PDA

View Full Version : Lakken van velgen!


Erik M
15-01-2004, 23:52
Ik ben mijn velg randen aan het polijsten maar zit even met het volgende. Is het verstandig om het gepolijste gedeelte te spuiten. Wat gebeurt er met de glans van de gepolijste rand als ik ze spuit (lak?) Waarmee zou ik dat dat eventueel moeten spuiten? Kun je dat zelf? Kan ik ze ook in de siliconen spray spuiten en niet lakken maar gewoon vaak schoonmaken. En wat is dan vaak, wat zouden jullie doen? kortom help me aub even uit dit probleem. :D

Hieronder even een fototje van het wiel (uhm en vanmezelf :? ) die ik aan het polijsten ben (alleen de rand dus)

http://www.vwgolfcluboverijssel.nl/pic/leden/erik/sportief20033.jpg

MarvinM
16-01-2004, 00:00
ik zou ze niet spuiten... daar word het niet mooier op!

Erik M
16-01-2004, 18:33
Kan niemand me helpen?

John
16-01-2004, 19:25
Als ik het goed begrijp wil je er blanke lak over spuiten.
Dat kun je wel doen maar de glans word wel minder.

Erik M
21-01-2004, 21:24
Ja klopt ik wil er blanke lak over spuiten, maar ik heb besloten dat ik er verder niets over heen ga doen.

vwleusden
21-01-2004, 21:27
Stuur anders ff een pm naar de polijstpimp.

Marco
23-01-2004, 17:48
Blanke lak erover gaat zeker tenkoste van je glans, als je er echt perse in de winter mee wilt rijden dan kun je ze wel lakken, maar als je echt veel bling bling wilt hebben moet je het niet doen.

Plus omdat het oppervlak na het polijsten spiegelglad is, is de kans groot dat je lak snel scheurt of afbladderd, zeker omdat de wielen veel te maken krijgen met kou en warmte.