PDA

View Full Version : webwinkel USA


kammetje
04-01-2005, 12:29
Kennen jullie deze webwinkel al? Denk het wel maar wilde toch ff delen, niet duur...

http://www.vwispwest.com/

Beetspeed
04-01-2005, 22:26
Uiteraard :biggrin:
Heb er ook al eens iets gekocht. Goede service; erg behulpzame gasten.
Initieren ook de reproductie van sommige niet meer nieuw te bestellen specifieke type 3 delen en dat is altijd (iig zeker voor ons type 3 rijders) een goede zaak!

Groeten,
Walter

the hanz
05-01-2005, 12:42
:cool: ook van mij zit er eea in de boot op het ogenblik....zeker met zo'n gunstige dollar :p ....alleen vaart tie zo langzaam :(

kammetje
06-01-2005, 13:05
Ik had een mailtje gestuurd naar deze winkel maar heb nog geen antwoord gekregen, had namelijk een lijstje met artikelen.
Hoe lang duurt het transport eigenlijk? Hebben ze alleen hele dure express leveringen of bieden ze ook goedkopere alternatieven aan?

Jeroen

the hanz
06-01-2005, 19:50
ze hebben drie soorten levering express en "langzame luchtvracht" en de boot dat laatste kan tot tien weken duren meest raadzaam is de langzame luchtvracht als de spullen niet te groot zijn....de mijne zijn met de boot onderweg sinds half november.....en ik wil ze toch wel eens zien zachtjes aan.. :(
maar geduld is een schone zaak toch... :rolleyes:

krukab
06-01-2005, 22:29
10 weken levertijd zei je ?? :eek:
met mijn deadline voor de squareback van 1 April mag ik dus wel gauw gaan bestellen !! :D

"Sorry schat,tis ff een hoop geld,maar ik heb de onderdelen toch echt nodig" .... hehehe ...

the hanz
07-01-2005, 17:15
:biggrin: :D :biggrin: :D yes mijn spullen zijn er dus heeft zes weken geduurd nu nog zorgen dat ik thuis ben als de postbode er is of maandag afhalen op het postkantoor....hebben we er weer een beetje bling bling bij :cool: ....

JeeWee
07-01-2005, 19:28
lache, daar verkopen ze latjes voor pickuplaadvloeren!

http://www.vwispwest.com/images/cat2_wood.jpg

krukab
07-01-2005, 21:22
@JeeWee;nou zijn jullie pas nog bij mij in Den Haag geweest,en toen issut je zeker
niet opgevallen dat jullie in een houtbewerkingsbedrijf waren he ;)
Ik (pardon,mijn pappa) heeft ook de latten gefreest voor Rook's '73 single cab.
O ja,en bijna iedere houtsoort is mogelijk !!

JeeWee
09-01-2005, 15:44
Jaja ik weet ook wel dat daar een heel goed adresje zit in den haag, en aangezien ik 4 pickups heb die nog 'moeten' kun je al vast wat inslaan en je papa aan het frezen zetten ;-)! Heb je bdw enig id wat de houtsoort is die vw gebruikte?

Beetlefreak
10-01-2005, 08:57
...nou zijn jullie pas nog bij mij in Den Haag geweest,en toen issut je zeker
niet opgevallen dat jullie in een houtbewerkingsbedrijf waren he ;)
Houtbewerkingsbedrijf?? Meen je dat nou?? Hep alleen maar oud-ijzer gezien!! :p
Leek wel West Coast Customs daaro :D
Alleen dan met Porsche i.p.v. Giovanni wheels en zonder TFT-schermen en ledah ;) :biggrin: