PDA

View Full Version : ik heb ook een nieuwe bus


bugdaddy
04-01-2005, 22:32
nu Skywalker zijn nieuwe aanwinst laat zien kan ik natuurlijk niet achterblijven.... :eek:

http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=10343&mode=fullsize

we zijn er blij mee :cool:

chrisjuh
04-01-2005, 22:50
WOW Karmann camper istniet??

Super bakken!!

volksfahrer.nl
04-01-2005, 23:09
Serieus?

denhaute
04-01-2005, 23:28
mooi ding alleen beetje werk aan he!! maar kom weet je weer wat doen! veel plezier er mee!

René
05-01-2005, 00:55
is leuk spul!! stond ook een keer eentje in de keverscene volgens mij...met fuchsen eronder...maar wat is er met de opbouw gebeurd joh!! ja, verbrand ...duh..maar heb je `m zo gekocht? wat ge je ermee doen??

succes iig ermee!!

bugdaddy
05-01-2005, 08:42
@chrisjuh; jep een karmann :cool:

@keverpech; heel serieus ;)

@skywalker; voorzover ik weet zal deze "gewoon" links gestuurd zijn hoor, maar eerlijk gezegd weet ik het niet, ik haal hem vrijdag op.


@ Rene; ben er nog niet helemaal uit.......er zitten ook wel veel onderdelen op die leuk zijn voor de t2b westfalia in opbouw
misschien moet ik er een pol van maken met wat er met deze bus zou moeten gebeuren, maar ik weet ff niet hoe ik dat moet doen :confused:

bugdaddy
05-01-2005, 08:44
is leuk spul!! stond ook een keer eentje in de keverscene volgens mij...met fuchsen eronder...maar wat is er met de opbouw gebeurd joh!! ja, verbrand ...duh..maar heb je `m zo gekocht? wat ge je ermee doen??

succes iig ermee!!

Ja ik heb hem gelukkig niet zelf in de fik gestoken, dat hebben ze voor de vorige eigenaar met oud en nieuw geregeld, jammer hoor.

Bussie komt zo
05-01-2005, 09:54
Zou je die lucht er nog wel uitkrijgen!!

wel een leuk busje geweest zo met een caravannetje erop.
is het een B??

René
05-01-2005, 09:59
Denk dat je die lucht er nooit meer uit zal krijgen..tenminste...als je em helemaal stript etc, dan wel..maarja....echt jammer man, was echt een leuk ding.

dus je bent met nog eentje bezig? heb je daar ook fotootjes van?
welke onderdelen wilde je daar wel op zetten die aan deze zitten..

en zo`n pol maken...dat weet ik ook niet, maar `t gaat er natuurlijk om wat jij wilt en niet wat anderen willen...maar `t is natuurlijk wel leuk om te weten hoe zij erover denken :)

Mister Cool
05-01-2005, 10:13
Wow stoer apparaat :eek: :biggrin: . En aan koellucht hoeft het bij deze niet te liggen :p :cool: .

bugdaddy
05-01-2005, 10:25
Denk dat je die lucht er nooit meer uit zal krijgen..
dus je bent met nog eentje bezig? heb je daar ook fotootjes van?
welke onderdelen wilde je daar wel op zetten die aan deze zitten..


Die lucht is niet te harden.
Jah, eigenlijk net als velen hier, teveel projecten.... :rolleyes:
is een T2B waar nu een Westfalia dak op is gekomen

http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=5870&mode=normal
We hebben een heerlijk rondje gereden die dag :D :D :D

In die bus ligt een goede 2 liter met versnellingsbak, en de heetwaterkachel en de koelkast zijn nog goed, verder alle onderdelen van de cabine en de ophanging.
Het wordt een vies klusje, maar het is zonde om alles weg te gooien.

René
05-01-2005, 10:27
zo, leuk projectje zeg!!
zo`n westfalia dak is erg mooi!! dus hij zit er al op? ook wel een fotootje zeker met het dak opengeklapt :)

mooi ding!!

molenari
06-01-2005, 21:12
Gevalletje brandschade? :eek:
Gefeliciteerd!
Piet Hesselink heeft er ook één, die is rechts gestuurd, is dat bij deze ook zo?

Die van Piet Hesselink is een Jurgens-Autovilla (Zuid-Afrikaans camperbouwer). Voor zover ik weet heeft Karmann het idee afgekeken van Jurgens.

Is dit trouwens die afgefikte bak van de Luchtlist. Dan ben jij Erny of niet? :D

groet,


Vincenzo

bugdaddy
07-01-2005, 07:35
Is dit trouwens die afgefikte bak van de Luchtlist. Dan ben jij Erny of niet? :D

Ja dit is de "luchtlist-brand", maar ik ben Pascal, Erny is geschrokken van de foto's en zag er vanaf. :rolleyes:

Ik ga hem vanavond oppikken, dus hij verkast van Leiden naar Lelystad.
En morgen gaat hij toch uit elkaar, nog iemand belang bij een bepaalt onderdeel?? (niet de motor en/of de bak)
Laat maar weten, het interieur is weg, maar alles in en om de cabine stinkt waarschijnlijk alleen maar heel erg.

Misschien heeft die Piet nog een typisch karmann-onderdeel nodig? ik ken hem niet, @ skywalker (of iemand anders) heb je zijn mailadres?

molenari
07-01-2005, 11:17
Ja dit is de "luchtlist-brand", maar ik ben Pascal, Erny is geschrokken van de foto's en zag er vanaf. :rolleyes:

[QUOTE=bugdaddy]Ik ga hem vanavond oppikken, dus hij verkast van Leiden naar Lelystad.
En morgen gaat hij toch uit elkaar, nog iemand belang bij een bepaalt onderdeel?? (niet de motor en/of de bak)

Ik heb wel interesse in het M-plaatje onder het dashboard en het type plaatje achter de bijrijdersstoel :-)

(M-plaatje zit links van het zekeringenkastje bovenop de frisseluchtbuis. Zit vast met popnagels)

Misschien heeft die Piet nog een typisch karmann-onderdeel nodig? ik ken hem niet, @ skywalker (of iemand anders) heb je zijn mailadres?

Ik heb zijn mail adres niet, maar zoek eens onder 'Piet Hesselink' op internet, wie weet vind je watr. Hij woont in Drenthe (ik vermoed Exloo). Maar goed, hij heeft een 'Jurgens Autovilla', wil toch wel even benadrukken dat dat geen 'Karmann' is, maar wie weet kan ie iets gebruiken natuurlijk.


groeten,


Vincent

Pedaalemmer
07-01-2005, 22:43
deze ook opknappen!

Robert '74 Bug
08-01-2005, 18:08
Helaas te laat voor, we hebben hem vanmiddag lekker gesloopt ;)