PDA

View Full Version : Golf MK3 1997 74KW 5D + Airco FORUMPRIJS €1750


assangflexx
15-09-2010, 22:21
Te koop, reden, ben op zoek naar een Diesel (ivm veel km die ik laatste tijd maak). Eventueel mogelijk om te ruilen tegen Polo TDI of SDI. (Aan de hand van bj. en huidige staat is bijbetaling van mijn kant mogelijk).

Alles opgesomd hieronder over de MK3,

MK3
1997
Benzine
Handgeschakeld
1.6 74KW (101PK)
5-Deurs
Lak: Black Magic Pearl
248.xxx op de teller (Bij 140.000 volledige Revisie gehad, gekocht op 238.xxx waarvan de auto al door de garage een grote beurt heeft gehad.)
APK tot 28-03-2011
Motorisch helemaal origineel, van uitlaat tot lichtfilter. (Nog bonnetje van een nieuwe uitlaat (Heeft 5000KM op zitten).
CV + Alarm (Kan niet handmatig open als met afstandsbediening op slot is. Zelfs ramen gaan dicht als je hem op alarm zet!)
Airco (Werkt perfect, Binnen no time superkoud)
Niewe remblokken voor
Elektrische ramen, 4 nieuwe mechanisme in geplaatst. (recent passagier kant en linksachter)
Stuurbekrachtiging
Sport interieur
Middenconsole (niet origineel)
Stuur in hoogte verstelbaar
Stoel in hoogte verstelbaar
Geen speling in het stuur tijdens het rijden
Rijdt recht, Remt recht
Met een niet gebruikte reservewiel, en zelfs verbanddoos in de kofferbak.
Bijna geen roest te bekennen, en helemaal niet rondom de achteruit (Bekend probleem!)
Een nadeel, zit een deukje in de rechter voorscherm

UPDATE: Subwoofer krijg je er niet bij (hij is namelijk van mijn neef).


Ideale beginners auto die nog zeker een Ton op de teller mee kan.
Wordt nog dagelijks mee gereden in Eindhoven (Huis, stage, weekend werk (Roermond))

Prijs omdat het moet, op Marktplaats heb ik een vraagprijs van 2250,-
Forumprijs is 1750 en ik ga hierop niet lager. Wel hoger :cool:

PRIJS VERLAGING NU 1650!!!

Eventuele link naar MP http://link.marktplaats.nl/375263222

Plaatjes verwijs ik nu even tijdelijk naar MP, maar komen z.s.m. ook hieronder te staan.

*Reason of update: Subwoofer...

Tiefleger
15-09-2010, 22:31
Mijn vrouw heeft wel interesse in deze auto, ben je van Eindhoven of Roermond.
En je hebt een forum prijs van 1750 maar je hebt al een bod van 1850.via Marktplaats dus de vraagprijs van 1750 gaat dan niet meer op, denk ik.

assangflexx
16-09-2010, 08:41
Ik woon zelf in Eindhoven. Ben bijna elk weekend in Roermond (ivm me werk).

Marktplaats kijk ik niet meer naar. Je krijgt eerst een redelijk bod, ga je hierop in dan haken ze allemaal af. Of krijg je van die K*** mails met voor 1000 euro kom ik hem halen. Vandaar nu via de forum proberen.

Voor 1750 mag jij hem komen halen (uiteraard na een proefritje ;) )
Ik kan zelf doordeweeks na 6 uur (ivm stage) en weekend (voornamelijk zaterdag) na 5 uur in Roermond.

Edit:
Subwoofer+Radio krijg je er helaas niet bij, alleen vind ik het flauw om de woofer uit te bouwen, foto maken weer in te bouwen.

assangflexx
21-09-2010, 13:46
Kick + Prijsverlaging.

Mag weg voor 1650!!!,
Ik wil hem nog graag deze week kwijt, ivm met andere auto op het oog.
Voor Tiefleger, deze prijs geldt ook gelijk voor jou!!!

assangflexx
22-09-2010, 14:01
UP,

Niemand geïnteresseerd in een nette MK3

Tiefleger
22-09-2010, 17:30
Zeker wel.

assangflexx
26-09-2010, 17:18
Golf verkocht, ondertussen een MK4 TDI 130PK (chipped) gekocht. Morgen haal ik hem :D

Hier kan een slotje op. Heb voor de rest niks meer te melden :P

Der Einzer
26-09-2010, 23:19
Golf verkocht, ondertussen een MK4 TDI 130PK (chipped) gekocht. Morgen haal ik hem :D

Hier kan een slotje op. Heb voor de rest niks meer te melden :P

heb je hem aan Rene verkocht of iemand anders ?

assangflexx
27-09-2010, 09:22
Ik heb hem ingeruild. Kreeg namelijk 1750 terug van een occasion. Dezelfde occasion waar ik mijn MK3 heb gehaald.

Der Einzer
27-09-2010, 10:56
oke gefeliciteerd met de nieuwe bolide dan :)

Tiefleger
28-09-2010, 21:10
IK ZIT MAAR TE WACHTEN TOT EEN BERICHTJE VAN JOU, OF DIE JONGEN HEM GEKOCHT HEEFT EN ALS HIJ HEM NIET ZOU KOPEN ZOU JE MIJ DIRECT EEN BERICHTJE DOEN ZODAT IK DAN LANGS KAN KOMEN OM TE KIJKEN NAAR DEZE AUTO. EN NU LEES IK OP HET FORUM DAT JIJ DE AUTO INGERUILD HEBT.

DUS BEDANKT VOOR DE GOEIE MANIER VAN ZAKEN DOEN. :mad: :mad: :mad:

Der Einzer
28-09-2010, 22:19
@ assangflexx , afspraken zijn er om nagekomen te worden. Zeker op een forum waar je elkaar 'denkt' wat beter te kunnen vertrouwen !

maar ach ja , in dit topic stond ook niets over het electronica probleem waar je last van had. Ook niet echt netjes hé.... :shake: