PDA

View Full Version : Eindelijk een paar foto,s van m'n bus vooras(zoals beloofd)


primer-look
15-01-2004, 20:16
Oke hier dan een paar foto's van de verlaagde (spindels en adjuster) bus vooras. Wil heeeeel graag lekker verder maar zit nu met een klote griepje en ben volgende week heel de week voor m,n werk weg.

www.people.zeelandnet.nl/denest/vooras1.jpg
www.people.zeelandnet.nl/denest/vooras2.jpg
www.people.zeelandnet.nl/denest/vooras3.jpg
www.people.zeelandnet.nl/denest/adjuster.jpg

mzzl

Volkswouter
16-01-2004, 02:13
Ziet er goed uit!!!

Die adjuster zit maar op 1 torsiestaaf gemonteerd?

krukab
16-01-2004, 07:26
Ziet er goed uit!!!
Die adjuster zit maar op 1 torsiestaaf gemonteerd?


Is bij mijn Panootje ook het geval Wout .... ;)
Rijdt echt supergoed,bus "duikt" niet meer zo erg met remmen,maw het wordt stugger !!
Ik kan gewoon met z'n drieën voorin zitten,ZONDER dat de banden tegen mijn wielkuipen slaan ....

primer-look
16-01-2004, 10:43
precies mijn idee kruk@b, schijnt echt perfect te rijden met een adjuster en verlaagde spindels.

krukab
16-01-2004, 11:42
precies mijn idee kruk@b, schijnt echt perfect te rijden met een adjuster en verlaagde spindels.

Mijn Foksy Adjuster staat nog niet eens maximaal op z'n laagste stand,en nu in combinatie met de 6x16 Fuchs met 195/50x16 is de bus nu voor zo'n 12 centimeter gezakt .... :D
Achter de "springplates" op de torsiestaaf 1 tand (buitenste) verzet,en daar rij ik met 7x16 Fuchs met 205/50x16 en is de bus achter zo'n 10 centimeter gezakt !!
Staat dus nu recht,itt een standaard pano,die bijna altijd met z'n neus in de lucht staat .... ;)

Bussie komt zo
18-01-2004, 16:26
="kruk@b

Mijn Foksy Adjuster staat nog niet eens maximaal op z'n laagste stand

Achter de "springplates" op de torsiestaaf 1 tand (buitenste) verzet

Ha die Kruk@b

Kun je dit voor mij eens uitleggen wat je met de 2 bovenstaande opmerkingen bedoeld.

ben vrij nieuw in dit wereldje dus voor mij is het waterchinees.

Alvast bedankt

Groeten Erwin