringen erin dus die moet niet teveel zeiken over een ander

de beste oplossing gewoon zelf je spullen kopen
en idd zelf effe doen steld geen reet voor gewoon goed opletten
en weet je zeker dat het niet voor de helft gedaan wordt :thumbup:

polo 3
24-03-2010, 19:33
Het lijkt makkelijk het reviseren, en als je oplet kun je t zelf wel,maar ikzelf doe er meer dingen aan dan alleen de onderdelen vervangen, dingen die als ze dat bij vw standaard al deden al veel slijtage aan bepaalde dingen hadden kunnen voorkomen.
En als je t echt goed wil doen moet je bepaalde gereedschappen hebben,want niet alles gaat met een oven en vriezer.
En er zijn ook dingen die de mensen NIET zelf kunnen.
Bepaalde reparaties aan verdringers bijvoorbeeld, en dan heb ik t niet aan dichtlijsten vast lijmen, want dat is niet repareren.
En er zijn bepaalde slijtage gevoelige dingen in een lader die je moet weten die een "leek" niet zomaar ziet, en ze zonder te verhelpen weer in elkaar zetten.
Je kunt door zelf eventueel de orginele onderdelen te bestellen en zelf te reviseren een 100 euro besparen,maar wat als t misgaat, en hij loopt toch stuk, is toch zonde geld.
En garantie is ook wat waard.
En wat al gezegd is, goede immitatie delen zijn er niet, het is enkel rommel...
En voor zover ik weet zijn er in nederland 2 mensen die goed reviseren en 1 in belgie.
Of er moeten nog mensen zijn die geen namen of nummers graveren waardoor je niet weet wie het gemaakt heeft en wanneer.
Maar waar wel wat in/op staat heb ik al veel van gezien,draai ook al een aantal jaren mee met het reviseren.


Arno Lader

Corrado_G60
24-03-2010, 19:46
Heb mn lader ook bij Hela laten reviseren, van te voren kun je aangeven of je originele of immitatie onderdelen wil.

bivw 16vg60
24-03-2010, 20:25
Het lijkt makkelijk het reviseren, en als je oplet kun je t zelf wel,maar ikzelf doe er meer dingen aan dan alleen de onderdelen vervangen, dingen die als ze dat bij vw standaard al deden al veel slijtage aan bepaalde dingen hadden kunnen voorkomen.
En als je t echt goed wil doen moet je bepaalde gereedschappen hebben,want niet alles gaat met een oven en vriezer.
En er zijn ook dingen die de mensen NIET zelf kunnen.
Bepaalde reparaties aan verdringers bijvoorbeeld, en dan heb ik t niet aan dichtlijsten vast lijmen, want dat is niet repareren.
En er zijn bepaalde slijtage gevoelige dingen in een lader die je moet weten die een "leek" niet zomaar ziet, en ze zonder te verhelpen weer in elkaar zetten.
Je kunt door zelf eventueel de orginele onderdelen te bestellen en zelf te reviseren een 100 euro besparen,maar wat als t misgaat, en hij loopt toch stuk, is toch zonde geld.
En garantie is ook wat waard.
En wat al gezegd is, goede immitatie delen zijn er niet, het is enkel rommel...
En voor zover ik weet zijn er in nederland 2 mensen die goed reviseren en 1 in belgie.
Of er moeten nog mensen zijn die geen namen of nummers graveren waardoor je niet weet wie het gemaakt heeft en wanneer.
Maar waar wel wat in/op staat heb ik al veel van gezien,draai ook al een aantal jaren mee met het reviseren.


Arno Lader



ik doe het alleen voor me zelf en bekende zit daar namelijk niet zo op te wachten
zijn er al genoeg van
en zal er nooit en te nimmer iets in zetten ben niet zo herman brood achtig ;)
maar arno net wat je zegt zijn echt maar heeeel weinig eerlijke die netjes reviseren/bewerken
sommige doen het met een hakbeitel lijkt het wel :shake: