PDA

View Full Version : usa-platen op audi coupe?


De Pul
17-04-2010, 19:53
omdat ik geen liefhebber ben van die grote gele strijkplanken die we tegenwoordig moeten voeren.gaat mij erom dat ik op m'n voorbumper een montagevlak heb zitten met precies de afmetingen van een usaplaatje,bestaan er ook pasplaten om het gat op de klep mee op te vullen?
net als bij een jetta mk2 zegmaar?

zodat ik voor en achter een kleine plaat heb zitten wat hopelijk minder aanhoudingen op gaat leveren;)

De Pul
17-04-2010, 22:42
niemand een idee? of een foto van een us-coupe?

Rinus66
18-04-2010, 02:12
http://nozama.typepad.com/.a/6a00e54ed05fc2883301310f6a3620970c-400wi

De Pul
18-04-2010, 09:31
:thumbup:
vind het er alleen niet uitzien:redface:

Rinus66
18-04-2010, 09:47
:thumbup:
vind het er alleen niet uitzien:redface:


Ik ook niet, maar je vroeg erom. :D

De Pul
18-04-2010, 10:08
Ik ook niet, maar je vroeg erom. :D
:D

achteraan maar een gewone plaat dus...

The Clauw
19-04-2010, 10:06
:D

achteraan maar een gewone plaat dus...


http://www.acgn.nl/images/meetings/2010/erp08.jpg

Of zoals een kennis van mij heeft met zijn v8 urquattro.

Bedenk zelf iets origineels :)

Zollie
19-04-2010, 10:16
http://www.acgn.nl/images/meetings/2010/erp08.jpg

Of zoals een kennis van mij heeft met zijn v8 urquattro.

Bedenk zelf iets origineels :)


auw... :shake:

Ik vind dat je zulke auto's lekker 100% origineel moet laten qua uiterlijk! Maar goed, als iemand t mooi vindt... t'is natuurlijk zijn wagen :D

The Clauw
19-04-2010, 10:28
Er zijn altijd details die mooier of minder mooi zijn aan een customized auto zoals bv de uitlaatpotjes of de spiegels maar toch is het plaatje tot nu toe toch wel aardig byzonder vind ik en natuurlijk goed passend bij wat er onder de kap ligt!

een 32v v8 met een heleboel pktjes :D

Ik heb bv nog nooit iemand horen klagen over de audi 80 general lee :lmao: ( youtube )

Trouwens, origineel is ook maar zo saai.
100% origineel kun je een auto houden als je hem in de showroom hebt staan met origineel 20.000 km op de teller ofzo.

Er is altijd wel iets wat je niet zo mooi of niet zo goed vindt en kunt veranderen. De hoogte van de auto ? Rvs uitlaat ? Extra originele opties ? Jah dat is toch echt niet 100% origineel want het zat er niet op en is te achterhalen toch!
Ander merk banden, iets breder ? iets smaller ? Update geluidssysteem, update remmerij, turbo, koelers, ophangrubbers, update turboslangen, koperen remleidingen, staal omvlochten remslangen, en ga zo maar verder.

Wanneer je 2 dezelfde auto's naast elkaar hebt staan waarvan de ene 100% origineel is en de ander verschillende goede updates heeft ondergaan zoals boven omschreven kies ik voor de ge-update versie. 25 jaar geleden hadden ze niet alle technieken die ze nu hebben en daar moet je van profiteren + je kunt je eigen auto altijd een eigen touch geven.

Zo denk ik er in ieder geval over.

Tis maar hoe ver je wilt gaan.

breadfan83
19-04-2010, 12:46
http://www.acgn.nl/images/meetings/2010/erp08.jpg

Of zoals een kennis van mij heeft met zijn v8 urquattro.

Bedenk zelf iets origineels :)

Van die kennis van jou heb ik een V8 blok opgehaald. :D

Wat een dikke kar is dat hè!

The Clauw
19-04-2010, 15:08
Van die kennis van jou heb ik een V8 blok opgehaald. :D

Wat een dikke kar is dat hè!


hahahah sjonn :D

Wat een gruwlijke audi is dat inderdaad.

En ja tuurlijk er is altijd wel wat op te merken wat je zelf iets anders zou doen en het is ook alleen maar goed want hoe vaak heb je zoiets van ja....
eerst vind je het lelijk en daarna begin je het te waarderen, daarna vind je het mooi, en daarna doe/maak/koop je het zelf ook !

Misschien wel vaker dan je er over nadenkt.

Verder over dat originele. Je moet gewoon anders durven zijn en dat is bij hem goed gelukt.


Wel een heel cool detail:


Die vlek onder het benzine dekseltje.
Geeft aan dat er geen zuinig blok in zit :tongue:

De Pul
19-04-2010, 21:44
ik vind het zo een superruig ding maar die klep,uitlaten en spiegels kunnen echt niet IMO...
idd kwestie van smaak denk ik:D

breadfan83
19-04-2010, 22:14
ik vind het zo een superruig ding maar die klep,uitlaten en spiegels kunnen echt niet IMO...
idd kwestie van smaak denk ik:D

Daar zou ik niet eens naar kijken, als er een 4.2 V8 in lag. Toen ik daar was, was ie ook een geblazen versie ervan op aan 't bouwen, omdat die V8 die er nu in lag ook al begon te vervelen. :D

De Pul
19-04-2010, 22:18
jij bent zo m'n vriendin,zeg ik van de week tegen,wanneer was je je auto eens?
waarom,als ik rij zie ik toch de buitenkant niet?:redface:

:D

breadfan83
19-04-2010, 22:23
Laat ik 't zo zeggen... die auto MOET je gewoon in 't echt eens gezien hebben. :thumbup:

De Pul
19-04-2010, 22:24
duidelijk!

;)

breadfan83
19-04-2010, 22:25
Of in rijden... :D

Dat zou denk ik nog beter zijn. Nog nooit gedaan, maar denk niet dat het een vervelende ervaring is... zelfs niet met die spiegels. :D

De Pul
19-04-2010, 22:26
Of in rijden... :D

Dat zou denk ik nog beter zijn. Nog nooit gedaan, maar denk niet dat het een vervelende ervaring is... zelfs niet met die spiegels. :D
:D:D

The Clauw
20-04-2010, 08:08
Eigenlijk klinkt en rijdt die quattro erg relax en beheerst, maar als de turbo's op de 4,2 liggen want het was een 3.6 ivm de keuring dan zal die wel afgaan als een raket :D

Binnenkort ook eens een stukje in de SQ van coen rijden... kan ik mooi eens vergelijken en beslissen wat ik nou echt met mijn leven euuuuh audi wil hahahah :D

Hij heeft trouwens gewoon die v8 op de originele urquattro bak aangesloten, past allemaal.

Hebben jullie het interieur trouwens gezien?
Hij heeft een extra setje klokjes in het radiogat gemaakt waardoor je dus 2 rijen klokjes boven elkaar hebt... Net een helicopter ! Super vet !!! :D

Zal later wel effe een foto plaatsen... Ownee.. ik kan geeneens foto's plaatsen?
Hoe kan dat nou weer. Weet iemand dat ?

De Pul
20-04-2010, 08:10
wat is het probleem dan? je hebt er hierboven toch ook 1 geplaatst?

joostvw
20-04-2010, 08:34
eerst uploaden op bijv. www.tinypic.com
dan copy je de link en zet je m tussen: hier de link
let op bij die laatste dtaat er dus een /

The Clauw
20-04-2010, 09:46
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may edit your posts

:screwy: :mad:

Van internet snap ik het wel maar dat ik niet gewoon kan uploaden vind ik vreemd

De Pul
20-04-2010, 09:48
dat heb ik ook staan,toch kan ik uploaden en plaatsen zoveel als ik wil?

Tjaap
20-04-2010, 09:50
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may edit your posts

:screwy: :mad:

Van internet snap ik het wel maar dat ik niet gewoon kan uploaden vind ik vreemd
attachments staan uit. Uploaden doen we op dit forum via de gallery. in "stel je voor" staat bovenin een sticky met een how-to

The Clauw
20-04-2010, 10:00
gaan we thuis is even proberen :D

Zit nu natuurlijk op mijn werk.... euuh aanwezig te zijn :tongue: