PDA

View Full Version : Dunlop sp9000 195-45-14


The Clauw
18-08-2010, 09:57
Te koop aangeboden:

4 dunlop 195-45-14 banden.

Ik heb ze zelf een tijdje terug nieuw gekocht en nog nooit tegen een stoep aan geparkeerd. Ook niet half op een stoep... dit is ook onmogelijk vanwege de verlaging en toch is er op 1 band een bobbel in de wang ontstaan.

Omdat ik de letters op mijn banden altijd wit maak en deze banden niet meer nieuw verkrijgbaar zijn moest ik net voor de vakantie ( 3 weken terug ) snel een ander setje rubber zien te krijgen.

Dat is Toyo geworden.... Och wat mis ik men dunlopjes :(

Dus bij deze te koop,
2x tussen de 5 en 6 mm profiel
1x ruim 7 mm profiel
1x ruim 7 mm profiel ( niet voor weg gebruik vanwege de bobbel in de wang ! )

Vraagprijs voor alle 3 ( evt 4 wanneer je kunt aantonen dat je er niet de weg mee op gaat )

175 euro

Verder zijn de banden in een erg mooie staat, recht afgesleten, en ik normaal zou ik ze nooit weg hebben gedaan.

The Clauw
19-08-2010, 11:03
upje...

Rene EFE
19-08-2010, 12:14
dit is ook onmogelijk vanwege de verlaging en toch is er op 1 band een bobbel in de wang ontstaan.



Terug gaan naar waar je ze vandaan hebt en de kapotten band "claimen". Zoiets mag simpelweg NOOIT gebeuren bij normaal gebruik. Gebeurt 't wel, is de band niet in orde en moet deze zonder bijkomende kosten vervangen worden.

The Clauw
19-08-2010, 12:24
Terug gaan naar waar je ze vandaan hebt en de kapotten band "claimen". Zoiets mag simpelweg NOOIT gebeuren bij normaal gebruik. Gebeurt 't wel, is de band niet in orde en moet deze zonder bijkomende kosten vervangen worden.

Achja... tis nu al te lang geleden. Al ruim een jaar volgens mij. Moet ik even op de bonnen kijken...

Thnx 4 the tip iig :)

The Clauw
24-08-2010, 11:46
upje

The Clauw
27-08-2010, 09:14
upje