PDA

View Full Version : opgelicht via marktplaats ?


h6yes
13-08-2010, 11:24
Ik weet niet of dit de juiste plek is op het forum maar toch:

Via Marktplaats een GTI grill besteld bij een zogenaamde MI.r uit Uithuizermeeden, email = fireandicegti@hotmail.com.

Betaald echter niets ontvangen. Mailtjes worden beantwoord met grove taal.

Iemand een idee wie dit is ? Thanx

Zollie
13-08-2010, 12:16
heb je zijn adres via de advertentie kunnen vinden? Ik maak altijd een screenshot van de kaart als hij zijn advertentie op de kaart heeft weergegeven, kan je altijd langsgaan om verhaal te halen.

verder is t erg vervelend, marktplaats geeft geen adres, ze kunnen niets doen. de bank geeft ook geen gegevens als jij alleen het rekeningnummer en de naam hebt. begin met aangifte bij de politie. dan kunnen zij via de bank zijn gegevens krijgen, en als ze tijd hebben maken ze er werk van.

martiepartie
13-08-2010, 12:44
Zie PM.

Deze jongen heeft mij ook al meerdere keren bedreigd. Het is een enorme lutser, ik weet waar hij woont, net als zijn voornaam en adres.

Corrado_G60
13-08-2010, 13:00
Hij heeft blijkbaar nog advertenties op marktplaats:

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/volkswagen-onderdelen/367483399-onderdelen-golf-2-1983-tot-1992.html

Pedaalemmer
13-08-2010, 14:00
Dat is mooi k*t als je zo'n verkoper treft!

martiepartie
13-08-2010, 14:02
als koper was hij anders ook niet relaxed :D

Gelukkig weet ik hoe hij er uitziet, anders had ik me echt bedreigd gevoeld na zijn mailtjes. Ik ben niet breed, maar hij was echt een botjebuilder :D

BIEZELWERKS
13-08-2010, 14:52
Even knokploegje regelen, en dan bij hem op de koffie,
das hoe dit opgelost moet worden!!

Dit is blijkbaar hoe ze het graag willen toch...anders was het wel geregeld!

Verder nergens over praten, aanbellen naar
binnen (deur dicht) regelen en weg ;)

:D

martiepartie
13-08-2010, 14:56
tja, ik kon me er meer in vinden dat hij zich opvreet bij elke politieauto die langsrijdt omdat er aangifte tegen hem gedaan is.

Knokken is zo'n simpele oplossing. Wil ik mijn handen niet aan vuil maken. Als je bij hem voor de deur gaat staan durft hij toch niets te doen en schijt hij al 7 kleuren. Via de mail is het een hele held, maar in het echt durfde hij me niet eens in de ogen te kijken toen hij mijn oude auto kwam kopen.

sixpack
13-08-2010, 15:00
Goed, ik gooi hier een slotje op voordat we een hetze/VF knokploeg krijgen :D

Als het goed is heeft H6Yes ook al gegevens van Martie gekregen.

H6Yes kan mij pm'en hoe e.a. is afgelopen dat zal ik posten of de topic weer open gooien.

Suc6 met de afwikkeling!

sixpack
15-08-2010, 20:47
Na enkele mailtjes (hetzij niet te vriendelijk) is het opgelost.

Jammer dat dit zo moet.. :shake:

BIEZELWERKS
16-08-2010, 00:15
tja, ik kon me er meer in vinden dat hij zich opvreet bij elke politieauto die langsrijdt omdat er aangifte tegen hem gedaan is.

Knokken is zo'n simpele oplossing. Wil ik mijn handen niet aan vuil maken. Als je bij hem voor de deur gaat staan durft hij toch niets te doen en schijt hij al 7 kleuren. Via de mail is het een hele held, maar in het echt durfde hij me niet eens in de ogen te kijken toen hij mijn oude auto kwam kopen.


Nee tuurlijk, ook zeker niet mijn ding om het zo op te lossen..?
maar dit hoor en zie je toch steeds vaker tegenwoordig!

Maar komt hij een ''Verkeerd persoon'' tegen, die dit een paar x is gebeurd :screwy:
En het is niet netjes afgehandeld.., dan kan ik wel begrijpen dat zoiets
in een afrekening kan eindigen....?


Afspraak is Afspraak...toch..?

Dat is wat ik bedoel te zeggen...? :D

h6yes
16-08-2010, 20:55
Okay, nog een laatste toelichting op dit topic.

Nadat meneer mij mailde dat ik moest oppassen etc. kon ik het niet laten om meneer even een mail terug te sturen. Ik ben nou eenmaal niet snel onder de indruk van dat soort fratsen dus heb ik 'm gemaild dat ik mijn geld teruggestort wilde krijgen of alsnog de grill verstuurd wilde zien. Mocht ik binnen 1 dag geen enkele reactie hebben ontvangen zou ik hem opgaan zoeken om desnoods de grill zelf uit zijn wagen te slopen. Met een beetje toegevoegde waarde van martiepartie over meneer zijn postuur denk ik dat hij toch enigszins benauwd is geraakt.

Eind goed al goed. Helaas is het jammer dat er van die sufferds tussenzitten, maar goed leven en laten leven. Gelukkig gaat het 9 van de 10 x wel goed.

Bedankt voor de reacties.

Groeten,

Dennis